ook un tomtom one

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Fleetwood Mac

ook un tomtom one

Bericht door Fleetwood Mac »

Ik zit ook te denken om mijn tt1 te gebruiken op de Vstrom, weet dat bij Cardo bevestiging is te krijgen. Ook bij Halfords is een montage voor op het stuur(je hebt 2 onderdelen nodig ~ 18 euro, bevestiging +dockplaat)
Waar ik wel mee zit is: ik wil de gesproken instr. via een oortje, rijden en op het scherm kijken en dan ook de omgeving lijkt me niet echt verstandig.
Vraag is dus: -werkt de cardo headset (blutooth) ook op een tt1?
-of een gewoon simpel oortje?
-wie heeft hier al ervaring mee op gedaan en kan mij tips
geven?
Wat betreft de 12v aansluiting de contra stekker van Halfords heeft geen kleppie en dus niet waterdicht, maar die met een kleppie zijn dacht ik iets kleiner.

vriendelijke Vstrom groeten
fleetwood mac
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi Zwager,
de blue tooth via de Scala rider teamset doet 't wel volgens onze Zuiderbuur Fred uit Lummen B.
Verdere techn. tips kan ik je niet geven!

PS al iets over de vervanging van je kapotte bobine gehoord???? Zielig hoor zo'n Strom zonder 'hart'............ :? groetsels :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Fleetwood Mac

Bericht door Fleetwood Mac »

Stroompje schreef:Hi Zwager,
de blue tooth via de Scala rider teamset doet 't wel volgens onze Zuiderbuur Fred uit Lummen B.
Verdere techn. tips kan ik je niet geven!

PS al iets over de vervanging van je kapotte bobine gehoord???? Zielig hoor zo'n Strom zonder 'hart'............ :? groetsels :bye:
het bleu-tooth setje is besteld
12V aansluiting wordt bij de Valkenier gemonteerd :P
waarom?? omdat ie er nog wel ff staat :evil:
bobine is dus nog niet binnen :twisted: :twisted: :twisted:
MarcT

Re: ook un tomtom one

Bericht door MarcT »

fleetwood mac schreef:...ik wil de gesproken instr. via een oortje, rijden en op het scherm kijken en dan ook de omgeving lijkt me niet echt verstandig.
Nou, ik heb de ervaring dat de gesproken instructie vaak heel veel onduidelijkheid geeft. Het wordt pas duidelijk als je ook het scherm erbij ziet. Ik heb jaren gereden met alleen het scherm, en geen geluid. Ging prima. Nu ik geluid erbij heb hoor ik pas wat een onzin dat ding soms uitkraamt. (Heb het wel over Garmin hier).
En tijdens het rijden kijk je toch ook op je snelheidsmeter enzo ?
ABo
DL650 berijder
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 13-03-2005, 21:12
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 04
Woonplaats: Poortugaal

Bericht door ABo »

Ik rijd ook al een jaar of wat zonder geluid.
Bevalt me goed. Af en toe een blik op je schermpje is (voor mij) voldoende. En alllls ik eens verkeerd rijd is de TT rap genoeg om me om te leiden
Volg mij niet, ik rijd ook verloren
Hopmac

Bericht door Hopmac »

fleetwood mac schreef:
Stroompje schreef:Hi Zwager,
de blue tooth via de Scala rider teamset doet 't wel volgens onze Zuiderbuur Fred uit Lummen B.
Verdere techn. tips kan ik je niet geven!

PS al iets over de vervanging van je kapotte bobine gehoord???? Zielig hoor zo'n Strom zonder 'hart'............ :? groetsels :bye:
het bleu-tooth setje is besteld
12V aansluiting wordt bij de Valkenier gemonteerd :P
waarom?? omdat ie er nog wel ff staat :evil:
bobine is dus nog niet binnen :twisted: :twisted: :twisted:
Vrienden ( m.n. Fleetwood Mac) ook ik ben geinteresseerd om gewoon de TT one om mijn strompje te monteren of desnoods in de tanktas te doen.( momenteel is de one Europa 325 Euri goedkoper dande TTR.. Is veel geld!! Mac, TT al geplaatst? Ervaringen ??
Plaats reactie