Garmin Zumo 350LM ipv Zumo 660

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
DaveDH

Garmin Zumo 350LM ipv Zumo 660

Bericht door DaveDH »

Op mijn nog niet zo lang geleden aangeschafte motor zit een aansluiting voor de Garmin 660, met voeding. Navigatie zelf heb ik niet meegeleverd gekregen. Ik overweeg de aanschaf van de Zumo 350LM. Kan ik deze direct aansluiten op de huidige aansluiting of moeten er nog wat zaken aangepast worden? Zou erg prettig zijn als ik gelijk kan rijden :-)
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Garmin Zumo 350LM ipv Zumo 660

Bericht door Ebrostrom »

Nog gefeliciteerd met de aankoop.

Gewoon de 660 kopen. Hoef je niets te doen! :duim:
Op MP voldoende te vinden. Heb ik 2 jr geleden ook gedaan zelfs incl lifetime update (altijd nieuwste kaart, nooit verrassingen). Ik gebruik m op de motor en in de auto (althans 1 vd 2) met veel plezier.
Hij herkent het voertuig vanzelf. Heerlijk in gebruik en mooi breed scherm.

Succes met keuze.
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 384
Lid geworden op: za 27-08-2011, 15:18
Mijn motor is een: V Strom DL650
Contacteer:

Re: Garmin Zumo 350LM ipv Zumo 660

Bericht door Hans Vaessen »

DaveDH schreef: Kan ik deze direct aansluiten op de huidige aansluiting of moeten er nog wat zaken aangepast worden? Zou erg prettig zijn als ik gelijk kan rijden :-)
Hangt er van af wat je bedoelt met 'huidige aansluiting'. De toestelhouder is anders, maar maakt gebruik van de zelfde vier bevestigingspunten. Ook de voedingskabel zul je moeten vervangen.
Plaats reactie