Basecamp

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Beverstrom
Berichten: 125
Lid geworden op: za 11-06-2005, 19:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 k2
Woonplaats: beverwijk (broekpolder)

Basecamp

Bericht door Beverstrom »

Ga het toch maar weer proberen .... Basecamp.heb de filmpjes van Hans gezien ( meneer gps) maar loop toch weer ergens tegen aan. Als ik basecamp opstart wil een adres op zoeken maar deze balk heb ik helemaal niet in beeld.....ook na een paar keer opnieuw opstarten.volgens meneer Hans duurt dat even. Maar ik wacht nu al een tijd.maar er komt niks.wie heeft daar voor mij een antwoordt op. Wie weet dat Hans dit ook leest. Gr. Beverstrom (Perry) wie weet is er al een oplossing voor.
wees zuinig gepoetste kant boven houden
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Basecamp

Bericht door Iron Horse »

Ik zie rechts bovenin gewoon een zoekmogelijkheid. Probeer eens Ctrl + F, misschien dat hij dan verschijnt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Basecamp

Bericht door Silverstorm »

Installeer eens de laatste versie van basecamp als je die tenminste nog niet hebt.
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
PietB
Berichten: 257
Lid geworden op: di 27-03-2012, 10:36
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2
Woonplaats: Bolsward

Re: Basecamp

Bericht door PietB »

Ik heb de cursus basecamp van MR GPS gekocht voor 29,95. Ik kan je garanderen dat deze cursus zijn geld meer dan waard is. :duim:
Ik dacht dat ik al veel wist, maar vooral de tips en de geweldig mooie uitleg. Je zet de video stil en je kunt het direct uitproberen. :D
Vriendelijke groet, Piet
On the road again.............
Gebruikersavatar
Hans Vaessen
Berichten: 384
Lid geworden op: za 27-08-2011, 15:18
Mijn motor is een: V Strom DL650
Contacteer:

Re: Basecamp

Bericht door Hans Vaessen »

PietB schreef:Ik heb de cursus basecamp van MR GPS gekocht voor 29,95. Ik kan je garanderen dat deze cursus zijn geld meer dan waard is. :duim:
Dank dank.

Voor de helderheid: de basecamp filmpjes die online op garmintv staan zijn zo'n twee jaar oud en werken met een oude versie van basecamp. De zoekfunctie is daarin heel anders.

In de cursus DVD werk ik met een actuelere versie, maar bewust bespreek ik in die cursus de zoekfunctie niet. Er zit namelijk een update aan te komen, en aan de beta (=test) versie is al te zijn dat die zoekfunctie ook weer verandert. Om maximaal actueel te zijn zal ik de uitleg over de zoekfunctie daarom als bonusvideo online zetten. Maar ik wacht daar nog even mee totdat de nieuwe basecamp uit is.

Ondertussen wel de tip: als je een plaatsnaam opzoekt, zet er dan even een komma voor. Dat doet wonderen. Zoek je een adresL zoek dan eerst even de plaatsnaam op, laat de kaart daarop inzoomen en voer vervolgens, ook met een komma ervoor, de straatnaam in. Het is even wennen, maar werkt (meestal) prima.
Plaats reactie