Scala Q2 of Intrphone F4

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Pebeling

Scala Q2 of Intrphone F4

Bericht door Pebeling »

Wie heeft welke ervaring en wat is ook een alternatief, ik wil vnl. met mijn passagier kunnen praten en mijn Zumo kunnen horen (alleen de navigatie, muziek is leuk maar niet nodig).

Maar €300,- voor een setje is een hoop geld, als je dat afzet tegen het aantal dagen dat mijn meisje achterop zit per jaar, zijn samen rijden de duurste KM-ters.

Graag jullie advies.

THX

Peter
Maassluis

Re: Scala Q2 of Intrphone F4

Bericht door Maassluis »

Beste Peter, ik heb nu een jaar de scala Q2 in gebruik en ik vind 'm echt fantastisch. Wel een hoop geld geweest maar dat is het mij wel waard gebleken.
Zowel in het contact met duopassagier of andere motorrijder (geheel ruisvrij),het gemak bij handsfree bellen (vooral gebeld worden!) en in combinatie met mijn Zumo 660. Het enige nadeel vind ik de vrij lange tijd die voorbij gaat alvorens communicatie weer mogelijk is ná routeinformatie.
Dit is wel handmatig te versnellen, maar dan ben je met andere dingen bezig dan veilig rijden.
Fons53

Re: Scala Q2 of Intrphone F4

Bericht door Fons53 »

Kijk eens bij oimoto.it , daar kost zo'n set 229 euro excl. verzendkosten. Ik heb daar een Givi steun besteld.
Scala set bevald mij en m'n vrouw uitstekend ook in combinatie met zumo 660.

Veel succes met je keuze.
Fons53

Re: Scala Q2 of Intrphone F4

Bericht door Fons53 »

Sorry voor de fout. De Italiaanse leverancier is te vinden op http://www.ojmoto.it
Laatst gewijzigd door Frank op zo 16-05-2010, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!!!)
Pebeling

Re: Scala Q2 of Intrphone F4

Bericht door Pebeling »

Fons,

dank, scheelt inderdaad een hoop geld, alhoewel ik in NL ook al een bedrag hen gehoord van 270 euries. Wat ik mij echter afvraag of er niet iets is wat goedkoper is, initiel hoef ik allen met mijn passagier kunnen te comuniceren en het is makkelijk als ik mijn zumo 550 kan horen.
Pebeling

Re: Scala Q2 of Intrphone F4 toch een G4 geworden

Bericht door Pebeling »

Na veel uitzoekwerk toch uiteindelijk maar besloten om de de Scala G4 te bestellen, is een hoop geld maar dan heb je ook wat. Dank voor de goede tip voor de italiaanse website, scheelt echt veel geld nu maar hopen dat de boel klopt.

ze zeggen dat die deze week binnen is, ben benieuwd.

ik houd jullie op de hoogte.

P
Plaats reactie