Motorkleding bij de Gamma

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Frido

Motorkleding bij de Gamma

Bericht door Frido »

Vandaag heeft m'n vriendin d'r eerste ritje achterop meegemaakt, ze ging uit de bol !!!


Meteen ff naar de Gamma gereden, daar bleken ze prima motor kleding te hebben,

€59,95 voor een broek met wintervoering en overal bescherming, uitstekende pasvorm en goed afgewerkt.
De jas koste €69,95, ook met een winter bodywarmer erbij, zit als gegoten...........

Goed spul om mee te beginnen dacht ik,

Dat zeg ik : Gamma...........
:-)} :-)} :-)}
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5098
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Motorkleding bij de Gamma

Bericht door Stroompje »

Super leuk samen op weg..... :lol: ....maar zorg wel voor goede bescherming :idea: ....daar zal je schoonmoeder je dankbaar voor zijn.... :worship:
:arrow: Dat zeg ik......... :bye:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
M.A.D

Re: Motorkleding bij de Gamma

Bericht door M.A.D »

Frido ,

Heb ik jou destijds niet ook blij kunnen maken met een prachtig kloontje ?

Nu kan ik je ook nog eens blij maken met een prachtige dameshelm !!
Afbeelding

V-Strom collega prijs is € 50,-
Mocht de Gamma kleding niet bevallen dan kan ik je ook nog aan een R'evit mesh broek en aan een Evolution damesjas helpen.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5038
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Motorkleding bij de Gamma

Bericht door Sparkle Black Peter »

Hoi Frido,

Ook ik zeg, je kleding is je enige bescherming op de motor, kijk goed wat je koopt. Ik snap best dat je voor, wat misschien maar één keer zou kunnen zijn, geen dure kleding aanschaft, maar vindt ze het helemaal te gek en wil ze nog meer mee, dan zou ik goede kleding overwegen.
En wat de GAMMA betreft; SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST :!:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Frido

Re: Motorkleding bij de Gamma

Bericht door Frido »

Rhino VStrom schreef:Hoi Frido,

Ook ik zeg, je kleding is je enige bescherming op de motor, kijk goed wat je koopt. Ik snap best dat je voor, wat misschien maar één keer zou kunnen zijn, geen dure kleding aanschaft, maar vindt ze het helemaal te gek en wil ze nog meer mee, dan zou ik goede kleding overwegen.
En wat de GAMMA betreft; SCHOENMAKER BLIJF BIJ JE LEEST :!:
De kleding ziet er prima uit, ik heb ff op de website gekeken ven het merk : MotorX.eu
Het is wel budgetkleding maar we zullen er ook geen wereldreizen mee gaan maken, af en toe een plezierritje, bovendien , als het je tijd is is het je tijd...........
Je moet ergens beginnen toch? We moeten alleen nog even kijken voor een paar wantjes voor de dame, ze had m'n winter handschoenen aan, ik heb kolenschoppen vergeleken bij haar poppenhandjes........en een paar kinky laarsjes maatje 40

@ MAD: Ik had nog een goede Uvex helm liggen, de pasvorm is uitstekend en de kleur (zwart natuurlijk, what else) ook,
mijn vriendin is niet zo'n type voor roze.............wat betreft de door jou aangeboden kleding: ze heeft een behoorlijk maatje meer, dus een damesjasje zal een beetje een probleem zijn denk ik ( nee, ik laat dit niet lezen aan haar, ligt nogal gevoelig.... :oops: ......) :wink:

:-)} :bye:
M.A.D

Re: Motorkleding bij de Gamma

Bericht door M.A.D »

Frido schreef:wat betreft de door jou aangeboden kleding: ze heeft een behoorlijk maatje meer, dus een damesjasje zal een beetje een probleem zijn denk ik ( nee, ik laat dit niet lezen aan haar, ligt nogal gevoelig.... :oops: ......) :wink:

:-)} :bye:

Oeioeioeioei kijk uit met wat je typt !!
Maar evengoed geen probleem , ik wilde het je maar laten weten .

Veel rijplezier samen met je vriendin & hou de blinkende kant boven !
Plaats reactie