Zumo 660 blokkering

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Ton

Zumo 660 blokkering

Bericht door Ton »

Bij gebruik van de standaard RAM steun voor de Zumo 60, kan het voorkomen dat je de ZUMO verliest!!
Is mij ook haast overkomen, waarschijnlijk met met de mouw of handschoen tegen de blokkeringsknop gestoten tijdens het starten van de motor.
Kon nog net rijdende voort de Zumo te pakken krijgen die al van de tank afgleed.
Een klein stukje alu hoeklijn even op maat maken en vastzetten met de standaard boutjes kan veel onkosten voorkomen.

Afbeelding
Afbeelding

Succes, Ton
TenCats

Re: Zumo 660 blokkering

Bericht door TenCats »

Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt vertrouwen heb in de bevestiging, hoewel de Zumo nog wel op z'n plek zat nadat ik vanachter een Belgische automobilist had geramd. Aan de andere kant is het ook geen handige plek waar je 'm nu geplaatst hebt. De gekozen oplossing is dan wel weer simpel en lijkt doeltreffend.
Op de V-Strom zit-ie bij mij op de migsel, braaf boven de tellers en daar kom ik alleen met m'n handen als ik kloontje wil verstellen. Op de BMW zit-ie gewoon links op het stuur en daar wil ik nog een Touratech houder bij sleutelen. Overigens ook om diefstal tegen te gaan want dan kan ik 'm tenminste rustig laten zitten als ik een terrasje zie.

:bye: Erik
Stromtrooper

Re: Zumo 660 blokkering

Bericht door Stromtrooper »

Keurige oplossing....!

die van mij zit ook boven de tellerunit... dus is de kans ook vrij klein dat je er tegenaan tikt tijdens het rijden
Plaats reactie