RevIt

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
PvdBogaard
EX- V-Strom berijder
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 26-08-2007, 15:38
Mijn motor is een: KTM 1190 Adventure
Woonplaats: Haarlo

RevIt

Bericht door PvdBogaard »

Heb zowel een Revit jas als broek. Zouden waterdicht moeten zijn. Jas inderdaad. Broek helaas.
Geretourneerd voor testen en binnen twee weken een kompleet nieuwe broek.
Kijk daar houd ik van :P

Ofwel gewoon top!!
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Ik ben al toe aan een derde jas van revit en heb ook de tweede broek al :(

En als het nu de goedkopere modellen zouden zijn kan ik me er nog wel wat bij voorstellen maar dit zijn de duurste modellen.
Er wordt idd niet moeilijk gedaan als het niet waterdicht blijkt te zijn, je krijgt een nieuwe jas/broek van hun maar daar heb je wat aan als je met het volste vertrouwen de alpen in gaat en na een half uur regen al nat begint te worden.
Voor mij geen Revit meer hierna.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Ik heb ook een Rev`it broek + jas. Zo`n 4 jaar geleden gekocht bij Motor Apeldoorn voor 375 euro. Opzich een erg fijn pak, maar ondertussen is hij niet echt waterdicht meer :? . De jas laat thv de ellebogen water door (na 15 min. harde regen), en de broek houd het ook niet droog bij sommige stukken.

Komend seizoen maar eens kijken voor een mooi nieuw pak. Vooral de Revit Cayenne Pro vind ik erg gaaf. Alleen kost dit zo`n kleine 600 euro :shock: Dit keer wil ik eens wat anders dan een compleet zwart pak!!
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Furiousz schreef:Komend seizoen maar eens kijken voor een mooi nieuw pak. Vooral de Revit Cayenne Pro vind ik erg gaaf.
En laat dit nu net de jas zijn waarover ik het heb :?
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Die jas ziet er leuk uit ja, maar hij is kwalitatief slecht.

De zakken aan de voorkant waar 100% waterproof op staat zijn niet waterdicht. Bij mij laten de naden bij de ritsen los. Ook onderaan de mouwen wordt het door het klitteband al heel snel 1 groote pluizenbol.

Onder garantie een nieuwe Cayenne Pro gehad en precies weer hetzelfde probleem na 6 maanden dagelijks gebruik.

De Broek van deze serie ging bij mij steeds lek, dus steeds nieuwe "waterdichte" membramen gehad. Bij de eerste broek begon ook een naad los te laten.
Bij de 2de broek een getest membraam gehad en deze is nog waterdicht.

De kleding van revit is niet duurzaam en veelal niet waterdicht.
Ze doen inderdaad niet moeilijk over garantie...ze sturen steeds nieuwe op....die dan weer lekken of ook weer stuk gaan. Er zit geen verbetering in tot nu toe. Ik zit nu op de nieuwe versie van de Cayenne Pro te wachten, die sturen ze op als deze klaar is.

ik heb ondertussen onder garantie al een hele collectie gehad:
4 Expedition Jassen, doordat steeds naden loslaten
4 broeken zonder membraam, Lek!
2 broeken "Dakar" naden los en membramen lek (zeker 4 nieuwe membramen gehad)
2 broeken "Cayenne Pro" naden loslaten en lekke membramen.
2 Cayenne Pro Jassen waar de "waterdichte" zakken vollopen met regenwater en de naden laten los.

dit vanaf medio 2006, en steeds gaat het stuk of lek. ik gebruik het wel dagelijks,maar daar moet het tegen kunnen....mijn 5 jaar oude Dane jas is ook nog heel...hij ziet er wel niet uit, maar is niet lek en valt niet uit elkaar.

Ik kan je Revit dus niet aanraden helaas. Tenminste niet de Cayenne Pro set. Want mijn Handschoenen van Revit, blijven wel waterdicht en zijn ook nog heel en mijn lange onderbroek van Revit is ook nog heel en die is al 2 jaar oud.


Ik zit in het garantie circuit van Revit.....krijg wel steeds nieuwe....maar vertrouwen in die spullen heb ik niet meer. Gelukkig hoef ik niet te betalen voor die kleren. Ik ben heel benieuwd of ze het ooit nog een keer voor elkaar krijgen om een goed product te leveren.
Laatst gewijzigd door Erik Hofstee op di 21-10-2008, 12:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Hunter6 schreef:
Furiousz schreef:Komend seizoen maar eens kijken voor een mooi nieuw pak. Vooral de Revit Cayenne Pro vind ik erg gaaf.
En laat dit nu net de jas zijn waarover ik het heb :?
:shock: :shock:
Lang leve het V-strom forum! Dat pak hoef ik dus niet te hebben. Ik vind dat als je 600 euro uitgeeft je wel een stuk kwaliteit mag verwachten. Dan mag de garantie regeling misschien ok zijn, maar dan kijk ik liever naar wat anders in die prijsklasse!!!!!

Opties zijn welkom ;) !!
Remko

Bericht door Remko »

Furiousz schreef:
Opties zijn welkom ;) !!


Ik heb een Dane nog wat pak. Was toen iets van 800 euro, maar is na 4 jaar nog steeds als nieuw en, nog belangrijker, nog waterdicht.

Ik gebruik het pak iedere dag en rij tussen de 15 en 17 k per jaar, weer of geen weer.

D'r zit een speciaal goretex membraan in wat beter ventileert. Zomers erg prettig en als het koud wordt gaat de binnenvoering er weer in.

Als je het niet erg vindt om in de kleurtjes van 1 of 2 seizoenen geleden te krijgen, dan is er voor minder ook goed spul te vinden.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Zeer nuttig topic!!! ik blijf het volgen.

@Eric: jij bent wel volhardend zeg! Wanneer krijg je je geld nou eens terug, al die jaren gratis testwerk voor Revit doen.....
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik vind mijn pak helemaal top! Maar je moet dan ook niet kijken wat ie normaal gesproken kost...
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Suuz schreef:Ik vind mijn pak helemaal top! Maar je moet dan ook niet kijken wat ie normaal gesproken kost...
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welk pak jij hebt!!!
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Remko schreef:
Furiousz schreef:
Opties zijn welkom ;) !!
Ik heb een Dane nog wat pak. Was toen iets van 800 euro, maar is na 4 jaar nog steeds als nieuw en, nog belangrijker, nog waterdicht.
Ik gebruik het pak iedere dag en rij tussen de 15 en 17 k per jaar, weer of geen weer.
D'r zit een speciaal goretex membraan in wat beter ventileert. Zomers erg prettig en als het koud wordt gaat de binnenvoering er weer in.
Als je het niet erg vindt om in de kleurtjes van 1 of 2 seizoenen geleden te krijgen, dan is er voor minder ook goed spul te vinden.
Dane vind ik ook erg mooi, en als ik zo her en der op internet lees is dat kwalitatief ook erg goed spul. De kleuren maken me niet echt heel veel uit, ik wil alleen dit keer eens iets anders dan helemaal zwart.

Maar voor 600 euro moet ik denk ik toch wel een goed motorpak kunnen vinden :?: .

Eigenlijks onvoorstelbaar hoeveel geld er allemaal in gaat zitten he....
Als ik kijk wat wij nu in de kast hebben hangen qua kleding (mn vriendin rijd ook) :shock: !
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Tip: Motorbeurs Utrecht.

Opm.: hoe meer km's, hoe meer je goede kleding gaat waarderen. En bereid bent ervoor te betalen.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Furiousz

Bericht door Furiousz »

peterzeeland schreef:Tip: Motorbeurs Utrecht.

Opm.: hoe meer km's, hoe meer je goede kleding gaat waarderen. En bereid bent ervoor te betalen.
De beurs ga ik zeker heen (vrouwtje wil weer een nieuwe helm) :D .

Op mn vorige motor reed ik zo`n 8 a 10dkm per jaar. Nu met de V-strom zal het een stuk meer worden!!
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

vorige keer in Utrecht een hele 'dure' crosshelm gekocht, kevlar enzo, voor maar liefst 56 euro :D daar word ik nou blij van!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Suuz

Bericht door Suuz »

Furiousz schreef:
Suuz schreef:Ik vind mijn pak helemaal top! Maar je moet dan ook niet kijken wat ie normaal gesproken kost...
Dan ben ik natuurlijk benieuwd welk pak jij hebt!!!
Ik heb een pak van BMW. Een textielen jas en broek waarbij het wind en waterdichte membraam er uit kan worden gehaald waardoor je van je allweather pak meer een zomer pak maakt. Met membraam en fleecetrui (van bwm mèt handige rits zodat je met trui aan over je broek nog steeds je jas en broek aan elkaar kunt ritsen) is het een heerlijk winterpak. Voor het geheel heb ik zo'n 600 euro betaald. Dat is inclusief 50% (!) korting...
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

peterzeeland schreef:Zeer nuttig topic!!! ik blijf het volgen.

@Eric: jij bent wel volhardend zeg! Wanneer krijg je je geld nou eens terug, al die jaren gratis testwerk voor Revit doen.....
Ik doe heel goed mijn best mij in te houden elke keer. Het is dat er zulke aardige meiden bij de kleding afdeling lopen bij mijn motordealer...anders was ik al vreselijk uit mijn slof geschoten.
Ik verwacht al niks anders meer dan dat het stuk of lek gaat, dus ik wind me er ook niet zoveel meer over op. Maar ik ben nu wel op het punt dat het me wel vreselijk gaat irriteren.

Ik vind gewoon dat Revit me een goede set moeten leveren, desnoods van een ander merk. Morgen eens kijken of ik iets kan regelen, want eigenlijk wil ik niet meer wachten op die nieuwe variant van de Cayenne Pro, want ik zie niet gebeuren dat het nu wél ineens goed is. De dames van de kleding zijn vorige week bij Revit geweest, eens kijken wat ze daar opgestoken hebben.
Laatst gewijzigd door Erik Hofstee op di 21-10-2008, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Mijn volgende keus wordt een Rukka pak. Als je als fabrikant 5 jaar garantie geeft op je product kan het geen rommel zijn.
Deze kleding wordt oa door Louis verkocht. Het is niet goedkoop maar als je over 4,5 jaar een lekkend pak hebt, krijg je onheroepelijk een nieuwe.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

Ik vind de testen van oa. Motoplus altijd zeer de moeite, dan blijkt wel vaker dat de duurste meestal beter zijn, maar lang niet altijd!
en dat is voor arme sloebers als ik weer interessant.

want idd Rukka, BMW, je betaalt je blauw, maar je hebt wel zekerheid.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Paul

Bericht door Paul »

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor van veel collega's dat zij zeer te vreden zijn over de pakken van Hein Gericke.

Iemand hier met een HG pak?
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Het is nu zo dat ik in Januari een nieuwe Jas krijg van Revit. Deze is dan afkomstig uit de laatste productierun, waar ze dus wat verbeteringen aan de jas hebben aangebracht. Ik ben heel benieuwd.

De garantie afhandeling is gewoon erg goed bij Revit, ze doen wel heel veel voor je. Ik hoop heel erg dat het nu een keer goed gaat. Want ik vind het niet leuk meer zo.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Om nog even weer terug te komen op de Revit Cayenne Pro, ik heb wat reviews doorgelezen, en een groot aantal mensen is toch zeer tevreden over hun kleding.

Zo ook een aantal mensen op het Adventure Rider forum:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=324184" onclick="window.open(this.href);return false;
Hantss

Bericht door Hantss »

Paul schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor van veel collega's dat zij zeer te vreden zijn over de pakken van Hein Gericke.

Iemand hier met een HG pak?
Deze zomer bij Hein Gericke in Almere een zwarte lederen broek en een lederen Jas gekocht met een zgn TFT cool system. Er zit een speciaal pygment in het zwart verwerkt dat warmte tegen houdt en bovendien zitten er in de jas extra ventilatieritsjes. Tot nu toe bij warm weer erg tevreden hierover.
In mijn textielpak zou ik bij gelijke omstandigheden tegen het kookpunt van mijn fiets af komen, maar nu was het gewoon aangenaam. Ik heb met dit pak geen ervaring in de regen. In leer zal je het wel niet droog houden zonder regenpak.
Ik vind overigens wel dat ze mooie kleding hebben bij Hein Gericke tegen betaalbare prijzen. Mijn pak was met een beetje korting nog net onder de € 400. Op het kleine fotootje hiernaast is hij te zien,
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Furiousz schreef:Om nog even weer terug te komen op de Revit Cayenne Pro, ik heb wat reviews doorgelezen, en een groot aantal mensen is toch zeer tevreden over hun kleding.

Zo ook een aantal mensen op het Adventure Rider forum:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=324184" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh ik geloof best dat het wel goed gaat. En ik hoop inderdaad voor Revit dat er ook mensen zijn waarbij de boel wel heel blijft.

Ik spreek ook alleen uit eigen ervaring. Ik draag de kleding elke dag, weer of geen weer. Bij mij zal het dan ook sneller slijten en kapot gaan, maar van een jas in deze prijsklasse mag hij wel 3 a 4 jaar meegaan vind ik.

En mijn Cayenne Pro Broek is nog steeds heel en ook nog waterdicht. Mijn Caynne Pro jas is ook gewoon waterdicht afgezien van de "waterdichte" borstzakjes, maar dat wordt opgelost in de volgende productie run. Voor de tussentijd hebben ze mij speciale zakjes gegeven voor in de borstzakjes om je papieren droog te houden. Hetgene wat nu kapot is aan mijn jas zijn de naden van de ritsen in de zakken. De rits stopt net op de naad in de stof, waardoor de naad loslaat, want daar zou eingenlijk gewoon een rits-stopper of hoe heet zo'n ding nou ook alweer moeten zitten.

Toen mijn broeken steeds lekten heb ik een passende regenbroek gekregen die ik dan over mijn motorbroek kon dragen. Om de tijd door te komen dat er een nieuwe versie van het waterdichte membraam klaar zou zijn.

Ik ben dan ook zeker niet ontevreden over de service die ze leveren. Die is gewoon goed. Ik hoop gewoon dat deze nieuwe jas die ik straks krijg
gewoon goed is. Zo gauw ik ervaringen heb met de nieuwe, dan laat ik dat wel weer even horen.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Ik heb zojuist nieuwe winterhandschoenen van Revit gekocht, ik hoop dat ze doen wat ze beloven, wind & waterdicht :D
Monsterman

Bericht door Monsterman »

Ik heb juist een nieuwe broek van Rev'it (Rev'it Ultimate) gekocht bij Eko in Kontich (Belgie) en ik zal morgen weten te zeggen hoe warm en waterdicht ze wel is.

Ze staat in daar momenteel in promotie en er ging wel 50€ van de prijs af (169 ipv 220€). Tegen de eindejaarsperiode ga ik nog een jas van Rev'it bijkopen maar ik weet nog niet goed welk model.
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Er komt bij mij geen vervolg op het ReVit verhaal......ben overgestapt naar Rukka.
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Vandaag eindelijk een nieuwe jas gekocht besteld! Gisteren op de beurs al rondgekeken, maar vond niet wat ik zocht.

Dus vandaag maar even langs de dealer gereden, en daar de Rev`it Cayenne Pro en de Rev`it Sirocco gepast.
Het is de Rev`it Sirocco geworden, mede dankzij de wat lagere prijs (en de korting die ik nog kreeg).

Afbeelding
Jeffrey

Re: RevIt

Bericht door Jeffrey »

Mooie jas man! Binnekort ff rijden dan maar weer!
Monsterman

Re: RevIt

Bericht door Monsterman »

Furiousz schreef:Vandaag eindelijk een nieuwe jas gekocht! Gisteren op de beurs al rondgekeken, maar vond niet wat ik zocht.

Dus vandaag maar even langs de dealer gereden, en daar de Rev`it Cayenne Pro en de Rev`it Sirocco gepast.
Het is de Rev`it Sirocco geworden, mede dankzij de wat lagere prijs (en de korting die ik nog kreeg).
Die jas ga ik me binnenkort voor ik naar de Vogezen vertrek ook nog aanschaffen denk ik. Ik heb al bijna heel het gamma van Rev'it aangehad en die stond me het meeste aan.
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Helaas moet ik nog een weekje wachten tot ik hem heb. Ze hadden hem alleen nog in het zwart, en die wou ik niet 8) !
Nu nog op zoek naar een goede bijpassende broek!
Monsterman

Re: RevIt

Bericht door Monsterman »

Ik twijfel ook nog over welke kleur ik ga nemen. De zwarte vind ik het mooiste maar de kleur die jij gepost hebt valt dan weer veel beter op in het verkeer.
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Monsterman schreef:Ik twijfel ook nog over welke kleur ik ga nemen. De zwarte vind ik het mooiste maar de kleur die jij gepost hebt valt dan weer veel beter op in het verkeer.
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik deze kleuren combi heb gekozen. Nu nog een nieuwe broek en een paar nieuwe laarzen, en dan kan ik er weer een paar jaar tegen aan :-)} !
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Vandaag mijn nieuwe motorjas opgehaald :D :D ! Heb helaas maar een klein stukje kunnen rijden (20 min.), maar de eerste indruk is zeker goed! Het waaide erg hard en het was +/- 5 graden, heb er niks van gemerkt. De jas is goed winddicht, en tot nu toe erg warm.
Van

Re: RevIt

Bericht door Van »

gister heb ik 3 uur in de regen gereden met mijn revit pak (off track).
ik ben helemaal droog gebleven en ook lekker warm gebleven. ik heb het pak afgelopen najaar gekocht.
maar door de ervaringen die hier gemeldt zijn, blijf ik toch een beetje afwachten tot ik nat een nat pak krijg.
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Ik pak de komende week de motor naar het werk, en ik hoop dat ik de waterdichtheid ook even kan testen :) !
Nu ik een mooie nieuwe jas heb ga ik op zoek naar een bijpassende broek. Aangezien ik dit keer iets anders wil dan een hele zwarte broek word de keuze wat lastiger. Een vereiste is is dat de broek aan de jas geritst kan worden (beperkt dat de keuze tot alleen rev'it broeken????). Alle tips zijn welkom, prijsklasse ongeveer +/- €200,-
M.A.D

Re: RevIt

Bericht door M.A.D »

Ik heb in deze prijsklasse een Macna broek die ik aan mijn jas kan vastritsen.

Deze bevalt me zeer goed.
Skystar

Re: RevIt

Bericht door Skystar »

Ook ik heb soortgelijke kleding gekocht destijds. Nu ben ik een tijd geleden geslaagd voor 19,95 euro, een kompleet nieuw pak waardoor ik droog en warm blijf. Tipje van mij: volgende week bij de LIDL een regenoverall voor op de motor. Even wennen in het begin met aantrekken maar gaat het regenen dan blijf ik lekker droog. Volgende week een set overschoentjes halen en laat het dan maar regenen.

Martin
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Vanochtend in de stromende regen (30min.) naar het werk gereden :-)} . Ik heb gelijk ondervonden welke zakken wel en niet waterdicht zijn :o) . Gelukkig zat er niets bijzonders in. Kwam er ook gelijk achter dat je toch echt de handschoenen onder je mouw moet doen ipv er overheen, hele handschoen was nat van binnen :frusty: . Verder is alles keurig droog gebleven :worship:
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Re: RevIt

Bericht door Hunter6 »

Als je de handschoen binnen de mouw doet kan er na een flinke regenbui water de mouw in lopen. Als je dan een trui of sweater aan hebt met lange mouwen, kan het zijn dat deze het water om hoog zuigt.
Dit gebeurt met name na veel en lange regen buien.
Ik heb in het verleden beide ondervonden en ik persoonlijk prefereer dan toch een paar natte handen. Dit omdat je handen eerder droog zullen waaien zodra het droog wordt.
Ook helpt een handvatverwarming om je handen weer droog en warm te krijgen.
De mouw van je sweater echter blijft de rest van de dag vochtig.
Stromtrooper

Re: RevIt

Bericht door Stromtrooper »

Zelf heb ik al 3jr een Revit pak.. wel water dicht.. alleen ritsje borstzak stuk (al snel) en onderste drukknoop los (stuk)

Een rugzak bijv. is funest, door het schuren zal de jas eerder niet meer waterdicht zijn! Had ik met mijn vorige pak, HG dus, maar de jas toen al wel 3jr oud. (woonwerk)

Een collega had ooit een de tip gehad om een goretex jas te wassen en zou dan weer water dicht zijn (vuil schijnt waterdichtheid op te heffen)
Hij gedaan een.... volgens hem werkt het!!

Grt
Van

Re: RevIt

Bericht door Van »

wie heeft zijn isloatielaag al uit z'n pak gehaald met dit weer?
ik nog niet.. misschien een optimist wel?
M.A.D

Re: RevIt

Bericht door M.A.D »

Wel 3 weken geleden al uit de broek , maar in de jas lat ik m nog wel even zitten .
Van

Re: RevIt

Bericht door Van »

kep alles eruit nu met dit heerlijke weer. alleen de zijflappen zitten er nog in.
dat 'airco' systeem werkt verfrissend, heerlijk.
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: RevIt

Bericht door Bacchus »

heb de winddoorlatende jack van Revit de Air. Er tevreden hierover, zit perfect, laat voldoende lucht door en ziet er sportief uit.
De rest van mijn kleding is van Dane. Nu 2 jaar en heb nog geen seconde spijt (goretex is gewoon geweldig) Niet meer waterdicht? Als je gore-tex of een soort gelijk membraan hebt altijd wassen met een vloeibaar wasmiddel. Impregneren moet ook met een speciaal (was)middel.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Furiousz

Re: RevIt

Bericht door Furiousz »

Afgelopen week eindelijk maar toch een andere broek gekocht. Mijn 5 jaar oude broek is in Frankrijk gesmolten..... :mrgreen:. Ik liet per ongeluk de motor opzij vallen toen ik hem op de jiffy wou zetten, helaas was de grond schuiner dan verwacht waardoor de motor naar links viel en ik met mijn rechterbeen op het motorblok kwam te liggen. Nadat ik de motor weer overeind had ben ik vrolijk verder gereden totdat ik een lucht van verbrand "plastic" rook. Toch maar even gestopt om te kijken wat het was, en tot mijn verbazing zag ik dat mijn rechtbroekspijp behoorlijk gehavend was, het textiel was gewoon compleet weggesmolten!!!

Een goede reden om dus een nieuwe broek te kopen O:-) ! Het is de Rev`it Dakar geworden in het zwart.

Afbeelding

Gelijk ook maar even een paar Goretex Alpinestars laarzen gekocht aangezien mijn oude laarzen ook aardig versleten waren.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: RevIt

Bericht door Supermuis »

Over mijn aankoop van de “Revit Factor Zwart extra” motorbroek ben ik niet tevreden.
Nu ik de laatste maanden zonder binnenbroek rijd krijg ik steeds een natte kont.
Als het zadel nat is voelt het klam aan.
In een flinke bui heb ik binnen een half uur een natte spijkerbroek die ik eronder draag.

Gebeld en heb 1 jaar garantie, dus breng heb deze week terug naar de winkel die hem dan weer opstuurd.
Effe afwachten wat hier uit komt.

Groeten, :-)}
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: RevIt

Bericht door Supermuis »

Nu 1 jaar later kom ik met het resultaat ...... ik heb een nieuwe broek gekregen maar ben nog niet 100% tevreden over het klam aanvoelen.
Met de binnenbroek erin gaat het wel goed.
Ik zit nu te zoeken naar de waterdichtheid van mijn Rivit laarzen die ik gelijktijdig heb gekocht met de broek.
De linker laars is nu al lek, en rondlopen met een natte voet op je werk is niet fijn :cry:
Goed onderhouden, rij in weer en wind maar baal hier nu al flink van.
Garantie? ik lees dat ze een jaar geven op een paar laarzen.

Groeten van Supermuis :-)}
Gebruikersavatar
Drummer
Berichten: 329
Lid geworden op: ma 26-03-2012, 22:43
Mijn motor is een: Honda Crosstourer VFR1200X Dct
Woonplaats: Schilde

Re:

Bericht door Drummer »

Suuz schreef:
Ik heb een pak van BMW. Een textielen jas en broek waarbij het wind en waterdichte membraam er uit kan worden gehaald waardoor je van je allweather pak meer een zomer pak maakt. Met membraam en fleecetrui (van bwm mèt handige rits zodat je met trui aan over je broek nog steeds je jas en broek aan elkaar kunt ritsen) is het een heerlijk winterpak. Voor het geheel heb ik zo'n 600 euro betaald. Dat is inclusief 50% (!) korting...

Eikes, zo'n pak van BMdinges, da trekt toch op niks op ne V Strom :mrgreen: :mrgreen:


das zoiets als een tang op een varken :schater:
Eerst nen Transalp, daarna een Suzuki V strom DL1000, en nu een Honda Crosstourer VFR1200X Dct

http://denoordkaap2016.blogspot.be/

http://corsica2018.blogspot.com
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1389
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: RevIt

Bericht door Cplegt »

"Off topic aan"

Een kameraad van mij rijd nu ff tijdelijk met zn bmw all-road pak rond op mijn pekel fiets, dat ziet der pas leuk uit :o) .

Alle gekheid op n stokje, dat pak van bmw houd zich goed, en is ook goed waterdicht. Zijn pak verkeerd na een jaar gebruik in betere staat dan mijn pak van macna met n jaar ervaring...

"Off topic uit "
Gr. Chiel
MichelvdN

Re: RevIt

Bericht door MichelvdN »

Heb een Revit Goretex, dat is wel helemaal waterdicht. Zelfs 3 uur in de stortregen is geen probleem na 60d. km.
Ze kunnen het dus wel, goed spul maken.
Plaats reactie