Leren Motorbroek - aanbieding Motozoom

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
V-Strom Jopie

Leren Motorbroek - aanbieding Motozoom

Bericht door V-Strom Jopie »

Op dit moment heeft Motozoom 2 leren motorbroeken in de aanbieding. De Probiker Concorde en de Vanucci Atlantis Nubuk. Heeft iemand enige ervaring met 1 van deze twee broeken ?

De beschrijving doet niet onder voor de hoger geprijsde broeken.

Ik ben op zoek naar een goede leren broek, maar wil uiteraard niet teveel betalen. Heeft iemand enig idee of deze broeken wat zijn ?

Was van plan om te wachten tot de motorbeurs, maar dan ben je echt niet goedkoper uit dan 1 van deze broeken.
Iemand suggesties ??

Bij voorbaat dank,

Greetz Johan
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Heb net de concorde bessteld via Louis.de dit is de grote broer van hen.

was daar € 49,95 + € 7,95 verzenden
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Alles wat je via Motozoom kunt kopen koop je beter direct in Duitsland via Louis. Scheelt je meestal 25%. Ik zal er hier niet wederom een hetse over beginnen maar Motozoom sucks en daar wil ik het bij laten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Volgens mij zijn we het eens ijzer edel dier :lol:
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Motozoom is gewoon een hele mooie winkel om van alles en nog wat te proberen en het dan vervolgens bij LOUIS te bestellen. :mrgreen:
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Heb jullie suggesties gevolgd waarvoor DANK !

Gepast bij Motozoom voor de juiste maat en de Concorde besteld op Luois.DE :mrgreen:

Dus toch wel een goed concept zo :wink:

Groet Johan
Willystrom

Bericht door Willystrom »

En,en,en ,hoeveel euries heb je nu bespaart :?:
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Exact hetzelfde als Bluestrom, € 57,90 incl verzendkosten...

Bij motozoom de broek zonder verzendkosten € 59.-

Voor dit soort prijzen kun je nog es wat aanschaffen. Nu maar hopen dat ie past...

Johan
Korsan

Bericht door Korsan »

Bij de laatste Motoplus kreeg ik nog een folder van Hein Gericke. Hadden ook leren broel in de aanbieding, maar ik kan de folder niet meer vinden. Volgens mij koste deze 75 euo.
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Hi Bluestrom,

Heb je je broek al binnen van Louis ??

Ik wacht nog af....

Greetz Johan
The V

Bericht door The V »

Ik hoop dat ie 'm snel binnen krijgt... Ik heb de eerste keer dat ik iets bij Motozoom bestelde 7 maanden op de levering moeten wachten :!: Terwijl er op de site stond dat ze dit in de webshop op voorraad hadden :idea: Na 2 maanden had ik al gebeld dat ik het te lang vond duren en dat ik de bestelling wilde cancellen... dat kon niet! Moest wachten op de levering en dan retour zenden :?
Dus na zeven maanden heb ik dit maar gedaan en nooit meer iets bij Motozoom besteld!
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Zojuist ook een leder met textiel jack inde aanbieding (€69.00) er bij gekocht. (alles van probike past)
Dus bijna geheel in het leder voor zo'n € 120,00

Blueberry
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

The V schreef:Ik hoop dat ie 'm snel binnen krijgt... Ik heb de eerste keer dat ik iets bij Motozoom bestelde 7 maanden op de levering moeten wachten :!: Terwijl er op de site stond dat ze dit in de webshop op voorraad hadden :idea: Na 2 maanden had ik al gebeld dat ik het te lang vond duren en dat ik de bestelling wilde cancellen... dat kon niet! Moest wachten op de levering en dan retour zenden :?
Dus na zeven maanden heb ik dit maar gedaan en nooit meer iets bij Motozoom besteld!
Je hebt natuurlijk ook mensen die altijd wat te zeuren hebben.... :roll:
The V

Bericht door The V »

Be-Outside schreef: Je hebt natuurlijk ook mensen die altijd wat te zeuren hebben.... :roll:
Je weet toch... ik moest gewoon snel nieuwe witte gympen hebben :wink:
Plaats reactie