uitval van zumo 500

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Rob & Mely

uitval van zumo 500

Bericht door Rob & Mely »

Wie weet raad?
Als we in onze zumo 500 rechtstreeks een adres in willen voeren valt hij spontaan uit.
Via de kaart invoeren kan wel, maar is niet altijd handig.
Als ik via Mapsource het adres ingevoerd heb, onder favorieten, is er niets aan de hand.
Wie o wie weet wat ik er aan kan doen.
Even voor de duidelijkheid, dit doet hij nu sinds kort, voorheen nooit een probleem geweest.
Kermit

Re: uitval van zumo 500

Bericht door Kermit »

met de Zumo heb ik dit probleem niet gehad, wel iets vergelijkbaars met de Quest:
als ik een adres opgeef waar geen gedetailleerde kaart van aanwezig is dan loopt de Quest vast.

misschien is er een vlot antwoord op je vraag op het gpsforum, hier bijvoorbeeld:
http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=25096" onclick="window.open(this.href);return false;

vr gr Kermit
Remko

Re: uitval van zumo 500

Bericht door Remko »

Rob & Mely schreef:Wie weet raad?
Als we in onze zumo 500 rechtstreeks een adres in willen voeren valt hij spontaan uit.
Via de kaart invoeren kan wel, maar is niet altijd handig.
Als ik via Mapsource het adres ingevoerd heb, onder favorieten, is er niets aan de hand.
Wie o wie weet wat ik er aan kan doen.
Even voor de duidelijkheid, dit doet hij nu sinds kort, voorheen nooit een probleem geweest.

Je kan deze vraag beter op de site van Notter stellen!!

Ik heb er daar overigens geen antwoord gekregen op de zelfde vraag......

8)
Rob & Mely

Re: uitval van zumo 500

Bericht door Rob & Mely »

Alvast bedankt voor jullie reactie's, en bedankt voor de tip.
Misschien weet nog iemand anders raad.
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: uitval van zumo 500

Bericht door Redhead »

Begin eens met een totale reset van het apparaat. Dus niet alleen de standaard gegevens.

gr. Martin
Rob & Mely

Re: uitval van zumo 500

Bericht door Rob & Mely »

We waren zondag op het circuit van Zolder, daar hebben mensen van Garmin mij heel goed geholpen. Het probleem was dat er kaarten op de Zumo en op het kaartje stonden, dan weet Zumo niet meer waar hij de informatie moet halen en knalt hij eruit. Dus nu alle info op de Zumo gezet, hopelijk blijft hij het nu doen.
Plaats reactie