Garmin mount op Adventure Strom

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Niek

Garmin mount op Adventure Strom

Bericht door Niek »

Wie o wie weet er veel van de mount op de Adventure uitvoering?

Mijn pas gekochte en binnenkort af te leveren V-strom is een Adventure, maar de GPS zit er niet langer bij.
Het was een demo-fiets, welke ook wel eens werd verhuurd. Bij een van de verhuur-momenten is de GPS waarschijnlijk beschadigd geraakt. En men is er bij de zaak niet over uit of de GPS nu wel of niet nog aanwezig is. :? In ieder geval kwam dit feit leuk in de onderhandelingen tot uiting èn ik had het idee dat tweedehands er ook nog wel eens wat te vinden is. Aldaar kreeg ik nog wel de optie om een nieuwe te kopen, maar daar was ik niet zo van gecharmeerd...

Als ik het wel heb, was er origineel een Zumo 550 geïnstalleerd (?), maar past op deze mount ook een 660?
Ik ga het liefst op zoek naar een GPS welke met weinig moeite past (voor weinig uiteraard ;-)) Maar op dit moment heb ik nog geen idee hoe ik dit ga aanpakken. En als blijkt dat alleen de 550 past, dan wordt de zoektocht wat beperkter.

In ieder geval bedankt,
Niek
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Garmin mount op Adventure Strom

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Niek,

De Migsel-mount is uitermate geschikt voor zowel de Zumo 550 als de Zumo 660. Het werkt met een zgn. RAM kogel. Ook is er een nieuwe mount te koop zonder kogel.
AfbeeldingAfbeelding

De GPS komt mooi boven de klokken te zitten, wat zeer overzichtelijk is.
Afbeelding

Info: http://www.migsel.com/store/index.php?a ... da6d109ee5

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Niek

Re: Garmin mount op Adventure Strom

Bericht door Niek »

Zie hier de spraak(?)verwarring door de vraag zonder plaatjes te stellen... :?
Ik bedoelde dus niet de mount, zoals de Migsel. Maar ik doelde meer op de houder (of hoe heet die unit nu daadwerkelijk) waar je de GPS op klikt. Dus in feite de laatste foto die Peter plaatste. Deze zit momenteel ook nog op de fiets (zie net dat ik dat niet expliciet had vermeld :oops: ) Ziet deze er hetzelfde uit voor de 660?

Daarentegen ben ik stiekem wel meer gecharmeerd van de locatie boven de tellers ;-) Dus wellicht wordt dat we de eindoplossing. (Maar eerst weer even sparen en goed bekijken/bedenken)

Niek
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: Garmin mount op Adventure Strom

Bericht door Silverstorm »

Neen deze past niet voor zumo 660
mvg Alain
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Plaats reactie