Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie, 26 september 2009

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie, 26 september 2009

Bericht door PvdBogaard »

Na het fantastische treffen in Friesland wordt het weer hoog tijd om het volgende evenement in de agenda te krijgen.

De Veluwe IJsselvalei rit. Wordt dit nu ook een jaarlijks Vstrom treffen? Aan jullie de keus.

Noteer alvast in de agenda:

Zaterdag, 26 september 2009

En beste zuiderburen, jullie zijn natuurlijk ook van harte welkom. Organiseer eventueel een meerdaags weekend op een van de vele campings alhier in deze contreien.

Lijst van deelnemers:

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)


******************************* INFO LATER BIJGEVOEGD ********************************************************************************************************************
Beste deelnemers, nog twee weken en dan is het eindelijk zo ver.

Het Veluwe IJsselvalei treffen

Ter herinnering,

Zaterdag, September 26


Verzamelen bij:

De Valkenier
Dr. Willem Dreeslaan 10
Barneveld

http://www.de-valkenier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Verzamelen vanaf 9:00 's morgens
Vertrek uiterlijk 10:30 's morgens


Tips
  • Ongeveer 200 meter van het startpunt is een benzinepomp. Zorg dat je tank vol zit. Zelfs met mijn zuipende DL-1000 kan ik deze route makkelijk op één tank rijden :P
  • Neem wat te eten mee. De eerste helft van de route (tot het restaurant) is redelijk lang. Ik hoop daar tussen half twee en twee uur te arriveren. Bij Elburg (korte pauze plaats) kun je dan een buffertje aanleggen om het vol te houden


Ik heb besloten toch een paar kleine aanpassingen aan te brengen op een klein aantal puntjes. De nieuwe variant in GPX formaat
wil ik wel beschikbaar stellen. Wees ervan bewust dat er een mogelijk een afwijking in kan zitten met de route die daadwerkelijk gereden gaat worden. Wil je een copietje, laat even weten middels een berichtje. Dan stuur ik deze naar je mail adres.


Belangrijk

Protocol:
  • Iedereen is "verantwoordelijk" voor de rijder achter hem. Als je deze mist dan bij de eerstvolgende route afslag stoppen en wachten. Als iedereen dit doet ben je er zeker van dat je de groep weer terug zult vinden
  • We gebruiken onze weghelft optimaal, door onze positie op de weghelft daar te kiezen dat we langs onze voorganger kunnen kijken. Ondanks de ogenschijnlijke langere remweg, houden we toch voldoende afstand!
Overige aandachtspunten (let wel, deze lijst is niet volledig, rijdt met verstand):
  • Een ieder rijdt deze route geheel voor eigen verantwoordelijkheid
  • Je rijdt de route als zelfstandig beslissend individu, en houdt rekening met het verkeer. Je houdt voldoende afstand, en begrijpt dat de andere motorrijders ook op vreemd terrein zijn met de daardoor voorspelbare "onverwachte" reakties
  • Lees bovenstaande twee punten nogmaals
  • De te rijden route kan afwijken van de eerder geschetste route. Je navigatie systeem kan een andere aanwijzing geven dan wat de rijder(s) voor je doen. Je ben volledig vrij in je handelen op dat moment, en tijdens andere momenten. Met deze vrijheid komt ook de erbij horende volledige aansprakelijkheid
  • De route gaat over vele kleine wegen. Hier is landbouwverkeer aanwezig. Veel wegen zijn niet optimaal (gehavend en/of vervuild wegdek). Pas met name op in bochtige gedeelten waar vaak grind, zand, stof en andere zaken op het wegdek liggen
  • Het maais staat hoog. Dit neemt vaak al het uitzicht weg. Rijdt ten alle tijden met gepaste snelheid. Aniticipeer op "plotseling" zichtbaar verkeer
  • Verwacht deze dag fietsers en andere recreatieve weggebruikers die geen of op verkeerde manier rekening houden met een stoet motorrijders. Met enige regelmaat zitten deze weggebruikers te dromen over het mooie landschap, en zijn zich verminderd bewust van het verkeer om zich heen
  • We komen langs heel veel uitritten van weide, en akkerland. Vaak onoverzichtelijk. Hier kunnen landbouw of andere voertuigen plotseling de weg oprijden
  • We komen langs heel veel uitritten van landhuizen, boerderijen, etc. Vaak zijn deze uitermate onoverzichtelijk. Houdt terdege rekening met "spontaan verschijnend" verkeer.
  • Meerdere keren zullen we doorgaande wegen oversteken. Dat de voorligger het haald is geen garantie dat jij ook een veilige oversteek zult maken. Kijk altijd heel goed uit en bepaald zelf wanneer het voor jouw veilig is om over te steken. Voorkom "even snel" om te zorgen dat de persoon achter je zonder uitkijken volgt. Wacht tot je voorganger weg is, zodat je geen belemmering hebt aan de overkant: steek pas over als er plaats is aan de andere kant.
  • Een aantal maal moeten we linksaf een doorgaande weg op. Om vlak erna deze weg, middels rechts af slaan, weer te verlaten (of omgekeerd). Je voorligger kan dus al gaan afremmen terwijl jij mentaal nog met "gasgeven en vaart maken" bezig bent. Houdt afstand en onthoud dat hoofdwegen voor de hele route slechts een noodzakelijk kwaad zijn waar we zo min mogelijk op willen rijden: komen we erop, dan gaan we er vast heeeel snel weer vanaf
  • De route bevat een klein stukje onverhard. Hierin zit een zeer scherpe bocht naar links. Al snel gevolgd door wederom een scherpe bocht naar rechts. Houdt hier heel ruim afstand met de voorligger. Pas je remtechniek hier aan! (zie ook "route details" hieronder)
  • Lees de route details aan het eind van dit bericht

Route aanwijzingen

Er zijn een aantal punten in de route die anders kunnen zijn dan de verwachting. Let wel, dit lijstje is vast onvolledig!
  • In de buurt van Nijkerk gaan we rechtsaf. De klinkerweg gaat dan over in een stukje onverhard. We doorkruisen hier een boerenerf
  • Nadat we het spoor zijn overgestoken, moeten we links af de doorgaande weg op. Kijk uit. Hier rijdt men hard. Honderd meter verder verlaten we deze weg door rechts af te slaan. Pas op bij oversteken fietspad
  • Na een serie van drie (grotere) rotondes zal de laatste rotonde driekwart genomen worden. Direct daarna gaan we de snelweg op. Dit is vlak bij Harderwijk. Op de snelweg zullen we direct de volgende afslag weer pakken. Deze "shortcut" voorkomt de passage van een aantal verkeerslichten die we anders hadden moeten trotseren. Aan het eind van afrit, gaan we bij de stoplichten links. Over de snelweg (wederom een stoplicht). Hierna is er mogelijk even file vorming. Dit door werk aan de weg. Een vervelend stukje waar de groep gesplitst zal worden. Blijf rustig. Ca één kilometer verder (bij de eerst volgende verkeerslichten) verlaten we deze ellende door rechtsaf te slaan. Ga nu rechtdoor. Hier zullen we de groep weer bij elkaar laten komen
  • Na een heel leuk stukje zien we tenslotte Elburg. Vlak voor Elburg moeten we rechtsaf, via een doorlopende weg. Wederom: hier rijd men hard. Wij blijven op deze weg en gaan bij de rotonde rechtsaf
  • In Elburg een korte pauze.
  • Na Elburg wordt het alweer snel "kleine wegen" die uiteindelijk uitkomen op de dijk langs de IJssel.
  • We gaan de snelweg onderdoor, en dan een stukje over een doorgaande weg. Nadat we deze hebben verlaten moeten we iets later over een weg rechtdoor een inrit op. Dit lijkt verwarrend. Houdt het verkeer in de gaten!
  • We komen nu op het onverharde stuk weg met de scherpe bocht naar links. Bij de scherpe bocht naar rechts iets verderop passeren we een fietspad. Doe voorzichtig. Dit gedeelte is behoorlijk onoverzichtelijk
  • Na dit mooie stukje bos wederom even uikijken op een doorgaande weg. We gaan linksaf deze weg op, om er direct weer af te gaan
  • Stukje langs het Apeldoorns kanaal,en even later via de IJsseldijk
  • Het restaurant in Welsum doen we nu aan om even de inwendige mens te verzorgen
  • We blijven de dijk volgen totdat we in de verte aan de overkant Deventer zien. Dan verlaten we de dijk. Iets later rechtsaf een doorgaande weg op, en direct na de Chinees aan de overkant, links er weer af
  • We rijden even langs de A1. Om dan weer omhoog te gaan. Wederom een doorgaande weg (links, en rechts er weer af
  • Op gegeven moment de A50 over, en een paar kiometer later bij een vijfsprong de weg oversteken. Kijk hier uit. Niet echt overzichtelijk. Aan de overkant iets verder wachten we totdat iedereen er weer is
  • Op gegeven moment komen we bij de "ijscoboer van vorig jaar" Helaas, we rijden door :schater:
  • In Elspeet wederom een druk punt. Links af de doorgaande weg op. Een kilometer verlaten we deze weer door rechts af te slaan
  • Tenslotte komen we bij het eindpunt in het dorpje Garderen. We proberen de parkeerplaats van Albert H. te gebruiken om de motor te stallen. Waarna we oversteken en de Italiaanse IJsboer van wat clandizie te voorzien
  • Dit is tevens het einde van de tocht. Vlak bij Garderen is er een oprit naar de A1 om, indien gewenst, weer snel naar huis te kunnen.
Laatst gewijzigd door Stroompje op ma 05-10-2009, 16:50, 5 keer totaal gewijzigd.
Reden: Recente info toegevoegd vanaf **************
Willystrom

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Willystrom »

Lijst van deelnemers:

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)

Oef,net op tijd. :mrgreen:
Willystrom

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Willystrom »

Lijst van deelnemers:

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
Strommart

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Strommart »

Lijst van deelnemers:

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
V-Strom Jopie

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door V-Strom Jopie »

Met zo'n snelle reactie Paul, sluit ik mij uiteraard direct aan !!

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
Wimmus

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Wimmus »

Op naar de 100 :mrgreen:

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
Gebruikersavatar
Spip70
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 30-03-2008, 12:59
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000 L4
Woonplaats: Eindhoven
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Spip70 »

Count me in!

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)

Motorgroet :bye:
Johan F.
D-Storm 1000 + Zumo 660 + Osco + Givi Airflow + Trax kofferset + Hyperpro Streetbox

"Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace"
Robert_vd_B

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Robert_vd_B »

Yesssss, ik ga ook mee!

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
Furiousz

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Furiousz »

De Veluwe, das altijd goed :D ! Ik ga er bij zijn 8)

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
Tampert
DL1000 berijder
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 18-02-2009, 21:06
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000T L8

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Tampert »

Na de ervaring van afgelopen zaterdag wil ik dit wel mee maken :D :D :-)} :-)}

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

Hmm, jammer... ik had gehoopt dat deze tocht op 29 augustus gehouden zou worden. (Vorig jaar was ie op 30 augustus..)
26 september is niet haalbaar voor mij, daar ik al hemel en aarde moet bewegen om 17 t/m 20 september naar de Pyreeën te kunnen gaan... :cry:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Beverstrom
Berichten: 125
Lid geworden op: za 11-06-2005, 19:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 k2
Woonplaats: beverwijk (broekpolder)

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Beverstrom »

als ik vrij kan krijgen wil ik er zeker bij zijn . gr perry
wees zuinig gepoetste kant boven houden
V-Strom Jopie

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door V-Strom Jopie »

Frank schreef:Hmm, jammer... ik had gehoopt dat deze tocht op 29 augustus gehouden zou worden. (Vorig jaar was ie op 30 augustus..)
26 september is niet haalbaar voor mij, daar ik al hemel en aarde moet bewegen om 17 t/m 20 september naar de Pyreeën te kunnen gaan... :cry:
Leuk dat jij naar de Pyreeën gaat, ik ga in die periode naar de PyreNeën... :lol:

Heb tegen mijn vrouw gezegd dat ik de 26e al heel lang niet meer op m'n EIGEN Strom gezeten heb en dat dit dagje dus wel moet kunnen.... :shock:

Tis nog niet zo ver, je hebt nog tijd genoeg voor Champagne, Ontbijt op bed, 20 bossen rozen of andere "chantage" middelen in te zetten....
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

V-Strom Jopie schreef:Tis nog niet zo ver, je hebt nog tijd genoeg voor Champagne, Ontbijt op bed, 20 bossen rozen of andere "chantage" middelen in te zetten....
Mijn vriendin hoef ik niet te chanteren, die vindt alles goed. Maar mijn werkgever daarentegen... september is de drukste maand van het jaar (volgens hem) en dan vooral de weekenden...
Misschien kunnen we de Veluwe/IJsselvallei in twee keer rijden.. 29 augustus én 26 september... :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Die Pesto

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Die Pesto »

Moet eerst nog even een extra brandstoftankje plaatsen, wie heeft ervaring :schater:

Afbeelding

Greets Marco
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

Handig.... actieradius 1000 km voor een DL-1000, niet gek... :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

gelukkig, jullie zijn je aan het voorbereiden. Eerste idee van de route is gisteravond geboren. Gaat al aardig in de richting van 300km
Maar begrijp nu dat ik niet hoef te bezuinigen :wink:
Leo72

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Leo72 »

Ik cq. wij kunnen helaas niet mee 26 sept. :?
Wij hopen dan ergens in Laos op de motor of aan een heerlijke beer Lao te zitten. 8)
Goed idee Frank. :idea: 29 Aug zou idd. voor ons beter uitkomen.
Misschien nog meer mensen voor 29 aug?

Groetjes,
Leo en Paula
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

PvdBogaard schreef:Gaat al aardig in de richting van 300km
Maar begrijp nu dat ik niet hoef te bezuinigen :wink:
Neehoor... de Veluwe- IJsselvalleitocht 2008 was 240 kilometer... maar ik heb nu een heerlijk GELzadel.. dus maakt niet uit, al wordt de tocht 600 kilometer :mrgreen: ...
Maar zonder dollen, de NoorderStroomtreffen was 180 kilometer en eigenlijk (eerlijk gezegd) vond ik dat mooi genoeg!
Leo72 schreef:Misschien nog meer mensen voor 29 aug?
Goeie vraag, Leo! Ben ik ook benieuwd naar... :roll:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Beverstrom
Berichten: 125
Lid geworden op: za 11-06-2005, 19:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 k2
Woonplaats: beverwijk (broekpolder)

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Beverstrom »

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
wees zuinig gepoetste kant boven houden
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

De eerste variant van de route geMapSourced en gereden. Voor ca 98% goed. 220 km in totaal. Effe lekker aan t knallen geweest. Incluis een keer tanken was ik 4 uur en 2 minuten van huis :-) Voor de pontenliefhebbers een domper. Ze zitten er dit jaar niet in :? . Wel een overmaat aan kleine weggetjes. Aan het eind van de dag kunnen jullie geen bochten meer zien :P

Beetje fijntunen nog wat regelen voor de maaltijd en dan kunnen we!!

Net als de vorige keer nog twee andere kleine stops. Denk dat we het in totaal in 5.5 tot 6 uur moeten kunnen doen. Omdat sommige van verre komen is het misschien handig om om half elf al te starten. Laat maar ff weten waar jullie voorkeur naar uitgaat.

Paul.
Beverstrom
Berichten: 125
Lid geworden op: za 11-06-2005, 19:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 k2
Woonplaats: beverwijk (broekpolder)

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Beverstrom »

ha die paul kun je al zeggen waar we vandaaan vertrekken
wees zuinig gepoetste kant boven houden
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

Vertrek. Nog even wat overleg nodig. Zeker in de buurt van Barneveld/Voorthuizen.
Van

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Van »

ik doe mee en mijn vrouw wrs ook op haar DL
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

OK Van, ik heb jullie op de lijst geplaatst !

1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
Diversion

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Diversion »

Helaas,
Susan en ik konden er in Friesland niet bij zijn wegens een andere afspraak en 26 september komt opnieuw niet goed uit :cry: .
Ik sluit me daarom bij Frank aan: mocht er een andere datum gekozen worden dan houd ik me zeer aanbevolen.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

Diversion schreef:
Ik sluit me daarom bij Frank aan: mocht er een andere datum gekozen worden dan houd ik me zeer aanbevolen.
Is het iets om twee lijsten te maken?

29 augustus 2009:
1. Paul en Anneke (Voorthuizen)
2. Frank (Hengelo)
3. Leo72 en Paula (Westland)
4. Diversion (Maartensdijk)

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)

:D
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Diversion

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Diversion »

Ha Frank,
dat is een sluw plan! Nou maar hopen dat Paul twee keer kan én wil rijden.
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

Frank, leuk plan. Echter ben ik er nog niet helemaal over uit. Probeer vanuit dezelfde lokatie te starten als vorig jaar. Geen idee of ze daar gecharmeerd zijn van twee kleine groepen. Bovendien zou het kunnen zijn dat er een zekere verwatering optreed.
Je begrijpt dat mijn persoonlijk streven is om het Friesland treffen tenminste te evenaren in aantal deelnemers :P, maar of zij het goed vinden dat ik dit bereik door twee maal van start te gaan......

Voor mijzelf geen bezwaar om het rondje twee maal te doen, echter is het dan nog wel een treffen, ipv een tourrit? En wat zijn daarvan dan weer de consequenties voor de organisatie? Waarbij ik met deze slagzin even terugdenk aan een eerdere thread moo aansprakelijkheden en andere ongewenste effecten bij eventuele ongevallen. Het bedenken, uitzetten en perfectioneren van een rit, plus het gezamelijk rijden is leuk. Echter ik probeer hier natuurlijk elke negatieve wending te vermijden.

Hoewel het vorig jaar ook is geprobeerd middels een poll (en niet al te succesvol toen) kunnen we zien hoe het verder loopt. Mijn vermoeden is dat de voorkeur toch zal uitgaan naar een eenmalig event. Een echt treffen dus. Mogelijk dat een ieder inschrijft op *alle* mogelijkheden die voor hem of haar uitkomen. Dan prikken we op gegeven moment een datum voor "het event" En kijken dan wel wat er op die andere dag nog te verwezenlijken valt.

Jullie input in deze is natuurlijk van harte welkom!

Paul.
V-Strom Jopie

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door V-Strom Jopie »

We kunnen als deelnemers natuurlijk ook TWEE keer inschrijven....
(Als je het dan als 1 treffen telt Paul, dan kun je Friesland zeker verslaan.... :lol: )
FireTaz

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door FireTaz »

volgens mij moet je niet te moeilijk doen, gewoon een datum prikken dan kan iedereen zelf beslissen of hij/zij wel of niet mee gaat. ik heb de vorige rit met veel plezier gereden, alleen was het een heel lange zit met de afstand van de route en het heen en terug rijden vanuit het noorden. mijn advies is maak de route niet te lang.
veel plezier/succes met de voorbereidingen
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door TT-Strom »

FireTaz schreef:volgens mij moet je niet te moeilijk doen, gewoon een datum prikken dan kan iedereen zelf beslissen of hij/zij wel of niet mee gaat. ik heb de vorige rit met veel plezier gereden, alleen was het een heel lange zit met de afstand van de route en het heen en terug rijden vanuit het noorden. mijn advies is maak de route niet te lang.
veel plezier/succes met de voorbereidingen
Eens met firetaz. Welke datum je ook prikt, er zijn altijd mensen die niet kunnen, helaas maar waar. Dus prik 1 datum, das het beste! Net zoals met de frieslandrit.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Van

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Van »

inderdaad. treffens moeten niet te dicht bij elkaar liggen qua data.
FastLoe

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door FastLoe »

Nou, als de 26 van September doorgaat, hoop ik erbij te kunnen zijn. Alhoewel het voor mij wel in een paar uurtjes aan te rijden is, prefereer ik toch éen of meerder overnachtingen.
Zo het niet erg wild zijn om gewoon op een camping, in de loop van vrijdag (avond) aan te komen, elkaars Vtjes te bewonderen en op zaterdag een mega-rit te maken.
Des avonds een beetje bij komen tijdens de BBQ en de volgende ochtend, als de kater weer een beete geslonken is, naar huis te sukkelen?

P.S. Als ik er bij kan zijn, neem ik m'n fototoestel mee, dus zorg maar dattie glimt !!
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Frank »

FastLoe schreef: P.S. Als ik er bij kan zijn, neem ik m'n fototoestel mee, dus zorg maar dattie glimt !!
Daar zorg jij toch wel voor met een fotoshop? :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
FireTaz

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door FireTaz »

't Is wel ver in de toekomst maar ik wil de 26e wel meerijden.

29 augustus 2009:
1. Paul en Anneke (Voorthuizen)
2. Frank (Hengelo)
3. Leo72 en Paula (Westland)
4. Diversion (Maartensdijk)

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
Van

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Van »

FastLoe schreef:Nou, als de 26 van September doorgaat, hoop ik erbij te kunnen zijn. Alhoewel het voor mij wel in een paar uurtjes aan te rijden is, prefereer ik toch éen of meerder overnachtingen.
Zo het niet erg wild zijn om gewoon op een camping, in de loop van vrijdag (avond) aan te komen, elkaars Vtjes te bewonderen en op zaterdag een mega-rit te maken.
Des avonds een beetje bij komen tijdens de BBQ en de volgende ochtend, als de kater weer een beete geslonken is, naar huis te sukkelen?

P.S. Als ik er bij kan zijn, neem ik m'n fototoestel mee, dus zorg maar dattie glimt !!
klinkt goed!
FastLoe

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door FastLoe »

Frank schreef:
FastLoe schreef: P.S. Als ik er bij kan zijn, neem ik m'n fototoestel mee, dus zorg maar dattie glimt !!
Daar zorg jij toch wel voor met een fotoshop? :mrgreen:
Fotoshop? Is dat een winkel waar je foto's kan kopen ? :P
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door DutchHornet »

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14} Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
Big Ben

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Big Ben »

goed plan, ik ga mee, kan ook niet anders als je om de hoek woont.

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14) Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
15) Big Ben uit Putten :-)}
FrenkieNL

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door FrenkieNL »

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14) Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
15) Big Ben uit Putten
16) Frenkie uit Brunssum

Liever een kortere rit ivm lange reis er naar toe/af.
Gebruikersavatar
Raymond
DL650 berijder
Berichten: 17
Lid geworden op: di 13-03-2007, 20:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650 K7
Woonplaats: 52.530600, 6.056016

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Raymond »

26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14) Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
15) Big Ben uit Putten
16) Frenkie uit Brunssum
17) Raymond uit Zwolle

Lijkt me leuk, dit stuk van de Veluwe ben ik nog niet geweest.
V-Strom DL-650 ABS K7 met middenbok, RVS carterbescherming, handkappen, handvatverwarming, valbeugels, witte pinkerglaasjes, V-Strom tankpad, Quicklock GS-tanktas, ARO Adventure koffers, Garmin Zümo 660
Viistrom

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Viistrom »

Paul, kerel, goed bezig!

ik ben er zeker bij :D
na vorig jaar twijfel ik geen moment, het wat TOP! route erg mooi,
beregezellig, en zeker niet onbelangrijk, het was ook nog eens heerlijk weer! 8)

Zie jullie allemaal in september

Greetz, Jos


26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14) Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
15) Big Ben uit Putten
16) Frenkie uit Brunssum
17) Raymond uit Zwolle
18) Jos (Harderwijk)

// P.S. Big Ben duo ritje die kant op? (na putten is het nog maar 5 min, maar who cares :D ) //
Longjohn007

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Longjohn007 »

Viistrom schreef:
26 september 2009:
1) Paul en Anneke (Voorthuizen)
2) Willystrom (Oostzaan)
3) Theo (Oostzaan)
4) Strommart (Zaandam)
5) V-Strom Jopie (Hoofddorp)
6) Wimmus (Wim, Zaandijk)
7) Spip70 (Eindhoven)
8 ) Robert_vd_B (Hilversumse Meent)
9) Furiousz (Zwaag)
10) Tampert (Pijnacker)
11) Beverstrom ( Beverwijk)
12) Van en Ega (Maarsen)
13) Harm (firetaz - Beetsterzwaag)
14) Dutchhornet + Wim (GS) (Papendrecht)
15) Big Ben uit Putten
16) Frenkie uit Brunssum
17) Raymond uit Zwolle
18) Jos (Harderwijk)
19) Johnny (Hulshorst)

// P.S. Jos : duo ritje tot Ben en dan met 3 de laatste 5 minuten ? //
Viistrom

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Viistrom »

Hey John!

haha goed idee man :)
We spreken elkaar tegen die tijd!

Greetz Jos
Savages

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Savages »

Leuk initiatief! Ik ben zeer zeker geinteresseerd... :-)}

MAar is het de bedoeling dat hier enkel Vstroms aan meedoen? :?:
Een vriend van me is hevig gecharmeerd van de Vstrom, maar rijd op dit moment nog op een Yamaha Faser rond. Ik denk dat alstie al die Stroms bij elkaar ziet, dat ie ook wel over gaat... O:-)
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door PvdBogaard »

Er zijn wel vaker niet Strommertjes bij. Niet veel, maar toch. Dus wat mij betreft is de "bijna Vstrommer" welkom
Motorijder

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Motorijder »

mooi maar kan er iemand een adres of meerdere geven van een kamping in de omgeving van het vertrek.
en waar bevind de veluwe ijsselvalei zich ergens??.
sorry dat ik het vraag maar verder dan spijkenisse ben ik nog niet geweet :oops:
verder lijkt het mij wel een leuk idee, maar dan is de vraag hier wie rijd ermee de zoon of de vrouw? dus een leuke kamping is gewenst
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Stroompje »

:schater: :schater: ff googlen....en je kan kiezen uit -tig campings rond en in de woonplaats van ondergetekende en van de organisator :!:
De plaatsen hebben zeker een verdubbeling qua inwoners in de zomermaanden...................
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Motorijder

Re: Veluwe IJsselvalei treffen, tweede editie

Bericht door Motorijder »

Stroompje schreef: :schater: :schater: ff googlen....en je kan kiezen uit -tig campings rond en in de woonplaats van ondergetekende en van de organisator :!:
De plaatsen hebben zeker een verdubbeling qua inwoners in de zomermaanden...................
als ik je adres moest weten dan was ik geholpen! en als ik nu schrijf dat ik knap, sportief, teder en nog zoveel meer ben "moet ik dan nog een camping zoeken?????? :schater:
Plaats reactie