Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Dustria

Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Dustria »

Goeiedag iedereen, zit met een probleem...

Ik zoek al lang een specifieke kabel voor mijn gps (zumo 400) te verbinden met mijn helm (oortjes).

Misschien heeft iemand deze nog in de kast liggen :)

Het is een spiraalkabel zoals op de foto,
Afbeelding

Als iemand hem voor een prijsje kwijt wil graag een e-mail naar brentopdebecq@live.be
Paul

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Paul »

Doe eens een mailtje naar http://www.gps.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kan me niet anders voorstellen als dat ze er een kunnen leveren voor een paar euro.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Peterzeeland »

vorig jaar een Baehr intercom 2dehands gekocht, kon ik nog voor dik 150 euro kabels kopen :shock: .
van die 'paar euro' moet je even vergeten!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Paul

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Paul »

Nou ga je hem toch niet bang maken dat het afgebeeld kabeltje een berg geld gaat kosten.


Het KABELTJE kost €25 eurie
Monsterman

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Monsterman »

Ik heb hier nog een complete headset in de kast liggen (2 oortjes om in te bouwen + spiraalkabel) en die mag de topicstarter gratis bij mij komen afhalen indien hij dat zou willen. Ik doe het tegenwoordig draadloos met mijn Scala Rider Q2.
Paul

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Paul »

Monsterman schreef:Ik heb hier nog een complete headset in de kast liggen (2 oortjes om in te bouwen + spiraalkabel) en die mag de topicstarter gratis bij mij komen afhalen indien hij dat zou willen. Ik doe het tegenwoordig draadloos met mijn Scala Rider Q2.

:worship:
Dustria

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Dustria »

Oh Monsterman. Das voor mij wel pech hebben, ben speciaal naar sint-job gereden voor een kabeltje van 25 euro omdat we een winkel gevonden hadden.
In ieder geval bedankt voor de goede bedoeling, wat sympathiek :)

Dus eindelijk een kabeltje. Maar nog niet helemaal want de maat is iets anders, nu nog een opzet hulp stukje zoeken... zucht, het zijn de kleinste dingen waar je het langste mee bezig bent :roll:

Thx allemaal :worship:
Buzzin

Re: Gezocht: Spiraalkabel voor helmset

Bericht door Buzzin »

Je kunt zo'n complete headset bij louis (of motozoom) bestellen voor niet al te veel.
Die gebruik ik zelf al tijden en ben er op zich best tevreden mee.
Plaats reactie