Ervaringen met de Parrot SK 4000???

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Diversion

Ervaringen met de Parrot SK 4000???

Bericht door Diversion »

Beste mede-strommers,
In Promotor nr. 2 staat onder meer een test van verschillende headsets. De set die mij opviel is de Parrot SK 4000, deze zou namelijk in staat moeten zijn om stereo weer te geven. Je kunt je MP3-speler met een kabeltje aansluiten, maar het ding kan ook stereo via Bluetooth ontvangen, mits je apparaat maar Bluetooth stereo A2DP aankan.
Is er iemand die ervaring met deze headset heeft?

Ik luister ook op de brommer graag naar muziek en vind stereo daarom belangrijk. Mono headsets als de Scala Rider (waar je even goed 200 euro voor moet dokken) hebben dan ook niet mijn primaire voorkeur. Op dit moment behelp ik me met een Jabra oortje als ik moet navigeren, maar na een uurtje ga ik het ding voelen.
Ik ken het merk Parrot wel van handsfree sets voor in de auto, maar van een headset voor de motor had ik nog niet gehoord.
Diversion

Re: Ervaringen met de Parrot SK 4000???

Bericht door Diversion »

Helaas,
op het forum rijden kennelijk alleen Interphone en Scala riders. Was misschien ook te verwachten, want op het internet kom ik verder ook geen gebruikerservaringen tegen.
Moet nog even afwegen wat ik zal doen, want het ding kost toch een dikke 130 euro.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Ervaringen met de Parrot SK 4000???

Bericht door Frank »

Iemand moet de eerste zijn. We zijn benieuwd naar je bevindingen, Ronald! :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Diversion

Re: Ervaringen met de Parrot SK 4000???

Bericht door Diversion »

Frank schreef:Iemand moet de eerste zijn. We zijn benieuwd naar je bevindingen, Ronald! :mrgreen:
:worship:
Plaats reactie