Goedkoop alternatief voor migsel op EBAY. Iemand ervaring?

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Nicolas

Goedkoop alternatief voor migsel op EBAY. Iemand ervaring?

Bericht door Nicolas »

Onlangs viel ik op dit goedkoper MIGSEL alternatief. http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-DL650-DL-6 ... 5002r32189

Heeft iemand ervaring mee en/of een mening?

Alvast bedankt!
Nicolas
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Goedkoop alternatief voor migsel op EBAY. Iemand ervaring?

Bericht door Sparkle Black Peter »

Nicolas,

Mijn menig: als je de orginele ziet of deze, zegt dat eigenlijk al genoeg. DE orginele is van massief Aluminium, komt IN de voorkant van je plaat, wat trillingen tegen gaat en veel steviger is. Ik denk dat deze erg trillingsgevoelig is.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Suzie

Re: Goedkoop alternatief voor migsel op EBAY. Iemand ervaring?

Bericht door Suzie »

Ik denk dat deze erg trillingsgevoelig is.
Terechte argwaan van Peter.
Zelf heb ik een plaat genomen van 2.5mm dik RVS-plaat. Niet zo mooi als de plaat op ebay wel stukken goedkoper :mrgreen: Ben een tijdje aan het experimenteren geweest, o.a. met ALU- en stalen plaat. Conclusie: meestal te zwak, de RVS-plaat is voldoende stevig, maar heeft z'n grenzen. Als je absoluut geen beweging wilt in je navigatie of je wilt regelmatig off-road, kies dan voor een Migsel. Heb je gegarandeerd geen gedonder.

De RVS-plaat is voldoende bij licht offroad gebruik (droog zand/gravelweggetje) of hobbelige klinkerwegen. Wat er op ebay voor 30 pond aan kwaliteit wordt aangeboden blijft gissen. Dus: als je niet zelf wilt klooien, zou ik de knip trekken en iets goeds kopen.

Groet,
Andre
Plaats reactie