Zumo 660

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
vder

Zumo 660

Bericht door vder »

Hallo mede forrumers,

Ik heb een zumo 660 en wil daar op een telefoon met dual simkaart die via bluetooth reageert op de zumo 660. Werkt elk telefoon toestel met buetooth op de zumo of is dat telefoon afhankelijk?

groeten vincent
Brambo.650

Re: Zumo 660

Bericht door Brambo.650 »

In principe zou iedere Bluetooth telefoon het moeten doen, in de praktijk blijkt er toch wel wat trammelant te zijn met de implementatie van Bluetooth van de Zumo 660. Op de site van Garmin kun je nagaan welke telefoon compatibel is met de 660. Ikzelf heb een HTC Hero en ben niet tevreden over de bluetooth met de Zumo. Overigens ligt dat denk meer aan de HTC dan aan de zumo.
Gebruikersavatar
Loanster
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 23-02-2009, 20:59
Mijn motor is een: honda crf 1000 dct
Woonplaats: boelensloane

Re: Zumo 660

Bericht door Loanster »

hallo ik ben sinds kort in bezit van een 660 en heb geprobeerd om een nokia e71 te pairen met de zumo ,maar dit lukt niet.hij word wel herkend en geeft aan verbinden maart zonder resultaat en de e71 staat ook niet in de lijst.dus niet elke telefoon doet het.
groeten loanster
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Zumo 660

Bericht door Frank »

Ik heb een Blackberry en dat gaat gewoon perfect. Kan zelfs met de Zumo in mijn telefoonboek bladeren...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5039
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Zumo 660

Bericht door Sparkle Black Peter »

Frank schreef: Kan zelfs met de Zumo in mijn telefoonboek bladeren...
Kun je ook gewoon met je vinger hoor Frank!! :mrgreen:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
TenCats

Re: Zumo 660

Bericht door TenCats »

Maar 'ns even on topic.

Er is een hele verzameling dual sim telefoons te koop, maar het gros is van onbekende (meestal chinese) makelij. Of die werken met de Zumo's is mij niet bekend, ik zou zelfs niet weten of ze uberhaupt wel werken. Zelf heb ik een Samsung dual sim (C5212) probleemloos gekoppeld aan een BMW Navigator IV, een Zumo 660 look-a-like.
De bibliotheek is zichtbaar net als de recente oproepenlijst. Kan alleen niet schakelen tussen beide sims voor uitgaande gesprekken. Inkomend is geen probleem want wat er binnenkomt, komt binnen.
Plaats reactie