fluoriscerend gele jas

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Vlooij

fluoriscerend gele jas

Bericht door Vlooij »

Hallo,

Ik zie hier veel over fluoriscerend gele jassen. Ik was gisteren een beetje over internet aan het surfen en kwam Restyle in Aalsmeer tegen. Daar hebben ze een fluoriscerend gele jas (ontworpen door instructeurs) te koop. Volgens mij is dit een er goede jas tegen een "redelijke" prijs... dus voor de mensen die zo iets zoeken! Zit op mijn werk dus kan de link niet doorsturen. Via marktplaats kan je de URL achterhalen. Ze hebben geloof ik aankomend weekend opendag ofzo....

Gr. Robin
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door TT-Strom »

Als je hier op het forum kan posten, kun je toch ook gewoon die link copy/paste in hetzelfde bericht zetten?

Wel zo handig, dan weten we wat je bedoeld!!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
HD bye-bye

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door HD bye-bye »

wat ook een goed adres is is maxi maat als je wat langer of dikker ben ze gaan hier tot 10 x xl in omvang en in lengte . :bye:
Vlooij

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Vlooij »

BerkRod schreef:Als je hier op het forum kan posten, kun je toch ook gewoon die link copy/paste in hetzelfde bericht zetten?

Wel zo handig, dan weten we wat je bedoeld!!
Begrijp het... maar zit op mijn werk en kan daar de link niet achterhalen omdat ze dat allemaal hebben afgesloten. Gelukkig het V-strom forum niet..... :D
Freeryders

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Freeryders »

Vlooij

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Vlooij »

Dat is de site inderdaad, thanks. Zelf ook al even zitten googelen, maar lastig te vinden...... komen niet meteen bovenaan. Voor de jas deze link....

http://www.restyle.ws/pdetail.php?catid=67&pid=235" onclick="window.open(this.href);return false;
Blueberry

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Blueberry »

Leuk jack, belachelijke prijs/kijk bij ixs of evolution.
Jokapo

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Jokapo »

Vlooij schreef:Hallo,

Ik zie hier veel over fluoriscerend gele jassen. Ik was gisteren een beetje over internet aan het surfen en kwam Restyle in Aalsmeer tegen. Daar hebben ze een fluoriscerend gele jas (ontworpen door instructeurs) te koop. Volgens mij is dit een er goede jas tegen een "redelijke" prijs... dus voor de mensen die zo iets zoeken! Zit op mijn werk dus kan de link niet doorsturen. Via marktplaats kan je de URL achterhalen. Ze hebben geloof ik aankomend weekend opendag ofzo....

Gr. Robin
Ik ben hier vorig jaar geweest om mijn politie (lookalike) broek te kopen en heb toen ook gelijk deze jas aan gehad. Moet zeggen dat de vormgeving rond schouders/rug wel ging al was het draag comfort in mijn geval een stuk minder. Prijs kwaliteit is geloof ik op zich wel oke. Ik ben uiteindelijk zelf op een jas van IXS uitgekomen die met korting bijna net zo duur was maar wel lekkerder zat.
Orofor

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Orofor »

Zag dit topic en heb een account aangemaakt om even te reageren.
Heb op de motorbeurs een gele motorjas van Damen Leathers aan gehad. Ben meteen verliefd geworden op die jas. Past mij ontzettend goed. Is uiteraard goed zichtbaar (mooie kleur geel, niet zo'n fletse "goedkope" kleur als bij sommige merken). En heel belangrijk: het materiaal voelt veel dikker en steviger aan dan bij diverse andere merken.
Het is dat ik nu nog zoveel wensen heb, anders had ik er al eentje gekocht.
Spocky

Re: fluoriscerend gele jas

Bericht door Spocky »

Afbeelding

Te koop bij http://www.motorkledingweb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor de prijs van 179 euro. Is zo te lezen toch ook wel aardige jack
Plaats reactie