uitlaatbocht
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
- Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
- Woonplaats: Assen
uitlaatbocht
Heuj,
Het viel me net op dat bij de voorste uitlaatbocht, dus het eerste stukje pijp wat vanuit de cilinder de bocht maakt naar onder het blok, ook een beetje roest zit.
Nu heeft zo'n stuk pijp het ook best zwaar natuurlijk, wordt erg heet, koelt weer af, krijgt zand, steentjes, etc. tegen zich aan van het voorwiel, enzovoorts.
Heb gezocht op het forum, maar weinig info specifiek hierover.
Iemand enige tips hoe ik deze uitlaatbocht het beste kan "verzorgen"?
Eerst weer roestvrij maken op 1 of andere manier, en dan ergens mee inspuiten?
Juist omdat die bocht zo heet word, kan je hier natuurlijk niet alles opdoen.
Alvast bedankt!
Het viel me net op dat bij de voorste uitlaatbocht, dus het eerste stukje pijp wat vanuit de cilinder de bocht maakt naar onder het blok, ook een beetje roest zit.
Nu heeft zo'n stuk pijp het ook best zwaar natuurlijk, wordt erg heet, koelt weer af, krijgt zand, steentjes, etc. tegen zich aan van het voorwiel, enzovoorts.
Heb gezocht op het forum, maar weinig info specifiek hierover.
Iemand enige tips hoe ik deze uitlaatbocht het beste kan "verzorgen"?
Eerst weer roestvrij maken op 1 of andere manier, en dan ergens mee inspuiten?
Juist omdat die bocht zo heet word, kan je hier natuurlijk niet alles opdoen.
Alvast bedankt!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
- Chopperbiker
- Berichten: 427
- Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
- Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
- Woonplaats: Schagen, Noord Holland
- Contacteer:
Re: uitlaatbocht
Heb onlangs hiervoor een blik "Commandant" bij de Halfords gekocht, een polijstmiddel.
Flink wat Commandant op de bocht smeren, dan een poetsdoek over de bocht heen slaan en dan met de beide uiteinden van de doek heen & weer trekken.
Als de bocht na een tijdje weer wat is aangeslagen, gewoon even 'Commandanten' en hij ziet er weer toonbaar uit.
TIP: Nooit Commandant op verf gebruiken
Flink wat Commandant op de bocht smeren, dan een poetsdoek over de bocht heen slaan en dan met de beide uiteinden van de doek heen & weer trekken.
Als de bocht na een tijdje weer wat is aangeslagen, gewoon even 'Commandanten' en hij ziet er weer toonbaar uit.
TIP: Nooit Commandant op verf gebruiken
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Re: uitlaatbocht
Ik hou 'm ook bij met een doekje, alleen dan met "Belgom Alu" als polijstmiddel. Verkrijgbaar bij de meeste motorzaken en werkt op vrijwel alle metalen oppervlakken
Re: uitlaatbocht
Ik weet niet beter dan dat "COMMANDANT" eigelijk is gemaakt om op lak te gebruiken, het is natuurlijk een slijpmiddel, maar dan moet je hem dus daar ook wel voor gebruiken, dus alleen als je lak echt verweerd c.q. beschadigd is.Chopperbiker schreef: TIP: Nooit Commandant op verf gebruiken
Je wil niet weten hoe dat je "verweerde"of "beschadigde"lak er van opknapt. Na behandeling natuurlijk wel lekker in de was zetten.
Groetjes en veel poets wijsheid,
Toon
Re: uitlaatbocht
Commandant is inderdaad geschikt voor ernstig verweerde non-metallic lakken; doffe rode of witte lak bijvoorbeeld... Dit verklaart ook de goede werking als polijstmiddel.
Re: uitlaatbocht
Ik gebruik HG Staalpolish (bij iedere bouwmarkt te koop) n.a.v. een tip op dit forum. Het werkt veel sneller dan Belgom Alu of Chroom (en zal dus wel meer polijsten). Je uitlaatbocht gaat binnen 10 minuten blinken! De mijne was zo zwart dat ik even twijfelde of ik niet hittebestendige zwarte verf nodig had, zoals bij een CB 500. Voor RVS pannen werkt het ook uitstekend, dus je kunt je vrouw er ook blij mee maken
Het is wel weer onvergelijkbaar veel fijner dan Jif of een ander vloeibaar schuurmiddel.
Het is wel weer onvergelijkbaar veel fijner dan Jif of een ander vloeibaar schuurmiddel.
Re: uitlaatbocht
"Wondersteen" is ook een zeer aan te bevelen product om de uitlaatbochten weer te laten glimmen als nieuw.
Goed schuren is wel de boodschap.
Goed schuren is wel de boodschap.
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
- Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
- Woonplaats: Assen
Re: uitlaatbocht
Goede tips, waarvoor dank!
Zal er eens mee aan de slag na de winter....
Zal er eens mee aan de slag na de winter....
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
- Chopperbiker
- Berichten: 427
- Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
- Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
- Woonplaats: Schagen, Noord Holland
- Contacteer:
Re: uitlaatbocht
Over het algemeen zijn de lakken op motoren niet zodanig verweerd, dat men met een polijstmiddel de kleuren weer tot leven moet brengen.
Het werken met schurende polijstmiddelen is een vak, is niets voor de doorsnee poets-amateur. Kans is groot dat men de lak vernielt, met als resultaat doffe plekken op je Strom. Dus als je geen ervaring ermee hebt, raad ik je aan de ruwe polijstmiddelen uit de buurt van je lak te houden.
Voor de serieuze poetsers onder ons, wellicht een bruikbare & leerzame link:
http://www.meguiars.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch spul, gebruik het nu 2 jaar, wel prijzig maar ik kan het iedereen aanraden.
Surf ook eens rond op het forum van Meguairs. Daar zie je dat poetsen, polijsten en onderhouden een meer dan serieuze aangelegenheid is.
Het werken met schurende polijstmiddelen is een vak, is niets voor de doorsnee poets-amateur. Kans is groot dat men de lak vernielt, met als resultaat doffe plekken op je Strom. Dus als je geen ervaring ermee hebt, raad ik je aan de ruwe polijstmiddelen uit de buurt van je lak te houden.
Voor de serieuze poetsers onder ons, wellicht een bruikbare & leerzame link:
http://www.meguiars.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch spul, gebruik het nu 2 jaar, wel prijzig maar ik kan het iedereen aanraden.
Surf ook eens rond op het forum van Meguairs. Daar zie je dat poetsen, polijsten en onderhouden een meer dan serieuze aangelegenheid is.
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Re: uitlaatbocht
Zeg Chopperbiker ik denk dat er op de uitlaatbochten van een Strom geen "lak" zit, dus schurende middeltjes om de bochten weer als nieuw te krijgen zijn niet zo'n probleem.
Grtz
Ed
Grtz
Ed
Re: uitlaatbocht
Mee eens. Door de warmte van de bocht koekt het vuil tot een keihard, half verbrand laagje aan. Zonder een polijstmiddel is het niet goed te verwijderen. Ik ken geen adequaat chemisch verwijderingsmiddel. Zelfs al zou dat bestaan, dan is het waarschijnlijk niet met blote handen te gebruiken en geen aanrader.Ed Jonkmans schreef:Zeg Chopperbiker ik denk dat er op de uitlaatbochten van een Strom geen "lak" zit, dus schurende middeltjes om de bochten weer als nieuw te krijgen zijn niet zo'n probleem.
Ik ben het wel met Chopperbiker eens dat je niet zomaar polijstmiddelen op je lak moet gebruiken, maar daar gaat dit topic niet over.
Re: uitlaatbocht
Dat hardgebakken laagje bagger op mijn uitlaat zorgt voor een prima bescherming tegen pekel en andere rommel die daar zo wel eens terecht komt!!
- Chopperbiker
- Berichten: 427
- Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
- Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
- Woonplaats: Schagen, Noord Holland
- Contacteer:
Re: uitlaatbocht
Ter verduidelijking: heb ook helemaal niet beweerd dat er verf op de bochten zit.
Mijn geheel vrijblijvende tip:
Commandant alleen gebruiken om je bochten op de frissen & Commandant niet op je verf gebruiken.
Mijn geheel vrijblijvende tip:
Commandant alleen gebruiken om je bochten op de frissen & Commandant niet op je verf gebruiken.
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Re: uitlaatbocht
Hallo allemaal
Ik rij ongeveer een jaar dl 650 uit 2005.
Naar het rijden in zout spuit haar af met koud water.
Daarna spuit ik de bocht in met sileconen sray dit bakt er vanzelf in als de bocht warm wordt.
Herhaal dit regelmatig deed dit vroeger ook bij mijn cros motor.
groeten Herjo
Ik rij ongeveer een jaar dl 650 uit 2005.
Naar het rijden in zout spuit haar af met koud water.
Daarna spuit ik de bocht in met sileconen sray dit bakt er vanzelf in als de bocht warm wordt.
Herhaal dit regelmatig deed dit vroeger ook bij mijn cros motor.
groeten Herjo
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
- Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
- Woonplaats: Assen
Re: uitlaatbocht
Update:
Gisteren HG Staalpolish gehaald bij de Gamma (karwei, formido, praxis, zo, geen kans op een boete wegens reclame..)
Hiermee de uitlaatbocht behandeld, zwaar aan het poetsen geweest.
Moet zeggen dat hij weer flink glimt, maar je krijgt niet alle aanslag/zwarte plekken ermee verwijdert.
Ofwel, de bocht wordt niet weer helemaal glanzend metaal. Denk dat je er dan meteen mee moet beginnen en vuil/aanslag er nu al te hard/diep opzit.
Maar het resultaat is wel mooi!
Gisteren HG Staalpolish gehaald bij de Gamma (karwei, formido, praxis, zo, geen kans op een boete wegens reclame..)
Hiermee de uitlaatbocht behandeld, zwaar aan het poetsen geweest.
Moet zeggen dat hij weer flink glimt, maar je krijgt niet alle aanslag/zwarte plekken ermee verwijdert.
Ofwel, de bocht wordt niet weer helemaal glanzend metaal. Denk dat je er dan meteen mee moet beginnen en vuil/aanslag er nu al te hard/diep opzit.
Maar het resultaat is wel mooi!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Re: uitlaatbocht
Misschien nog een keer nat schuren met fijn schuurpapier en dan nog een keer poetsenBerkRod schreef:Update:
Gisteren HG Staalpolish gehaald bij de Gamma (karwei, formido, praxis, zo, geen kans op een boete wegens reclame..)
Hiermee de uitlaatbocht behandeld, zwaar aan het poetsen geweest.
Moet zeggen dat hij weer flink glimt, maar je krijgt niet alle aanslag/zwarte plekken ermee verwijdert.
Ofwel, de bocht wordt niet weer helemaal glanzend metaal. Denk dat je er dan meteen mee moet beginnen en vuil/aanslag er nu al te hard/diep opzit.
Maar het resultaat is wel mooi!
Re: uitlaatbocht
Juist, dat is volgens mij de enige oplossing. Ik hield het de eerste 3000km altijd netjes bij met Belgom Alu, maar nu ik elke dag 120km rij ivm. stage is dat niet meer bij te houden.
Bij de eerstvolgende beurt ga ik de uitlaatbocht wel weer polijsten. Dan moet toch m'n skidplate er onderuit voor de oliewissel, dus dan pak ik meteen alles aan.
Bij de eerstvolgende beurt ga ik de uitlaatbocht wel weer polijsten. Dan moet toch m'n skidplate er onderuit voor de oliewissel, dus dan pak ik meteen alles aan.
Re: uitlaatbocht
Goed, dit weekend was ie aan de beurt... de 12000km beurt om precies te zijn
De uitlaatbocht was inmiddels mat bruin uitgeslagen door de 7000km snelweg die hij gedurende de afgelopen 3 maanden voor z'n kiezen heeft gehad.
Begon voorzichtig te schuren met P1000, om te kijken wat voor effect 't had. Het bleek nog wel iets grover te kunnen, en met 600 kreeg ik alles egaal zonder al te diepe schuurkrassen te maken.
Vanaf 600 omhoog gewerkt: 800, 1000, 1200, 1500 en tot slot 2000.
Normaal gesproken zou ik hem nog even tot spiegelglans hebben gepoetst met Belgom, maar die kon ik niet vinden
Desondanks toch tevreden genoeg over het resultaat om hem er weer onder te zetten.
Na montage nog even de bocht lichtjes ingesmeerd met motorolie, heb ooit eens gelezen dat dit zou helpen tegen de roest. Of het echt werkt? geen idee, maar ik had de olie toevallig onder handbereik
De uitlaatbocht was inmiddels mat bruin uitgeslagen door de 7000km snelweg die hij gedurende de afgelopen 3 maanden voor z'n kiezen heeft gehad.
Begon voorzichtig te schuren met P1000, om te kijken wat voor effect 't had. Het bleek nog wel iets grover te kunnen, en met 600 kreeg ik alles egaal zonder al te diepe schuurkrassen te maken.
Vanaf 600 omhoog gewerkt: 800, 1000, 1200, 1500 en tot slot 2000.
Normaal gesproken zou ik hem nog even tot spiegelglans hebben gepoetst met Belgom, maar die kon ik niet vinden
Desondanks toch tevreden genoeg over het resultaat om hem er weer onder te zetten.
Na montage nog even de bocht lichtjes ingesmeerd met motorolie, heb ooit eens gelezen dat dit zou helpen tegen de roest. Of het echt werkt? geen idee, maar ik had de olie toevallig onder handbereik
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7553
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: uitlaatbocht
Dat van die motorolie inbranden tegen roest klopt, maar jouw bocht is van RVS, dus heeft het weinig zin. Sterker nog, je doet je mooie resultaat en werk teniet omdat de olie er inbrandt en dat zie je als een blauwe tot zwarte laag. Dus als je nog niet gestart hebt, snel er weer afhalen die olie.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Re: uitlaatbocht
Dat is nog eens poetsenDgr schreef: Begon voorzichtig te schuren met P1000, om te kijken wat voor effect 't had. Het bleek nog wel iets grover te kunnen, en met 600 kreeg ik alles egaal zonder al te diepe schuurkrassen te maken.
Vanaf 600 omhoog gewerkt: 800, 1000, 1200, 1500 en tot slot 2000.
Het schuurpapier dat je gebruikt hebt, is dat nat schuurpapier?
Ik ben het met Iron Horse eens: haal die olie er zsm af, liefst voordat je gereden hebt. Zonde van al dat werk.
Re: uitlaatbocht
Yep, nat schuurpapier...
Voor het verwijderen van de olie is het al te laat... zie de tweede foto.
(om eoa. reden krijg ik die niet als afbeelding geplaatst )
Hij is mooi goudkleurig nu.
Voor het verwijderen van de olie is het al te laat... zie de tweede foto.
(om eoa. reden krijg ik die niet als afbeelding geplaatst )
Hij is mooi goudkleurig nu.
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4211
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: uitlaatbocht
Nu wel!Dgr schreef:zie de tweede foto.
(om eoa. reden krijg ik die niet als afbeelding geplaatst )
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
- Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
- Woonplaats: Assen
Re: uitlaatbocht
Ziet er super strak uit, complimenten!!!!Diversion schreef:Dat is nog eens poetsenDgr schreef: Begon voorzichtig te schuren met P1000, om te kijken wat voor effect 't had. Het bleek nog wel iets grover te kunnen, en met 600 kreeg ik alles egaal zonder al te diepe schuurkrassen te maken.
Vanaf 600 omhoog gewerkt: 800, 1000, 1200, 1500 en tot slot 2000.
Het schuurpapier dat je gebruikt hebt, is dat nat schuurpapier?
Ik ben het met Iron Horse eens: haal die olie er zsm af, liefst voordat je gereden hebt. Zonde van al dat werk.
ff hele domme vraag Joost: nat schuurpapier, en daarmee dan zo schuren zonder extra schuurmiddel ofzo?
Dat koop je zo bij de bouwmarkt en dan doen?
(zit in een ander vakgebied....hahaha)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Re: uitlaatbocht
Nat schuurpapier is gewoon bij de bouwmarkt/automaterialenzaak te koop. Alleen 't 1500 en 2000 schuurpapier heb ik bij een verfhandel vandaan (Mermans in Breda). Die zijn wat meer gespecialiseerd in dat soort specifieke materialen.
(Het kan opzich ook zonder de stappen 1500 en 2000 als je die niet kan vinden.)
Goed nat houden bij 't schuren, dat werkt het lekkerst. Het prettige van nat schuurpapier vind ik dat je vanzelf aanvoelt wanneer er water bij moet. Dan gaat het wat stroef lopen.
Succes ermee!
(Het kan opzich ook zonder de stappen 1500 en 2000 als je die niet kan vinden.)
Goed nat houden bij 't schuren, dat werkt het lekkerst. Het prettige van nat schuurpapier vind ik dat je vanzelf aanvoelt wanneer er water bij moet. Dan gaat het wat stroef lopen.
Succes ermee!
Re: uitlaatbocht
Nog een kleine update...
Pas de 18.000 beurt uitgevoerd en meteen weer even van de gelegenheid gebruik gemaakt om het hele uitlaatsysteem te polijsten. Dit maal niet ingesmeerd met olie om te kijken hoe hij zich houdt. Blijkt dat hij zonder olie ook netjes blijft!
Pas de 18.000 beurt uitgevoerd en meteen weer even van de gelegenheid gebruik gemaakt om het hele uitlaatsysteem te polijsten. Dit maal niet ingesmeerd met olie om te kijken hoe hij zich houdt. Blijkt dat hij zonder olie ook netjes blijft!
Re: uitlaatbocht
24000km beurt net gehad, dus 't uitlaatsysteem heeft weer wat aandacht gekregen.
Dit keer ook wat plaatjes geschoten van het proces, voor de liefhebbers.
Before:
Na het natschuren met P280:
Na het natschuren met P500:
Na het natschuren met P1000:
En tot slot, na het poetsen met "Belgom Alu"
Dit keer ook wat plaatjes geschoten van het proces, voor de liefhebbers.
Before:
Na het natschuren met P280:
Na het natschuren met P500:
Na het natschuren met P1000:
En tot slot, na het poetsen met "Belgom Alu"
Re: uitlaatbocht
Het eindresultaat ziet er zeer fraai uit, als nieuw!
Wel even een vraagje over je 2de en 3de foto: het lijkt wel of je het koperlaagje eraf geschuurd hebt, de bocht ziet er staalkleurig uit. Op de foto's daarna ziet alles er weer koperkleurig uit. Hoe zit dat precies?
Wel even een vraagje over je 2de en 3de foto: het lijkt wel of je het koperlaagje eraf geschuurd hebt, de bocht ziet er staalkleurig uit. Op de foto's daarna ziet alles er weer koperkleurig uit. Hoe zit dat precies?
Re: uitlaatbocht
Hmmmm.......
Ge-Photoshopt...denk ik....?
Grapje..... niet boos worden....
Ziet er vreeeeeeeselijk mooi uit hoor!!!!
Ge-Photoshopt...denk ik....?
Grapje..... niet boos worden....
Ziet er vreeeeeeeselijk mooi uit hoor!!!!
- V-Stoom
- DL650 berijder
- Berichten: 413
- Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
- Woonplaats: Heerenveen
Re: uitlaatbocht
Ik kan mij voorstellen dat je daar foto's van maakt. Ik zou ze boven je bed hangen. Ziet er super uit man .
Groet, Allard.
Groet, Allard.
niets is te gek, behalve op je bek.
Re: uitlaatbocht
Er is nooit een koperlaagje geweest Waar je waarschijnlijk op doelt is dat de uitlaat een beetje koper-achtig verkleurt door de hitte? Dat hij op de laatste foto's naast het potje koperkleurig eruit ziet is vermoedelijk omdat ik de foto op een andere plek heb gemaakt, hij was daar nog niet verkleurd.Diversion schreef:Het eindresultaat ziet er zeer fraai uit, als nieuw!
Wel even een vraagje over je 2de en 3de foto: het lijkt wel of je het koperlaagje eraf geschuurd hebt, de bocht ziet er staalkleurig uit. Op de foto's daarna ziet alles er weer koperkleurig uit. Hoe zit dat precies?
Na een paar kilometer rijden met de "frisse" uitlaat begon hij wel weer goudkleurig te worden, dat gaat vanzelf.
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: uitlaatbocht
Wow, ziet er erg strak uit! Bochten van een Dl 1000 uit 2004 zijn van hetzelfde materiaal gemaakt?
De mijne ziet er namelijk ook niet meer zo mooi uit. En dat natschuren gewoon je schuurpapier vochtig maken???
http://yfrog.com/n2uitlaatj
De mijne ziet er namelijk ook niet meer zo mooi uit. En dat natschuren gewoon je schuurpapier vochtig maken???
http://yfrog.com/n2uitlaatj
Re: uitlaatbocht
Ik neem aan dat die bochten van hetzelfde materiaal zijn? Het zal hoe dan ook te polijsten zijn
En ja, schuurpapier goed nathouden inderdaad... ik werk altijd met een emmertje water erbij.
En ja, schuurpapier goed nathouden inderdaad... ik werk altijd met een emmertje water erbij.
-
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
- Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
- Woonplaats: Assen
Re: uitlaatbocht
Hej Joost,
Complimenten man! Ziet er goed uit!
Goede tips..
Complimenten man! Ziet er goed uit!
Goede tips..
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Re: uitlaatbocht
Dat ziet eruit alsof je er veel werk aan hebt gehad , maar wat een resultaat !!
? hoelang ben je aant schuren en polijsten geweest ?
? hoelang ben je aant schuren en polijsten geweest ?
Re: uitlaatbocht
Bedankt voor alle positieve reacties
Heb aan 't volledige uitlaat systeem (Laser duo-tech) wel een dagje werk gehad.
Als je een originele uitlaat hebt en alleen de voorbocht hoeft te polijsten is het een kwestie van 2-3 uurtjes.
Heb aan 't volledige uitlaat systeem (Laser duo-tech) wel een dagje werk gehad.
Als je een originele uitlaat hebt en alleen de voorbocht hoeft te polijsten is het een kwestie van 2-3 uurtjes.