Vlaams brabants ritje?

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
dannyvu

Vlaams brabants ritje?

Bericht door dannyvu »

Wie aan de kanten van Zemst, Mechelen, Vilvoorde en omstreken, heeft zin om af en toe eens een ritje te maken? Niets groots maar ik ben het beu om alleen te rijden. Wie weet om volgend jaar eens een kort reisje te maken.
Laat maar iets weten moest je interesse hebben. :-)}
Lapkes

Bericht door Lapkes »

ok,volgend jaar 8)
Strommer

Bericht door Strommer »

weldra eens alle brabantse strommers in het gelid brengen om zo aldus de ardense plooien glad te strijken
dannyvu

Bericht door dannyvu »

Prima idee :-)} :-)} :-)}
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Ahum, waarom alleen de brabantse rijders, zijde gijllie een ras apart of wat :twisted: :wink: :wink:
Fred

Bericht door Fred »

V-Mac schreef:Ahum, waarom alleen de brabantse rijders, zijde gijllie een ras apart of wat :twisted: :wink: :wink:
Ja? Ne V-Strom is geen exclusief Brabants trekpaard hé.
dannyvu

Bericht door dannyvu »

iedereen is natuurlijk altijd welkom! :-)} :-)}

En by-the-way, ik ben geen echte brabander want ik ben een uitgeweken rasechte antwerpenaar (oh lieve vrouwe toren ... ) :worship:
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

dannyvu schreef:iedereen is natuurlijk altijd welkom! :-)} :-)}
Zelfs Limburgers?
Stunterke

Bericht door Stunterke »

:lol:
Zal er zeker bij zijn, heb reeds enkele weken niet meer rondgetoerd omwille van enorme rugproblemen, maar zal er zeker bij zijn!!
Crazychris

Bericht door Crazychris »

mag er ook n fazer tussen ???
Slurfke

brabants ritje

Bericht door Slurfke »

mijn v-strom beestje staat op warme stal en wacht op de eerste zonnestralen van het nieuwe seizoen...zal er zeker bij zijn voor een brabants dagje genieten...

slurfke
dannyvu

Bericht door dannyvu »

Joepie, er is wel wat interesse blijkbaar :lol:
Ondertussen is de koude in het land dus ik stel voor om begin volgende lente een toerke te doen. Is er iemand geïnteresseerd om tijdens de koude winterdagen samen met mij iets in elkaar te steken?

(ps. : van mijn madam moeten jonge, knappe, blonde dames verpakt in spannend leer van minder dan 50 jaar zich onthouden :schater: :schater: )
Crazychris

Bericht door Crazychris »

mijn fazzie staat ook veilig opgeborgen op zolder
Kermit

Bericht door Kermit »

er als er in het brabantse land geen toerke gedaan wordt bent u vrij om in het friese land mee te rijden. 21 april dus. mijn madammeke rijdt zelf mee. :mrgreen:
Frans

Bericht door Frans »

hallo Danny
ik ga zeker mee in april en wil best mee een rit in elkaar steken , en jongens het zo rap niet opgeven mijne strom rijd nog alle dagen .
PS wie gaat er zaterdag 25/11 naar de motorbeurs in de nekkerhal ik zal daar zijn rond 15uur (vroege shift) met nog 1a2 strommers .
groetjes Frans
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Zou wel willen Frans, want Mechelen is vlak bij de deur, maar heb spijtig genoeg andere verplichtingen :cry:
dannyvu

Bericht door dannyvu »

frans schreef:hallo Danny
ik ga zeker mee in april en wil best mee een rit in elkaar steken , en jongens het zo rap niet opgeven mijne strom rijd nog alle dagen .
PS wie gaat er zaterdag 25/11 naar de motorbeurs in de nekkerhal ik zal daar zijn rond 15uur (vroege shift) met nog 1a2 strommers .
groetjes Frans
ik heb ook andere verplichtingen de 25ste.
Voor de planning van onze lenterit spreken we binnenkort wel iets af.
groetjes,
Danny
Frans

Bericht door Frans »

Ok Danny dat komt dik in orde .
Frans
Ronny

Bericht door Ronny »

Ok , volgend jaar.

Greetz

Ronny
Lapkes

Bericht door Lapkes »

misschien kom ik is tot daar de 25 ,maar kan dat nu nog niet zeggen
Fred

Bericht door Fred »

Hoe zit het, ik zal de stoof nog eens rakelen.
Zijn er nog plannen en kandidaten voor een rit in het voorjaar.
En wie gaat het initiatief nemen?
Het is maar om het item niet te laten uitdoven.
Want met dit weer gaat het weer kriebelen.
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Als ik thuis ben rij ik mee, ben enkel van 9/2 tot 19/2 weg (Andalusië), maar anders geen probleem. Best iemand met een GPS zeker om een toerke uit te stippelen en te volgen :?:
vdbjg

Bericht door vdbjg »

Prima idee om een voorjaarsrit te rijden.
Ook mijn Strom staat nog lekker 'warm'.
Heb tot op heden nog geen enkele rit gereden met jullie maar zie er wel naar uit om eens met andere Vstrom rijders te toeren.
Frans

Bericht door Frans »

Hallo strommers
Ik heb al zin om te vertrekken maar spijtig is het voorjaar nog niet begonnen , vorige donderdag nog 3 geparkeerde motos zien omverwaaien aan het salon in brussel , nu wat beter nieuws ik heb mij LEOVICI uitlaten gekocht maar ze staan der nog niet op en wat de rit betreft wil ik wel iets ineensteken met vertrek in Muizen bij Mechelen .
V-Mac

Bericht door V-Mac »

Count me in Frans - Muizen is OK voor mij 8)
Stunterke

Bericht door Stunterke »

:oops: Een beetje laat maar toch veel veilige kilometers gewenst aan allen.

En zal er zeker proberen bij te zijn hoor
dannyvu

Bericht door dannyvu »

Sorry jongens (en meisjes natuurlijk), heb het even druk gehad met het werk, de eindejaarsfeesten, nieuw paardje gekocht en van die toestanden :P
Ik ben evenwel nog steeds bereid om mijn steentje bij te dragen.
@Frans, wat denk je ervan om binnen een paar weken de koppen eens bij elkaar te steken? We wonen op een boogscheut van elkaar dus dat moet wel lukken zeker :roll:
Wat mij betreft zijn andere enthousiastellingen ook meer dan welkom.
Frans

Bericht door Frans »

Hallo Danny . Ok dat is een goed idee om eens af te spreeken , voor mij is het het beste op een zaterdag of zondag daar ik in ploegen werk , 27/01 en 24/02 kan ik niet . groetjes Frans
V-lover

ritje

Bericht door V-lover »

Ik ben ook van de partij indien de opgegeven datum mogelijk blijkt!

Tot dan!!
S-storm

Ikwileentourkemaken!

Bericht door S-storm »

Hoi Stormers ea,
Nu zaterdag is er goed weer gegeven! :D EINDELIJK ! ! !
Heeft er iemand een voorstel of een idee? Eventueel een route? Ik woon in de streek van Tienen.
Haal allemaal de Storm van stal en we zijn weg!
Plaats reactie