Daytona-Garantie .......

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Daytona-Garantie .......

Bericht door Stroompje »

Daytona-Garantie .......'t duurt ff maar dan zijn ze weer als nieuw :!:

Na 5 weken eindelijk mijn Daytona Roadstars weer opgehaald ......... na anderhalf jaar en Schotland bleek dat ze niet meer waterdicht waren :x
:arrow: maar daar het handgemaakte laarzen zijn worden ze "gewoon" gedemonteerd en komt er een nieuwe goretex binnensok in!!
Nadat ik ze in ontvangst mocht nemen bleek dat er ook nieuwe zolen onderzitten waaraan ook de leren hiel-stukken zitten , want die zijn ook nieuw!!!
Dit alles onder garantie en een beetje geduld........ :lol:

Tja en nu wachten op de eerste regenbui...... :roll: :roll:

:arrow: Niets te klagen dus over Daytona :!: :D
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Tuke

Bericht door Tuke »

heb je niet gewoon een paar nieuwe gekregen? :wink:
Of hing er nog een bekend geurtje aan :lol:

maar nette service hoor...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Ja nieuwe ....dat zou wel sneller zijn gegaan.....
maar ja .......Deutsche Grundlichkeit...... :roll: :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Re: Daytona-Garantie .......

Bericht door Be-Outside »

Stroompje schreef:Daytona-Garantie .......'t duurt ff maar dan zijn ze weer als nieuw :!:

Na 5 weken eindelijk mijn Daytona Roadstars weer opgehaald ......... na anderhalf jaar en Schotland bleek dat ze niet meer waterdicht waren :x
:arrow: maar daar het handgemaakte laarzen zijn worden ze "gewoon" gedemonteerd en komt er een nieuwe goretex binnensok in!!
Nadat ik ze in ontvangst mocht nemen bleek dat er ook nieuwe zolen onderzitten waaraan ook de leren hiel-stukken zitten , want die zijn ook nieuw!!!
Dit alles onder garantie en een beetje geduld........ :lol:

Tja en nu wachten op de eerste regenbui...... :roll: :roll:

:arrow: Niets te klagen dus over Daytona :!: :D
Vraagje aan Heleen:
Heb je rechtstreeks Daytona benaderd, of heb je de laarzen naar de leverancier gebracht? Ik heb (een klein jaar geleden via ene internetshop) ook Daytona's gekocht die niet waterdicht blijken. Nu heb ik ook Oxtar-laarzen die het wel zijn, maar eigenlijk zou dat geen reden moeten zijn om de Daytona's niet waterdicht te laten zijn. Maar uit luiigeheid eigenlijk nog geen actie ondernomen. Als ik ze bij een winkel had gekocht was dat waarschijnlijk anders geweest. Dus vandaar mijn vraag...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoi Ben,

Mijn daytona's zijn door de leverancier via Nerons(.nl) Almere (is de importeur ) naar duitsland verstuurd .......
Ik weet niet of de importeur dat rechtstreeks voor je doet........... dat zou je kunnen informeren.
Tot nu toe nog steeds heerlijk droge/warme voetjes....... :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Stroompje schreef:Hoi Ben,

Mijn daytona's zijn door de leverancier via Nerons(.nl) Almere (is de importeur ) naar duitsland verstuurd .......
Ik weet niet of de importeur dat rechtstreeks voor je doet........... dat zou je kunnen informeren.
Tot nu toe nog steeds heerlijk droge/warme voetjes....... :lol:
Thanks,

Ik ga onderstaand meeltje es ff naar Nerons sturen. Kijken welke reactie ik van ze krijg:
Vraagje; een jaartje geleden heb ik een paar Daytona Sport Easy GTX laarzen gekocht via een internetwinkel. Deze zijn echter ondanks Gore-Tex nooit waterdicht gebleken (in tegenstelling tot mijn Oxtar laarzen). Kunt u aangeven of ik mij voor eventuele garantie dien te wenden tot de betreffende internetwinkel of dat ik bij u terecht kan?

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,
Ben Buitenkant
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: Good luck!!
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Na nog een reminder reageerde Nerons, met het bijna te verwachten antwoord dat ik dit via de internetshop moest regelen (waarna ze uiteindelijk toch weer bij hen terecht komen :roll: )

Dus nu Motowebshop maar aangeschreven:
Geachte dame/heer,

Op 31-01-2006 heb ik bij u een paar Daytona Sport Easy GTX laarzen gekocht (rekeningnummer *****). In september jl. heb ik ze o.a. gedragen op vakantie naar Spanje (via Engeland) en mijn voeten zijn niet echt droog gebleven. Na een uurtje rijden in Engeland waren zij reeds doorweekt. Ik heb ook Oxtar laarzen (ook met Gore-tex) waarbij ik dat niet heb. Nu las ik laatst op uw site dat op deze laarzen met GORE-TEX laminaat, Daytona de Gore-tex Tevredenheids-Garantie toepast. Kunt u mij informeren wat deze inhoudt en op welke wijze ik daar gebruik van kan maken?

Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,
Ben Buitenkant
-----------
----------
---------
We wachten maar weer af...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké wordt vervolgd dus.......bytheway.....ik heb ff je adresgegevens gedeleted...... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Stroompje schreef:Oké wordt vervolgd dus.......bytheway.....ik heb ff je adresgegevens gedeleted...... :!:
Ok :o
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

Na twee dagen nog geen antwoord, dus maar weer een reminder gestuurd...
Twee dagen geleden heb ik u een berichtje gestuurd met betrekking het niet waterdicht zijn van mijn Daytona laarzen die ik begin vorig jaar bij u gekocht heb. Ik heb daar (nog) geen antwoord op gekregen. Kunt u mij aangeven of het wellicht de bedoeling is dat ik de RMA-procedure opstart door middel van het sturen van een mailtje?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Ben Buitenkant
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

En ja hoor.... een reactie :D
hallo Ben,

We hebben inmiddels contact opgenomen met de leverancier en verzoeken je de laarzen ter garantiebeoordeling te retourneren aan:

MotoWebShop
-----------------
---- -- ------------
Ga ze komend weekend opsturen en zie dan wel wat er van komt. Als ik het verhaal van Heleen lees, gaat het vast helemaal goed komen :)
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Oké........dat zou mooi zijn :arrow: alleen een beetje veel geduld hebben..... :!:
Benieuwd of het bij jou ook zo lang gaat duren :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

mijn Sidi Strada Tepors waren na 7 mnd (ca 8000 km) niet meer waterdicht, en hoe! opgestuurd en nieuwe teruggekregen ! duurt ook 2 maanden, dat wel.

bij Goedhart motoren omgeruild voor Daytonas gtx. indrukwekkende bouwkwaliteit sowieso al, en gisteren met hoosbui meteen uitgetest.
ben wel hoopvol op langetermijn kwaliteit, en zo niet, de garantiebehandeling.
hoe dan ook, de Sidis waren schitterend om te zien, erg soepel voor op de motor, en in het begin ook perfect waterdicht,
toch kies ik nu bewust voor goretex,die zijn zelf ook erg kritisch op waar het spul in komt! en naar mijn ervaring het allerbeste in het verminderen van zweten in de zomer!
daarnaast vond ik de lorica van de sidis niet zo taai, slijt snel af op de neus bij het oliepeilen bijv.
Be-Outside

Re: Daytona-Garantie .......

Bericht door Be-Outside »

Stroompje schreef:Daytona-Garantie .......'t duurt ff maar dan zijn ze weer als nieuw :!:

Na 5 weken eindelijk mijn Daytona Roadstars weer opgehaald ......... na anderhalf jaar en Schotland bleek dat ze niet meer waterdicht waren :x
:arrow: maar daar het handgemaakte laarzen zijn worden ze "gewoon" gedemonteerd en komt er een nieuwe goretex binnensok in!!
Nadat ik ze in ontvangst mocht nemen bleek dat er ook nieuwe zolen onderzitten waaraan ook de leren hiel-stukken zitten , want die zijn ook nieuw!!!
Dit alles onder garantie en een beetje geduld........ :lol:

Tja en nu wachten op de eerste regenbui...... :roll: :roll:

:arrow: Niets te klagen dus over Daytona :!: :D
Vandaag ook de mijne weer teruggekregen. Heeft wat langer geduurd, maar dat had te maken met mijn verhuizing (ze hadden ze naar Amsterdam gestuurd...)

En inderdaad; als NIEUW :D
Nieuwe Gore-tex sokken erin, nieuwe zolen. Ook ik zou dnken dat het goedkoper is gewoon een nieuw paar uit de rekken te trekken, maar dat hebben ze niet gedaan. Maar ze zien er wel weer als nieuw uit. Ik ben helemaal blij... :P
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Mooi man....... de DE grundlichkeit werk dus nog steeds!!
Jij hebt mooi weer droge voeten..... :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie