welke spiegels bij breder scherm?

...
Plaats reactie
Ubje

welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ubje »

Ik ben op zoek naar wat hulp, gisteren heb ik een vstream scherm binnengekregen dus meteen erop gezet. Heb ik er helemaal niet aan gedacht dat een breder scherm problemen kan geven met de spiegels. Als ik nu mijn stuur helemaal naar links of rechts draai, raken de spiegels het scherm.

Nu staan er hier topics over andere spiegels en de ER-6n zien er leuk uit en lijken een andere hoek te hebben, maar ik kan zo geen vergelijking zien.

Weet iemand of hoek van de steun van die spiegels anders is zodat ze wat lager over het handvat gaan?
Stan
Berichten: 154
Lid geworden op: di 08-05-2012, 21:41
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650A
Woonplaats: Schiedam

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Stan »

Ik zou eerst even proberen of het scherm wel is wat je ervan verwacht....straks is het niks en ben je de aanpassingen voor niets aan het doen. :-)}
Honda NX650 Dominator, Honda XRV750 Africa Twin, Honda CBR1000f, Honda XL1000V Varadero '02, Honda VFR800i, Yamaha TDM900, Honda XL1000V Varadero '03, Suzuki DL650 ABS Adventure '10.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ebrostrom »

Spiegelverbreders? Die zetten de spiegels iets naar buiten. Ik heb volgens mij nog n setje liggen. Het gaf voor mij niet het gewenste effect qua beeld naar achter wat ik wilde hebben.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Ubje

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ubje »

Op zich is het scherm fijn, Ik ben vrij lang en merk nu minder van de wind. Alleen met rijden merk ik nu dat ik niet zo fijn zit omdat ik niet precies weet wanneer de spiegels het raampje raken. Het is een beetje lullig als het gebeurd terwijl ik in een bocht zit. Volgens mij gebeurd het eerder met parkeren of hele korte bochtjes.


Spiegel verbreders, daar had ik nog niet eens aan gedacht. Dat is misschien ook wel een optie.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Iron Horse »

Spiegelverbreders kun je ook gebruiken om ze naar je toe te verplaatsen, dus niet om ze wijder te laten staan. Het is maar hoe je ze monteert. Als je de ruit er niet tegenaan wilt laten komen kan dat dus inderdaad een oplossing zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ebrostrom »

Laat maar horen. Ik heb ze volgens mij nog liggen en gebruik ze niet meer. Ik ben in m'n nopjes met m'n er6n's.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Miggel
DL650 berijder
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06-01-2013, 12:57
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 (2009)
Woonplaats: Hengelo (Ov.)

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Miggel »

En het stuur verhogen?
Ubje

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ubje »

@Ebrostrom: zou je eens willen kijken of je ze nog hebt?

@Miggel: Ik zit nu eigenlijk wel in een goede houding, geen idee of dat gaat veranderen op het moment dat het stuur hoger komt. De spiegels raken nu halverwege het scherm met het begin van de spiegel, dus dan denk ik dat het stuur toch best een stuk hoger zal moeten.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: welke spiegels bij breder scherm?

Bericht door Ebrostrom »

Je hebt pb.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Plaats reactie