ttr 1 - cardo headset

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
V-Strom for fun

ttr 1 - cardo headset

Bericht door V-Strom for fun »

hee hallo ik heb me ttr 1 weer terug een headset gekregen van een collega de cardo van de ttr 2 is er een manier om deze werkend te krijgen op de ttr 1 ?? iemand een idee nieuwe software applicatie,s of werkt alleen het oude oortje van de ttr 1 ?? b.v.d :wink: :wink: :wink:
V-Strom for fun

Re: ttr 1 - cardo headset

Bericht door V-Strom for fun »

v-strom for fun schreef:hee hallo ik heb me ttr 1 weer terug een headset gekregen van een collega de cardo van de ttr 2 is er een manier om deze werkend te krijgen op de ttr 1 ?? iemand een idee nieuwe software applicatie,s of werkt alleen het oude oortje van de ttr 1 ?? b.v.d :wink: :wink: :wink:
huh niemand die het weet of ook deze combi heeft geprobeerd ??? volgende site van tom tom is hij wel compatibel met de tom tom rider 1 :wink:
Remko

Re: ttr 1 - cardo headset

Bericht door Remko »

v-strom for fun schreef:
huh niemand die het weet of ook deze combi heeft geprobeerd ??? volgende site van tom tom is hij wel compatibel met de tom tom rider 1 :wink:

Als TomTom zegt dat de boel compatibel is, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat het eventueel misschien wel compatibel is..... Misschien dan uiteraard.



:? :? :? :? :? :? :? :?
V-Strom for fun

Re: ttr 1 - cardo headset

Bericht door V-Strom for fun »

Remko schreef:
v-strom for fun schreef:
huh niemand die het weet of ook deze combi heeft geprobeerd ??? volgende site van tom tom is hij wel compatibel met de tom tom rider 1 :wink:

Als TomTom zegt dat de boel compatibel is, dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat het eventueel misschien wel compatibel is..... Misschien dan uiteraard.



:? :? :? :? :? :? :? :?

hahaha zeer duidelijk hahaha heb al ff eenb mailtje naar tom tom uit staan mischien ff een nieuwe aplicatie krijg vd week bericht laat het wel weten !!!!!! :wink: :wink: :wink:
Blackstrom

Bericht door Blackstrom »

Moet gewoon werken, doet het bij mij nl. ook.
niks geen update of andere software.

Het verbinden gaat niet altijd direct goed maar na een paar
keer komt er altijd wel een verbinding tot stand.

succes
Richard
Plaats reactie