Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Arend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Arend »

Hoi Pébé, mooi dat het goed bevallen is en of het met mijn Hanneke achterop goed te doen is ..... ik zal het jullie over een goede week berichten (a.s. donderdag gaan wij de tocht doen). NB Volgens de reisorganisatie wel en ja, als het niet gaat, dan hebben we altijd nog twee alternatieven: 1. off road stuk overslaan en b. Hanneke met de volgauto mee (nou, dat wil ze niet niet...). Groet, Arend
V-Strom Jopie

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door V-Strom Jopie »

Goed te horen dat het je zo goed bevallen is Pébé, had je een beetje goed weer ?
Arend veel plezier en vooral heelhuids het einde halen.
Ik kijk uit naar de 17e want dan ga ik ook !

Groet Johan
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Pébé schreef:Ik ben van 18-21 juni met mijn pan-rijdende collega ook naar de Pyreneeën gevlogen en ik kan alleen maar zeggen dat het een geweldige ervaring is geweest..
We zijn vertrokken van Charleroi (wel verder rijden maar voor €75 pp met samen een koffer kan dat ook).Transfers , aankomst , kennismaking alles goed geregeld.
Zoals al eerder hier vermeld, het volgsysteem werkt prima : ieder kan in principe zijn eigen tempo rijden , voorrijder Martin past zich moeiteloos aan zonder ook maar de linkerhand uit de jaszak te halen. Verreweg de meeste trajecten uitstekend asfalt , een en al bochtenwerk, én weinig/geen verkeer.
Voor mij waren vooral de offroad stukken een openbaring! Nog nooit gedaan en ik vond het leuk! Ik vraag me alleen af of deze offroad etappe’s te doen zijn met iemand achterop, zoals Arend van plan is.
Voor degenen die nog mogen de komende tijd: plezier is gegarandeerd
Heb je toevallig nog foto's gemaakt :?: Heb jij je helm als handbagage meegenomen, zo ja, nog problemen bij het inchecken. Of heb je die in je koffer gedaan.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Pébé
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 26-08-2009, 19:00
Mijn motor is een: V-Strom 650
Woonplaats: Waalwijk

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Pébé »

Hé Peter, samen met mijn maat hadden we één koffer , de helmen in een dikke trui en in de koffer met vizier naar binnen gericht: geen probleem. Hou wel het gewicht in de gaten want boven de 16 kilo gaan ze tellen! Ik had trouwens ook een tanktas meegenomen maar die was niet echt nodig, de tailbag is te vergroten.
Foto's heb ik wel genomen maar het blijkt dat iedereen zowat de zelfde foto's neemt en met een beetje suffelen op deze site en op de suzuki adventure site(ook de video!) kan je wel zien wat er te beleven.
http://www.facebook.com/group.php?gid=79532758719" onclick="window.open(this.href);return false; dit is de facebooksite van het v-strom adventure waar je ook veel foto's kan vinden, waarschijnlijk heb je al een uitnodiging gekregen van Suzana?
i.i.g. veel plezier gewenst over twee weken.(Ik zou zo weer willen gaan!)
Arend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Arend »

Beste mede V-Strom rijders,

Ik ben afgelopen zondag teruggekeerd van de VStrom Adventure Pyreneeën trip. Ik probeer nog wel een wat uitgebreider verslag met wat foto's te maken maar even kort:
het was geweldig! Woorden schieten tekort om de indrukken van deze trip te beschrijven. Een paar kernwoorden:
Begeleiding: helemaal top. Martin, de voorrijder en Tim, de mechanicien, zijn superaardige gosers die alles doen om het de groep naar de zin te maken.
Organisatie: was ook pico bello (Susana: chapeau!). Mooie hotels, goed eten, perfecte planning.
De onroad ritten: fantastisch. Hele kleine wegen, ontelbaar aantal prachtige bochten, diep indrukwekkende natuur.
Ofroad: een geweldige ervaring, eerste traject (dag 1) vond ik eerlijk gezegd wel eng, duurde 1,5 uur en daarna was ik total loss. Twijfelde de tweede dag nog een beetje of ik het nog veel pittiger ofradstuk (3 uur!) wel zou willen doen, toch gedaan, geen seconde spijt van gehad. Ging steeds lekkerder en zo mooi!!!!!!!! 3e dag ofroad, 1.5 uur: in steeds hoger tempo afgelegd, en tot mijn verbazing had ik geen last van mijn hoogtevrees terwijl je toch rakelings langs afgronden rijdt. Voor mij onbegrijpelijk! Ik reed over paadjes waar ik nauwelijks zou durven lopen en was helemaal niet bang....
En Hanneke, mijn echtgenote die bij mij acherop gezeten heeft? Die heeft na overleg met Martin, de Australische voorrijder, tijdens de ofroadstukken bij hem achterop gezeten. Want Martin maakte duidelijke dat een pillion (passagier) het ofroad rijden wel heel veel moeilijker maakte. En dat zagen wij beiden niet zitten. Maar Hanneke zat bij hem perfect achterop en ondanks zijn duizelingwekkende snelheid (tja, dat niveau ga ik never benaderen) voelde ze zich geen moment onveilig. Overigens: bij het onroaddeel, verreweg het grootste stuk, zat Hanneke atuurlijk bij mij achterop en we hebben er samen van genoten.
Het niveau: je moet toch wel een beetje kunnen rijden om hier aan deel te nemen en er ook van te genieten. Het is uitermate intens en lange dagen (vrijdag en zaterdag gereden van 9.00 uur tot 20.00 uur) en drie dagen is ook lang genoeg, wij waren daarna (en ook de rest van de groep) aardig uitgeput en ook vol van alle indrukken die je in deze drie dagen in hoog tempo opdoet.
Het weer: fantastisch, afgezien van een paar mistbanken alleen maar zon.
De groep: leuke groep mensen, heel harmonisch, geen enkele wanklank geweest.

Samenvattend: een absoluut unieke ervaring, een aanrader voor een ieder die het motorrijden wel in behoorlijke mate beheerst en zijn grenzen wil verleggen.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Arend,

Klinkt allemaal erg aanlokkelijk. Het kan dan ook niet snel genoeg volgende week donderdag worden. Dan ga ik met een aantal V-Strom Forum leden die kant op. Heb je je winterkleding nog aangehad of had je genoeg aan je 'zomerkleding' Nog problemen gehad bij het inchecken :?:
Hoop binnenkort de foto's te mogen aanschouwen.
Geniet nog lekker na :o)

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Stroompje »

Ja ja Strommers....nog 4 nachtjes slapen (of wakker liggen van de spanning!) en jullie avontuur gaat beginnen :-)}
:arrow: We willen wel alles horen en of zien van jullie ervaringen hoor......... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Arend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Arend »

Hoi medestrommers,

Van een uitgebreid verslag komt het ff niet, maar via bijgaande link vind je mijn foto's,
http://picasaweb.google.nl/hanarend/Pyr ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;

Wij hadden naast onze reguliere motorkleding ook nog rekening gehouden met koude door het meenemen van een fleece en thermo ondergoed. Hebben we niet nodig gehad want wij hebben prachtig weer gehad. Inchecken was geen probleem waarbij Hanneke en ik ieder (Ryanair) één stuks check-in bagage hadden, max. 15 kg en die 15 kg hebben we ieder ook echt gebruikt. De helmen hadden wij ook in één van de koffers zitten, dat ging perfect. Anderen namen die mee als handbagage en dat gaf ook geen enkel probleem.

NB Als ik de weersverwachtingen neem voor komend weekeinde dan lijkt de temperatuur ook nog alleszins behoorlijk (van 11 tot 20C) maar fleece/thermo kan natuurlijk geen kwaad. En natuurlijk sowieso is goede regenkleding een absolute must.

Peter, en de anderen die donderdag vertrekken: ik wens jullie een wereldtijd toe en ik weet dat dat absoluut gaat lukken. Geniet ze!

Arend
V-Strom Jopie

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door V-Strom Jopie »

Mooie fotoos Arend, krijg er steeds meer zin in.
En wat een geweldig weer hadden jullie, als ik nu de buienradar van Meteox.nl mag geloven wordt het flinke donder en bliksem vanaf donderdagmiddag.... Maar het uitzicht zal er niet minder om zijn.

Jullie krijgen de ervaringen sowieso te horen !

Groet Johan
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Nog 2 nachtjes slapen.. :roll:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Frank schreef:Nog 2 nachtjes slapen.. :roll:
En nog één dag werken! EN DAN :-)} :-)} :-)} :-)} :-)}
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Arend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Arend »

Hoi Johan, Peter en frank,

Als ik weeronline (Andorra la Vella) mag geloven dan wordt het de komende dagen helemaal geen donder en bliksem maar prachtig, zonnig weer en een graadje of 21. Kortom: mooier kan niet en dat wordt genieten. Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!

Arend
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Arend schreef:Hoi Johan, Peter en frank,

Als ik weeronline (Andorra la Vella) mag geloven dan wordt het de komende dagen helemaal geen donder en bliksem maar prachtig, zonnig weer en een graadje of 21. Kortom: mooier kan niet en dat wordt genieten. Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!

Arend
Kijk, met deze "Piet Paulusma" kun je tenminste iets doen :D . Kan ik m'n warme kruik gerust thuis laten.

p.s. Je was Berkrod (Andries) nog vergeten bij de aankondiging :cry:

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Stroompje »

Oke..........'t is bijna zover :!: Voor jullie alle 4 heel veel V-Strom plezier! Geniet van de bergen, elkaar en de Strom :-)} :-)} :-)} :-)}
:arrow: Volver a casa en todo!
Adiós :bye:

Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Thankx Heleen :worship: , we maken er gewoon 4 Strommige dagen van. Gaat helemaal goed komen :D :wink:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

WEER TERUG UIT DE PYRENEEËN :cry: :cry:

Ja lieve mensen, ook wij zijn, na 4 geweldige dagen, weer terug in Nederland. In één woord, FANTASTIES :o Ontzettend mooie omgeving, prachtige wegen (m.u.v. off-road) weinig verkeer op een paar loslopende koeien, paarden en wilde honden na. We hebben één dag slecht weer gehad, waardoor een van de twee off-roadroute helaas niet door kon gaan. De hotels waren goed en ook het eten was bijzonder. Wel erg kleine porties :wink: :D (foto volgt). De route's bestonden uit ontelbare bochten, haarspeldbochten en pitoreske dorpjes, met andere woorden een lust voor elke V-Strom met z'n berijder. Hieronder een paar foto's, meer van 'ons' Adventure avontuur komt later.

Afbeelding instructie's voor Off-road

Afbeelding

Afbeelding Hoezo zijn die DL650 zuinig :D

Afbeelding Promo foto voor Nimag :?: kopen :!:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Arend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Arend »

Hoi Peter,

Mooi dat jullie met zijn vieren (sorry, Andries) weer veilig terug zijn na dit fantastische avontuur. Ben benieuwd naar je verdere verslag en foto's. En nu ... lekker uitrusten (althans, ik was bekaf na deze dagen).

Groeten,

Arend
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Tja, ik heb even geen tijd voor verslag en foto's... ik moet morgen nog even 12 dagen naar Italië, beroepsmatig.. helaas niet op de Strom.

Maar het verslag volgt.. het was een te gek en gek weekend!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Meer foto's volgen
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Graafie68

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Graafie68 »

zo dat ziet er allemaal vreselijk gaaf uit.
die omgeving, dat eten en natuurlijk de super mooie strommetjes.
daar hebben ze wel precies een gave kleur voor genomen. O:-) O:-) O:-)
hoop dat ze er volgend jaar mee doorgaan, lijkt mij ook wel een leuke beleving.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Graafie68 schreef:zo dat ziet er allemaal vreselijk gaaf uit.
die omgeving, dat eten en natuurlijk de super mooie strommetjes.
daar hebben ze wel precies een gave kleur voor genomen. O:-) O:-) O:-)
hoop dat ze er volgend jaar mee doorgaan, lijkt mij ook wel een leuke beleving.
Hoi Graafie68,

Ik denk dat er volgend jaar wel een vervolg komt op deze adventure tochten; Er wordt zelfs gekeken of er iets met leden van het Forum kan worden georganiseerd. Zie mail Nimag.

Beste Peter,

Vriendelijk dank voor je mailtje en erg leuk om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!!

Ik ga de complimenten zeker overdragen naar de organisatie en zodra er meer bekend is over de 2010 reizen zal ik je hier zeker over informeren. Uiteraard kunnen we dan ook wat leuks doen met het forum!

Met vriendelijke groet,

Arno Jansen
Manager Marketing Communicatie


Ik hou het in de gaten 8)

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door ABo »

Intressant... :)
Maar iets langer dan 2.5 dagen rijden zou wat mij betreft wel mogen.
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Graafie68

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Graafie68 »

ABo schreef:Intressant... :)
Maar iets langer dan 2.5 dagen rijden zou wat mij betreft wel mogen.
UUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

op eigen strommetje heen en terug rijden ?????????????????????????
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door ABo »

DUHH :lol:
Moet je wel een week of twee extra voor uittrekken.
Tolwegen zijn niet leuk... :bye:
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
V-Strom Jopie

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door V-Strom Jopie »

He, he, effe 5 minuten kijken wat er al op het forum geschreven is.
Ik kan nog zien wat jij zat te eten Peter, maar waar ik m'n vork nou ingeprikt heb is niet meer te zien :lol:

Deze week zit ik ontzettend vol, dus mn bijdrage moet nog even wachten even als de fotoos.

Maar het was heel gaaf, zeker aan te bevelen en de organisatie was TOP, dank aan Tim en Joan (en Susana)

Greetz Johan
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Even deze topic warmhouden met een paar (vind ik zelf) gave foto's... en dan vooral de tweede en derde, toen we offroad gingen met mist en in het donker!
Verslag en rest van de foto's volgen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Tobo01

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Tobo01 »

Mooi dat jullie het ook goed gehad hebben.

In "reisverslagen" heb ik in juni al een topic geopend met foto's. Ik vind dat jullie foto's daar beter op zijn plaats zijn, maar dit is aan de moderator.

Strom-groeten,

Ton
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Gaan we doen, Ton, deze foto's waren slechts een voorproefje, ik heb er zelf ongeveer 110 gemaakt... :oops:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Joskestiller »

Fijn dat het allemaal is meegevallen...

Aan de foto's te zien schenken ze daar in de Pyreneeën biertjes in glazen met een 'hollands' formaat! :schater: :schater:

Zeg nu eens eerlijk Frank... je bent een motor gewoon... viel het mee met zo'n brommerke onder je bips? :o)
Honi soit qui mal y pense!!
V-Strom Jopie

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door V-Strom Jopie »

Dat Brommerke was zo licht.... Hij reed zo onder Frank uit :lol:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Op zich reed de MV-HF-65 wel goed, maar uiteraard miste ik de power en toen ik zondagmiddag terugwas, ben ik 's middags ook nog heel even (in de garage) op mijn eigen Strom gestapt en er 200 meter mee gereden en het gevoel dat ik toen kreeg maakte mij heel gelukkig. Maar zelfs vaste DL-650 rijders vertelden mij dat deze Pyereeën Strom anders reed dan hun eigen brommer. :?

Over de biertjes, deze keer waren het fatsoenlijke maten in flesjes, alleen kreeg je er een jus-de-orange glaasje bij.. :schater:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Dgr

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Dgr »

Prachtige foto's! Lijkt me enorm gaaf om volgend jaar ook mee te gaan :D

Voor degene die mee zijn geweest; had je -achteraf gezien- de rit op je eigen motor willen/durven doen :?:
Het lijkt me prettig om op m'n eigen vertrouwde fietsje te zitten... maar ik kan natuurlijk ook alleen 't verhoogde zadel meebrengen, dat is voor mij de belangrijkste upgrade.
Pébé
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 244
Lid geworden op: wo 26-08-2009, 19:00
Mijn motor is een: V-Strom 650
Woonplaats: Waalwijk

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Pébé »

Als ik de kans krijg om volgend jaar weer met zo'n voordeelaktie van Suzuki mee te gaan dan doe ik dat direct!
Maar zeker niet op mijn eigen fiets: de manier waarop ik het offroad gedeelte heb gereden zou ik zeker niet op mijn eigen motor doen, nog afgezien van de moeite die het kost (en kosten) om daar te komen. Ik rij een DL1000 en qua sturen scheelt het nagenoeg niets. Dus ga maar en geniet!
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door TT-Strom »

Dgr schreef:Prachtige foto's! Lijkt me enorm gaaf om volgend jaar ook mee te gaan :D

Voor degene die mee zijn geweest; had je -achteraf gezien- de rit op je eigen motor willen/durven doen :?:
Het lijkt me prettig om op m'n eigen vertrouwde fietsje te zitten... maar ik kan natuurlijk ook alleen 't verhoogde zadel meebrengen, dat is voor mij de belangrijkste upgrade.
Als het volgens jaar nog is en tegen een goede prijs, ga ik het zeker weer doen!

En aanrader: NIET op je eigen fiets! als je offroad gaat daar, dan ben je echt blij dat je op een andere fiets zit, geloof me! Offroad daar is iets anders dan een zandpaadje hier, wat men al snel offroad noemt..:)
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Dgr

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Dgr »

Bedankt voor de waarschuwing heren! ...Ik breng m'n eigen zadel wel mee dan :lol:

Zou overigens leuk zijn als ze daadwerkelijk een speciale forumactie oid. maken! :worship:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4214
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Frank »

Nou aan een verslag ben ik nog niet toegekomen, maar wel even de foto's gesorteerd en online gezet.

Je kunt de 116 foto's hier zien:
+++ L I N K +++ K L I K H I E R +++
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door ABo »

Leuke foto's :)
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Framomile »

Supergaaf ziet dat er zeg ! Lijkt mij ook ontzettend stoer om mee te maken. Zal e.e.a. zeker in de gaten houden en het zou inderdaad leuk zijn als er iets via het forum wordt opgezet.

Een jaloerse strommer,

Franc
V-Strom Jopie

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door V-Strom Jopie »

Ja, ja, ik begrijp dat alle Adventure gangers op de fotoos wachten, heb eindelijk even tijd gevonden ze te uploaden.

Eerste keer dat ik een link naar een album plak, dus maar hopen dat het goed gaat:

http://picasaweb.google.nl/VstromJopie/ ... ember2009#

Frank, je staat er mooi op, Peter, moest dat nou echt op die picknick tafel ?, alle reisgenoten dank voor de gezelligheid !

Ennuh mocht iemand ooit de V-Strom met bewust kenteken in Nederland gaan berijden, weet dan dat ik er 833 Kilometers op gezet heb ! (niks mis mee, wereldfiets !)

Oh ja, Framomile, het is inderdaad SUPERGAAF !

Groet Johan
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Johan,

Mooie foto's. Vooral die knappe man :lol: met het fluorhesje staat er mooi op. FF zonder dollen, gaaf man :!:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5042
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Ervaringen VStrom Adventure in de Pyreneeën ?

Bericht door Sparkle Black Peter »

HIER;http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=34&t=4499 staat een klein verslag van het avontuur; kijk, watertand en BAAL :lol: (dat je niet mee bent geweest)

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Plaats reactie