Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Demous

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Demous »

Blueberry schreef:Heb ook een okergele helm :P , klopt jas is niet helemaal geel, model weet ik niet, staat ROAD ADVENTURE op de rug.
Waarschijnlijk heb je dan de TJ 2.14 :wink:
Zelf rij ik nu een 2 tal jaartjes rond met de oranje versie en kan niet anders zeggen dan dat ik het een prima jas vind :worship: :worship:
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Sparkle Black Peter »

Blueberry schreef:Heb ook een okergele helm :P , klopt jas is niet helemaal geel, model weet ik niet, staat ROAD ADVENTURE op de rug.
Het is de TJ2.10 FLUO YELLO van Evolution. Het is het zgn. 3=1 concept. De jas kost € 199,00. o.a. verkrijgbaar bij http://www.mcrijen.nl/

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Blueberry

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Blueberry »

Denk het ook Peter, op de beurs €169,00 voor betaald dus toch een koopje :P
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

http://www.martijnsmotorwebshop.nl/a-73 ... ler/hi-vis" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze jas heb ik eff. aan gehad... :mrgreen:
Zit oa. hele goede protectie in...enne.... ziet er erg Politie-achtig uit... :schater:
Alleen de prijs....... :roll:
Korsan

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Korsan »

Korsan schreef:Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.
Die van mij ligt in de kast. Niet lang gehad en gedragen. In de maat L. Perfecte staat alleen beetje vuil. Speciaal wasmiddel krijg je erbij. Mag weg voor de helft van nieuwprijs.
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

Korsan schreef:
Korsan schreef:Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.
Die van mij ligt in de kast. Niet lang gehad en gedragen. In de maat L. Perfecte staat alleen beetje vuil. Speciaal wasmiddel krijg je erbij. Mag weg voor de helft van nieuwprijs.
Fotootje..misschien...??? :mrgreen:
Jokapo

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Jokapo »

ik hou het voorlopig maar op mijn politiegele hesje van 29,95 :mrgreen:
Spocky

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Spocky »

Wils schreef:
Korsan schreef:
Korsan schreef:Ik rij nu al een aantal maanden met de IXS Starlight. Zit perfect en tot nu toe nog steeds waterdicht. Het valt me op dat ik beter word gezien. Ze gaan soms zelfs voor me opzij en voegen daarna weer snel in als ze doorhebben dat ik geen pliesie ben. Enige nadeel is dat hij snel vuil wordt.
Die van mij ligt in de kast. Niet lang gehad en gedragen. In de maat L. Perfecte staat alleen beetje vuil. Speciaal wasmiddel krijg je erbij. Mag weg voor de helft van nieuwprijs.
Fotootje..misschien...??? :mrgreen:
Afbeelding

Check deze link ook eens even
http://www.motorkledingweb.nl/cordura_f ... ducts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Frank »

Spocky schreef:Check deze link ook eens even
http://www.motorkledingweb.nl/cordura_f ... ducts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een koopje, van 449 voor 270 euries...

Afbeelding
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Robert_vd_B

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Robert_vd_B »

Frank schreef:
Spocky schreef:Check deze link ook eens even
http://www.motorkledingweb.nl/cordura_f ... ducts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een koopje, van 449 voor 270 euries...
't is nog mooier: van 449 voor 179 Euro!! 270 Euro goedkoper derhalve. Kun je voor nog geen 200 euro als kanarie over 's heeren weeghen :schater: :schater:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Frank »

ow ja...ff verkeerd gelezen :oops: 270 euries voordeel maar liefst... nog beter!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

Afbeelding ziet er leuk uit dat jack....
Zou hem wel eens in het echt willen zien...Afbeelding
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Sparkle Black Peter »

Wils schreef:Afbeelding ziet er leuk uit dat jack....
Zou hem wel eens in het echt willen zien...Afbeelding
Gewoon 180 gaan rijden, wordt je vanzelf aangehouden door iemand met zo'n jas. Kun je gelijk kijken. :schater:
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Whoaaaaaa!!!! wie is die gele teletubbie!!!

Jeeeeez! je kan ook te ver gaan... straks ook nog allemaal high beam leds er in!!

Lijkt wel net als met een autogordel.... meer risco omdat je "veiliger" bent.

Tussen de files door rijden de gele rakkers altijd sneller!!! (ze zien me toch in mij teletubbie pak).

Hesje oké!

LatuuuuR! :-)}
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Chopperbiker »

Oh my god, nu nog een zwaailicht op je helm & gaaaaaan met die banaan!!!!!!!!!!!!!
Gezien worden okee, maar hiermee rij je echt voor (lantaren-)paal.

Met andere woorden, zijn we niet een beetje aan het doorschieten?
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

Voor woon / werk en dan vooral in de donkere maanden wil ik wel zo'n soort jack aan gaan schaffen...moet er wel voldoende reflectie mat. aan zitten, want dan is het effect van gezien worden beter..... voor in m'n vrije tijd op de Strom rijden denk ik dat ik zo'n jas dan niet zo snel zal dragen... :-)}
Nero

Re:

Bericht door Nero »

Dos Nijntjes schreef:
Poncheau schreef:ik zie steeds vaker motoragenten met een fluoriscrened geel motorjack.
Vandaag zag ik iemand rijden met een hesje dat niet wapperde. Dit hesje leek wel elastisch en zat als gegoten over de motorjas. Misschien een veiligheidshesje speciaal voor motorrijders. Alleen geen idee waar je dat zou kunnen kopen :?: :?:
Evolution (Nederlands merk) heeft die elastische vestjes.
Vooraan in fluo in dubbele stof, de zijkanten in stretch. Prima materiaal.

Qua Helmen heeft Lazer (Belgisch merk) een fluo versie van de Paname.
Dat is een dijk van een helm. Gebruik de Paname zelf in grijze versie.
Afbeelding
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

:mrgreen: ja dat is in Belgie een populaire Helm geworden.... je ziet ze steeds vaker .... Politie in Belgie heeft ze ook en ik moet zeggen...je ziet ze inderdaad in de verte al aankomen met zo'n helm... ze vallen goed op ! :mrgreen: :-)}
Nero

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Nero »

Wils schreef::mrgreen: ja dat is in Belgie een populaire Helm geworden.... je ziet ze steeds vaker .... Politie in Belgie heeft ze ook en ik moet zeggen...je ziet ze inderdaad in de verte al aankomen met zo'n helm... ze vallen goed op ! :mrgreen: :-)}
De reden waarom die zo populair is, is omdat de prijs bangelijk goed is voor de waar die je krijgt.
Het is natuurlijk geen low-budget helm, maar evenmin een super dure helm met heel wat stevig afgewerkte extra's.
Wils

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wils »

:mrgreen: heb gisteren bij MJK een mooie fluorgele helm van Laser gekocht....Afbeelding
vlgnde week ga ik um ophalen..... :-)}
FrenkieNL

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door FrenkieNL »

On topic; het vestje van mijn ega is vervangen na een jaar lang file rijden van en naar het werk. Ik heb ze effe naast elkaar gehangen om te vergelijken.

Afbeelding

We hebben diverse malen het vest gewassen, oxi aktion, dreft, omo, nacht laten weken in biotex, zelfs de industrielle cleaner geprobeerd van mijn werk ( heavy shit ) ; niks werktte. Dan maar een nieuwe aangeschaft. :S
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Misschien iets eerder wassen??!!

Wat een verschil... en dan zeggen ze dat roken slecht is..... hahahaha.... :wink:
Jkkiwi

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Jkkiwi »

zoiets dus :)Afbeelding
MacB

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door MacB »

Hij doet me denken aan deze http://www.motiongraphics.it/2009/12/tron-legacy/
Maar valt wel op ;)
Jokapo

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Jokapo »

kiwi speelt een beetje vals is een echt pliesie jack
Gebruikersavatar
Wout
DL1000 berijder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 27-05-2011, 17:33
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 K6 GT

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wout »

Jokapo schreef:kiwi speelt een beetje vals is een echt pliesie jack
een pliesie jack is toch echt anders....

Ik snap niet waarom mensen zo graag op de politie willen lijken, misschien om een tekort in hun ego te compenseren? :o)
Jkkiwi

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Jkkiwi »

het is idd geen politie jas .het is een jas van de motorambulance
en nee het is niet om een ego te compenseren :mrgreen:
Jokapo

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Jokapo »

ik heb de jassen van motorpliese en motorambelans eens zitten vergelijken net jou foto (moet zeggen de hoek is vreselijk)en vrees toch dat je de pliesie jas hebt kiwie :P

de ambulance jas heeft meer zwart op de schouders zitten en dat kan ik bij jou niet constateren.

Verder komen ze uit dezelfde stal en zien er nagenoeg hetzelfde uit.
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

tis nu nog wachten op diegene die zijn motor in die kleur spuit...
Roy

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Roy »

Stromtrooper schreef:tis nu nog wachten op diegene die zijn motor in die kleur spuit...
Afbeelding

Hoe heet die jongen ook alweer? :-)} :mrgreen:
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Roy schreef:
Stromtrooper schreef:tis nu nog wachten op diegene die zijn motor in die kleur spuit...
Afbeelding

Hoe heet die jongen ook alweer? :-)} :mrgreen:
oja .... die prutser :schater: daar rijden ze allemaal dezelfde kant op....beetje overbodig ...dus :o)
Gebruikersavatar
Tulipan
DL650 berijder
Berichten: 2959
Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
Woonplaats: Tenerife

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Tulipan »

Prutser, prutser...... och iedereen zijn mening...... :bye:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/youtube]
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

Back on topic people!
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Tulipan schreef:Prutser, prutser...... och iedereen zijn mening...... :bye:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/youtube]

haha ik wist het..... was ook als grapje bedoeld :o)

On topic...

Ik zag vandaag op ergens op tv iets over hoe mensen focussen op dingen... bijv bij googeltrucen.... als voorbeeld hadden ze een stuk of tien dansers en moest je raden hoeveel keer de blauwe dansers in een 2 lichtcirkels stapten...

Het publiek en ik ook dus tellen... ik kwam op 15 en andere meer als 20.. zegt de presentator wie heeft de pinguin gezien.... huh pinguin????
En echt er liep een pinguin achterlangs (man verkleed in pak) ik had um niet gezien en de meeste daar live ook niet.

Ze gaven toen aan dat (veel)automobilisten die linksaf slaan.. zich focussen op auto's en niet op motorrijder en zodoende dus... nou vul zelf maar in...

Helpt een geel jasje daartegen.... wie zal het zeggen... mi kan het net het verschil maken.
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wullebolle »

Waarom denk je dat pinguins hier in onze platlanden geen fluo pluimen hebben. Camouflage !
Op Antarctica hebben de grote keizerspinguins wel een soort fluo buff. Om op te vallen!
De kleintjes zonder fluo vallen voor hun eigen veiligheid door gebrek aan fluo minder op. Ook niet onder het alziend ook van Streetview. Kijk maar http://g.co/maps/k4z6m
:o)
Spooky Action At A Distance !
Why

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Why »

Stromtrooper schreef: .......... Ik zag vandaag op ergens op tv iets over hoe mensen focussen op dingen... bijv bij googeltrucen.... als voorbeeld hadden ze een stuk of tien dansers en moest je raden hoeveel keer de blauwe dansers in een 2 lichtcirkels stapten...

Het publiek en ik ook dus tellen... ik kwam op 15 en andere meer als 20.. zegt de presentator wie heeft de pinguïn gezien.... huh pinguin????
En echt er liep een pinguin achterlangs (man verkleed in pak) ik had um niet gezien en de meeste daar live ook niet.

Ze gaven toen aan dat (veel)automobilisten die linksaf slaan.. zich focussen op auto's en niet op motorrijder en zodoende dus... nou vul zelf maar in...

Helpt een geel jasje daartegen.... wie zal het zeggen... mi Kan het net het verschil maken.
Dat was precies die aflevering waar ik aan refereerde in het topic over verplichting van het gele hesje.
Ik zag dus wel die pinguïn meteen maar ben daar echt een uitzondering in (gelukkig zijn er dan weer veel belangrijkere dingen waar ik heel erg slecht in ben).
Voor wie hem niet gezien heeft. Die pinguïn is niet echt dat je zegt onopvallend.
Heel grappig op zich maar het toont aan dat onze hersenen ernstig gelimiteerd zijn en dat je slechts een zeer beperkte invloed hebt op de waarnemingen van een ander. En dat wat elke instructeur zijn motor leerling mee geeft klopt; Alle automobilisten zijn idioten die je niet zien. Het is aan jezelf om voor je eigen veiligheid te zorgen.
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Why schreef:
Stromtrooper schreef: .......... Ik zag vandaag op ergens op tv iets over hoe mensen focussen op dingen... bijv bij googeltrucen.... als voorbeeld hadden ze een stuk of tien dansers en moest je raden hoeveel keer de blauwe dansers in een 2 lichtcirkels stapten...

Het publiek en ik ook dus tellen... ik kwam op 15 en andere meer als 20.. zegt de presentator wie heeft de pinguïn gezien.... huh pinguin????
En echt er liep een pinguin achterlangs (man verkleed in pak) ik had um niet gezien en de meeste daar live ook niet.

Ze gaven toen aan dat (veel)automobilisten die linksaf slaan.. zich focussen op auto's en niet op motorrijder en zodoende dus... nou vul zelf maar in...

Helpt een geel jasje daartegen.... wie zal het zeggen... mi Kan het net het verschil maken.
Dat was precies die aflevering waar ik aan refereerde in het topic over verplichting van het gele hesje.
Ik zag dus wel die pinguïn meteen maar ben daar echt een uitzondering in (gelukkig zijn er dan weer veel belangrijkere dingen waar ik heel erg slecht in ben).
Voor wie hem niet gezien heeft. Die pinguïn is niet echt dat je zegt onopvallend.
Heel grappig op zich maar het toont aan dat onze hersenen ernstig gelimiteerd zijn en dat je slechts een zeer beperkte invloed hebt op de waarnemingen van een ander. En dat wat elke instructeur zijn motor leerling mee geeft klopt; Alle automobilisten zijn idioten die je niet zien. Het is aan jezelf om voor je eigen veiligheid te zorgen.
Check!!!

Maar weet jij hoeveel blauwe dansers er dan in de spotlight stonden....haha

Het was een idd een mooi voorbeeld van focussen op het ene en het andere compleet missen.

Vraag mij wel af als de pinguin een geel hesje aan had of ik um dan ook gemist zou hebben.... :schater:
Why

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Why »

Stromtrooper schreef: .......Maar weet jij hoeveel blauwe dansers er dan in de spotlight stonden....
Helaas ook nog opgelet. 0 want ze hadden een paarse outfit aan, 4 want zoveel paarse dansers waren er dacht ik, en als je de bewegingen telt een stuk of 20

Kan ook alleen maar iemand uit de parel van Noord-Holland naar vragen :worship:
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

Why schreef:
Stromtrooper schreef: .......Maar weet jij hoeveel blauwe dansers er dan in de spotlight stonden....
Helaas ook nog opgelet. 0 want ze hadden een paarse outfit aan, 4 want zoveel paarse dansers waren er dacht ik, en als je de bewegingen telt een stuk of 20

Kan ook alleen maar iemand uit de parel van Noord-Holland naar vragen :worship:
Haha ja je hebt gelijk... Ze waren idd paars... maar de presentator zei blauw, dat heeft weer meer met gehoor dan zicht te maken....

Zal vast wel ergens op Youtube terug te vinden zijn!(zal eens zoeken, als ik niet op mijn werk ben :oops: )
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

People,

Graag weer back on topic.
Open anders in offtopic een onderwerp over "test your brain"
Inderdaad een zeer interessant programma, heb ook met verbazing zitten kijken :-)

Nu in dit topic terug naar de fluo jacks.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

TT-Strom schreef:People,

Graag weer back on topic.
Open anders in offtopic een onderwerp over "test your brain"
Inderdaad een zeer interessant programma, heb ook met verbazing zitten kijken :-)

Nu in dit topic terug naar de fluo jacks.
huh tis toch on topic.... gaat over of je brains (of eigenlijk die van een koekblikker) wel een geel hesje opmerken in het verkeer,
nou gaan we er wat dieper op in en dan krijg je dit...
Pleur hier lekker een slotje op want is nu wel klaar denk!! want het gaat al laaaaaaaaaaaaaaaang niet meer over
een fluoriserend jack van de politie (en niet zoals jij aangeeft fluo jacks)

Jammer weer :cry: (oké geef toe, we zijn iets doorgeslagen)
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wullebolle »

I agree met Stromtrooper.
Het topic evolueert niet echt lineair, maar de zijsporen ervan zijn daarom niet minder relevant.
De rode draad door het topic blijft tenslotte nog steeds de fluo gele jas, en bij uitbreiding de al of niet betere zichtbaarheid van fluo jassen/hesjes in het algemeen. En af en toe een grapje ertussen houdt het topic levend, zoniet was het allang doodgebloed. QED.
Correct me if i'm wrong.
Spooky Action At A Distance !
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

Stormtropper en wullebolle,

Snap jullie gedachtengang, maar open dan een algemener topic, net als onderwerp bijvoorbeeld: "zichtbaarheid in het verkeer" of "waarnemingen in het verkeer door onze hersenpan".
Daar kan iedereen dan van gedachten wisselen mbt tot hesjes, programma's, pinguins, verwachtingen, zichtbaarheid etc.

Dit topic heeft als onderwerp: Jacks motorpolitie fluo geel, en volgens mij gaat het daar allang niet meer over.

Thats my point.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Stromtrooper

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Stromtrooper »

TT-Strom schreef:Stormtropper en wullebolle,

Snap jullie gedachtengang, maar open dan een algemener topic, net als onderwerp bijvoorbeeld: "zichtbaarheid in het verkeer" of "waarnemingen in het verkeer door onze hersenpan".
Daar kan iedereen dan van gedachten wisselen mbt tot hesjes, programma's, pinguins, verwachtingen, zichtbaarheid etc.

Dit topic heeft als onderwerp: Jacks motorpolitie fluo geel, en volgens mij gaat het daar allang niet meer over.

Thats my point.
Rest my case! :D
Gebruikersavatar
S-stam
DL650 berijder
Berichten: 39
Lid geworden op: do 09-07-2009, 09:32
Mijn motor is een: Witte Suzuki V-strom DL 650A Adventure.
Woonplaats: Baarlo (Lb.)

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door S-stam »

Zo te zien komen de Nederlandse politie jassen bij Richa vandaan...
Richa Police-department :wink:

Groeten, Sander.
Gebruikersavatar
Wout
DL1000 berijder
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 27-05-2011, 17:33
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 1000 K6 GT

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Wout »

S-stam schreef:Zo te zien komen ze bij Richa vandaan...

Richa Police-department :wink:

Groeten, Sander.
Dit is niet juist,

Richa heeft zich ingeschreven voor de nieuwe aanbesteding, maar het is nog lang niet zeker dat zij de nieuwe kleding gaan leveren.

Richa is wat dat betreft een voorbarig, wat door VtsPN (de opdracht gever namens politie nederland) ook bij hen is aangegeven.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Sparkle Black Peter »

Had een Fluorjas van Damen Leathers gekocht. Moet zeggen, valt wel op met zo'n jas. Iedereen gaat ineens langzamer rijden en fietsers doen spontaan hun verlichting aan. Automobilisten gooien ineens hun telefoon weg, als je langs rijdt. :D Maar na 3-4 weken zo zwart als roet. Even in de wasmachine doen, Nou!!!! vergeet het maar :twisted: . Je kan de jas komen halen gratis en voor niks :o . Alleen de fluor is ver te zoeken. :oops:

Indien je een fluorjas koopt, vraag goed naar de wasvoorschriften anders wordt het een duur grapje.

Fluorloze Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Why

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Why »

Nadat iemand het een leuk idee vond om iedereen op Schiphol in geel of oranje te steken kregen wij destijds ook van die fijne fluor jasjes. De ellende was dat ze inderdaad heel snel heel erg vuil worden. Maar ze waren wel redelijk schoon te krijgen. Wat is bij jouw het probleem. Krijg je hem niet schoon of mag je hem niet wassen?
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door TT-Strom »

Probleem met Damen is, dat ze op de motorbeurs altijd een zgn. aanbieding hebben van jassen. Deze fluor jassen zijn echter NIET de normale jassen die ze verkopen/op de site hebben staan, maar een goedkope (lees: mindere) kwaliteit dan normaal. Deze had Peter ook op de beurs gekocht en blijkt dus ook "slechte" kwaliteit te zijn. Hopelijk zijn de "normale" maar veel duurdere jassen van Damen wel van goede kwaliteit, maar hiermee slaan ze mijn inziens de plank flink mis.
Laatst gewijzigd door Stroompje op vr 09-12-2011, 12:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Een directe reactie behoeft geen [quote] [/quote]......;-) !
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Why

Re: Jacks motorpolitie fluoriscerend geel

Bericht door Why »

Das dan inderdaad niet slim van ze. De motor wereld is niet echt groot lijkt me. Bij deze valt dit merk dus voor mij af.
Plaats reactie