GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

...
Plaats reactie
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door TT-Strom »

Geopend als vervolg op de inkoopactie, hier kan je verder discusseren over installatie, ervaringen, etc.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
FransM
DL650 berijder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29-01-2008, 20:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Gouda

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door FransM »

HD bye-bye » zo jun 28, 2009 11:57 schreef:
f 1 storing bij gipro ben aan het proberen en de motor valt uit en gaat op f1 storing starten en weer lopen setting is 6 wie heeft er nog meer problemen hier mee model is k9
doe ik iets verkeerd of ...............................
Was dit direct na de installatie of heb je er eerst een paar weken/dagen mee kunnen rijden ?
Yamaha XJ 600 Rood/Wit 1984 => V-Strom DL650T K8 ABS antraciet => GARMIN ZUMO 550 op Migsel !
Varioschermpje - Valbeugels orig.Suzuki - witte knippers
Joan

Gipro welke "TRE"

Bericht door Joan »

Heb vandaag op mijn DL1000 (2003) een GIPRO gemonteerd ,stelt tot dusver weinig voor maar moest hem nog wel even de juiste versnellingen leren.
Nu wil ik gaan test rijden , heeft iemand de juiste TRE instelling? In de beschrijving staat 4 voor dl 1000 maar ik hoor dat sommige hem op 6 hebben staan.
Waar moet hij op staan of hoe merk ik aan de motor wat het beste is (merk je dit goed???). :?:
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

gewoon 4 aan houden ander verzuipt ze of hij en krijg je f1 te zien :bye:
Frido

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frido »

HD bye-bye schreef:gewoon 4 aan houden ander verzuipt ze of hij en krijg je f1 te zien :bye:
Klopt, ik heb hem ook op 4 staan, werkt uitstekend, pakt lekker op en rijdt erg soepel,
een andere stand heb ik nog niet geprobeerd, 't is prima zo ! :worship:

Alleen had ik net een beetje onregelmatige stationair loop, niet hinderlijk, viel me gewoon op, met warme motor
overigens, na koude start loopt ie meteen mooi rond.........

Hij lijkt ook iets zuiniger te lopen, of ben ik rustiger gaan rijden ?? O:-) Dacht het niet ! :twisted:

:-)} :bye: Frido
Gebruikersavatar
FransM
DL650 berijder
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29-01-2008, 20:48
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Gouda

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door FransM »

op 4 voor de 1000 èn de 650 ??
Yamaha XJ 600 Rood/Wit 1984 => V-Strom DL650T K8 ABS antraciet => GARMIN ZUMO 550 op Migsel !
Varioschermpje - Valbeugels orig.Suzuki - witte knippers
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

voor de 650 6 als other of anders dan alleen bij een model 2009 werkt het nog niet zo . :arrow:
Frido

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frido »

Er viel me vandaag ineens op dat m'n "OD'" aanduiding op het dashboard niet meer aan gaat, wel geeft
de Gipro gewoon "6" aan, niet hinderlijk, wel vreemd........... :o



:-)} :bye: Frido
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

handig moet je zelf bij gaan houden hoeveel km dat je rijdt :?

@HD Patrick je hebt er een 30 dagen niet goed geld terug garantie op

ook maar even een mailtje gestuurd naar health tech is kijken wat hun reactie is.
Frido

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frido »

Jokapo schreef:handig moet je zelf bij gaan houden hoeveel km dat je rijdt :?
Ik bedoel de "overdrive"aanduiding op het dashboard, de "ODO"doet het wel, die houdt de km's netjes bij voor me..

F.
Joan

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Joan »

Klopt, vorige week een mail naar GIPRO (health tech) gestuurd over het O/D lampje .
Antwoord was , weten we dat het niet meer werkt maar met de GIPRO heb je dat ook niet meer nodig.

Ja dat klopt maar zet het dan op z'n minst in de gebruiksaanwijzing :x .

Overigens , als ik hem in "mode 6" zet brandt dit lampje bij elke versnelling.
Frido

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frido »

Joan schreef:Klopt, vorige week een mail naar GIPRO (health tech) gestuurd over het O/D lampje .
Antwoord was , weten we dat het niet meer werkt maar met de GIPRO heb je dat ook niet meer nodig.

Ja dat klopt maar zet het dan op z'n minst in de gebruiksaanwijzing :x .

Overigens , als ik hem in "mode 6" zet brandt dit lampje bij elke versnelling.
Thanks voor de info, dan weet ik dat het geen storing is ......... :!:

En ja, het had inderdaad wel in de gebruiksaanwijzing mogen staan............... :?

Frido :-)} :bye:
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

Met het schaamrood op mijn kaken :oops:

moet ik bekennen dat ik er niet wijs uit wordt :?

is er iemand in brabant die mij met raad en daad bij zou willen staan.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frank »

Jokapo schreef:Met het schaamrood op mijn kaken :oops:

moet ik bekennen dat ik er niet wijs uit wordt :?

is er iemand in brabant die mij met raad en daad bij zou willen staan.
Niks om je voor te schamen, tenslotte hoef je alleen maar een stekkertje aan te sluiten... :twisted:
Maar onze aller Peter, Rhino VStrom! :worship: Hij bouwt 'm desnoods in je toerenteller in! :mrgreen:
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

wat is probleem anders stuur je een pb en hulp is onder weg :frusty: :frusty: :frusty:
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

Ik ben nog eens wezen kl888n maar ik krijg die stekker maar niet tussen het frame uitgepulkt. :frusty: :frusty:

ben dr inmiddels wel achter welk stekkertje ik moet hebben :D
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

hoe bedoel je die stekker zit gewoon in het zicht pinnetje op lichten en klaar ander kom ik volgende week wel even langs na dinsdag heb ik tijd laat maar even horen oke :idea: :idea: :idea: :idea:
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

is goed gaat zelf ook nog wel efkes kloten
Renevw

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Renevw »

Joan schreef:Klopt, vorige week een mail naar GIPRO (health tech) gestuurd over het O/D lampje .
Antwoord was , weten we dat het niet meer werkt maar met de GIPRO heb je dat ook niet meer nodig.

Ja dat klopt maar zet het dan op z'n minst in de gebruiksaanwijzing :x .

Overigens , als ik hem in "mode 6" zet brandt dit lampje bij elke versnelling.
Het is ook zo dat die " Begrenzing" in z'n 6 er uit is doordat de motor " voor de gek " word gehouden door hem te laten denken dat hij in een andere versnelling staat. Althans dat heb ik hier wel is van begrepen. Logisch is dan dus ook dat het O/D lampje niet gaat branden.
Maarja voorheen was dus het enige wat je kon zien Neutraal en z'n 6 en met de ATRE dus alles :).

Ik ben net terug van Vakantie en heb de hele aktie gemist. Ik ga denk ik een mailte sturen naar Martijns, of het het nog mogelijk een code te krijgen? (ik heb mij toen dus niet opgegeven).

Gr. René
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

code heb je niet nodig ze kosten 100€ en klaar let wel dat je goede bestelt zie de lijst
:bye:
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

ik heb hem er nu 1 dag op zitten en toch wel redelijk het gevoel dat het een verschil maakt. rijdt wat soepeler in de lage versnellingen. vandaag weer eens getankt dus we gaan het een volle tank bekijken en dan nog eens een mening neerpennen. :bye:
Renevw

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Renevw »

HD bye-bye schreef:code heb je niet nodig ze kosten 100€ en klaar let wel dat je goede bestelt zie de lijst
:bye:
Maar dan toch niet via de webwinkel? Of heb ik het nu verkeerd begrepen. Als ik hem via de webwinkel zoek kost hij 119 excl. verzendkosten. Nu hoeft dat niet wat ik kan er zo heen rijden.
Moet ik dan een mailtje sturen en verwijzen naar de inkoop topic of iets dergelijks?
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

nee gewoon even bellen jaar tal door geven en je 06 ze bellen als hij binnen is klaar is kees of jan of piet of........... :schater: :schater: :schater:
Renevw

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Renevw »

Tja... soms kun je wel is te moeilijk denken :). Nou ik ga er ook 1 regelen, ben benieuwd.
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

maak niet uit :bye: :bye: :bye:
KL Voranje

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door KL Voranje »

Afgelopen zaterdag de mijne opgehaald bij M.
Installeren fluitje van een cent, Maak ruimte door tank te lichten en het wijst vanzelf via de gebruiksaanwijzing.
Het "moeilijkste" is het mooi en veilig wegwerken van de bedrading.
Indicator op reservoir voorrem geplakt met de velcro.
De eerste test op stand --(streep). Problemen met weergeven 1, 2 en 3.
Leerprogramma gedaan en GiPro gezet op stand 4.
Heb het idee dat 1 en 2 idd wat feller zijn, 3 en 4 geen verschil, net zoals 5 en 6.
De top is hier niet gemeten :evil: . Doe ik wel als ik weer bij de Nachbarn ben. De laatste meting zonder Gipro, met BT020 banden, was 194 GPS km's zowel in 4, als 5 als 6
Ben benieuwd hoe over de 200 echt aanvoelt.
Maar het voornaamste is het relaxte rijden, weten in welke versnelling, geen snel gehark in de bak en gebonk uit het blok en de aandrijflijn.
En ben benieuwd of ze zuiniger is (wel wenselijk :) )
Garoetn
Roland
Renevw

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Renevw »

Heb hem zojuist ook geïnstalleerd. Ik heb nog geen definitieve plaats. heb hem met een tayrip vast gemaakt om te testen. Ik ga is rond neuzen of ik iets van een beugeltje kan maken voor aan het stuur.
Ik heb eerst in stand 6 gereden. Op zich onderin merk je het goed. Maar toen hij eenmaal warm was ben ik is de snelweg op gegaan en heb hem in z'n 3 is wat door gehaald. Ik merkte toen dat hij tegen begon te sputteren tussen de 7 en 9000 toeren. Ben toen even bij een tankstation gestopt en heb hem in stand 4 gezet, nog steeds onderin het goede effect maar ook als je hem door haalt gaat ie lekker.

Je merkt dus zeker dat de 1000 onderin wat soepeler gaat lopen.

Wat nu wel is, is dat als ik in bijvoorbeeld z'n 3 door trek tot ongeveer 7 a 8000 toeren en draai dan mijn gas dicht hij wel is ploft/knalt uit mijn uitlaten :twisted: . Ik heb dan duotech's en heb zonder dbkillers gereden. Maar ik heb ook eens de powercommander van Blueberry geleend en toen reed ik met de port (rechte) pijpjes er in en had ik dat ook. Volgens mij kan dit niet zoveel kwaad. (toch??)

Gr. René
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Martien_1000 »

Vandaag een S02 gehaald en gemonteerd. Als je dit een beetje netjes wil doen moet er wel wat plastic en de tank verwijderd worden. Hierna is het een fluitje van een cent. Een aluminium strip aan de stuurbevestiging leek me wel de beste lokatie.

Afbeelding

De ATRE op stand 4 gezet en een klein rondje gereden. Ik heb het idee dat de motor (nog) beter accelereert en makkelijker rijdt bij lage toerentallen.
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

Martien_1000 schreef:Vandaag een S02 gehaald en gemonteerd. Als je dit een beetje netjes wil doen moet er wel wat plastic en de tank verwijderd worden. Hierna is het een fluitje van een cent. Een aluminium strip aan de stuurbevestiging leek me wel de beste lokatie.

Afbeelding

De ATRE op stand 4 gezet en een klein rondje gereden. Ik heb het idee dat de motor (nog) beter accelereert en makkelijker rijdt bij lage toerentallen.
hoe heb jij hem bevestigd :shock: mooi plekkie zo
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Martien_1000 »

De moer van de stuurbevestiging aan de onderzijde van de kroonplaat losgedraaid, en hier een aluminium strip aan bevestigd.
Pas wel op. De moer is niet simpel bereikbaar, zit behoorlijk vast, moet met de momentsleutel (45 Nm) en met borgmiddel weer vastgezet worden.
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

ow ennuh of het is een oude foto die je hebt gemaakt of de datum van je fototoestel staat niet goed :schater:
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Martien_1000 »

De datum en tijd staan wel goed, alleen het format is niet juist.
De 25ste om 21:08.
Strommetje

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Strommetje »

Hoi,
Ik heb vandaag de Gipro S04 gemonteerd op mijn DL650.
E.e.a ging redelijk snel, maar bij de test rit blijkt dat alleen de 1, N, 5 en 6e versnelling juist wordt weergegeven.
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je een leermodus doorlopen en/of instellingen veranderen door langer op de "button" te drukken.
Echter ik weet bij god niet welke "button" ze bedoelen :oops: . Op de Gipro is geen button te bekennen. Kan iemand van jullie mij wellicht helpen?

Alvast bedankt,

Jos
Jokapo

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Jokapo »

aan de onderkant waar het draadje uitsteekt zit een drukknopje
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Frank »

Ik heb het ding even bekeken gisteren bij Xavier, maar hij is zo groot als een lucifersdoosje... vind het een beetje teveel van het goed om dat op een subtiele manier weg te werken... :? :?
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
HD bye-bye

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door HD bye-bye »

tegen je rem potje aan is ook wel mooi en zit niet in de weg
Eric

GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

Bericht door Eric »

Hallo,

Ik lees dat er veel belangstelling is voor de Gipro versnellings indicator.
Logisch, is een leuk en nuttig ding.

Ik heb er al enige tijd gelden eentje gekocht en gemonteerd en dit is een fluitje van een cent.

Echter.....................
Zoals door de fabrikant beschreven heb ik de plus rechtstreeks van de accu gehaald omdat het ding automatisch uitschakelt.
Dat klopt ook maar trekt dan toch nog een behoorlijke rest-stroom.
Aangezien ik mijn motor niet (meer) nodig heb voor woon/werk verkeer en door een drukke baan en een gezien niet veel rij-tijd meer heb staat de V-Strom regelmatig een paar weekjes stil.
De stroom die in de uit stand werd getrokken heeft bij mij in nog geen 2 maanden mijn accu plat getrokken en kost me waarschijnlijk een nieuwe :cry:

Oplossing:
Ik heb de kabelboom die naar de achterlichten e.d. gaat opgezocht en de rode + draad van de indicator aan de bruine draad in de kabelboom geknoopt.
Dit is een geschakelde plus en werkt perfect.

Ben dus gewaarschuwd!

Groeten Eric.
KL Voranje

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

Bericht door KL Voranje »

Nav verhaal van Eric ook maar eens gecheckt. Mijn Optimate aangesloten aangezien de KLV al weer 1 week stil stond. Normaal in de winter, als er wisselend 3 motoren op spanning worden gehouden en dus 2 weken de accu ontlaad, is het groene Ok lampje er binnen 1 uur.
Nu echter duurt het 3 uur voordat de OK situatie er is. :shock: Ik herrinner me nu ook dat na een 1 week stilstand het starten wel lukte, maar er toch een grote plof plaatsvond. De motor bleef lopen. Bekeken, geen rubbers los, alles verder OK. Maar dat kan heel goed te maken hebben gehad dat hij op het laatste moment aansloeg met iets van brandstof al in de uitlaat.
De opgave van de leverancier is misschien wat te positief. Kan mij herrinneren van een alarm, purple point, die in rust 2 mA zou trekken terwijl het er 20 waren. Accu kompleet plat.
Bij mij gaat deze Gipro dus ook op de geschakelde spanning achter. Daar zit ook mijn safety lights box. dus niet zo moeilijk.
Zeker een aanrader! :idea:
Eric, bedankt.
Garoetn
Roland
genderen7

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

Bericht door genderen7 »

hoi,

Ik mis op mijn V strom wel een gearindicator,dus denk er over om er een aan te schaffen.
Nu lees ik dat de gipro meer doet dan alleen juiste versnelling aan geven, mijn vraag wat dan ????

Hans
Frido

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

Bericht door Frido »

genderen7 schreef:hoi,

Ik mis op mijn V strom wel een gearindicator,dus denk er over om er een aan te schaffen.
Nu lees ik dat de gipro meer doet dan alleen juiste versnelling aan geven, mijn vraag wat dan ????

Hans
De Gipro gear indicator doet inderdaad meer... :worship: hij verbeterd ook de loop van het blok..... :-)}

Lees dit onderwerp maar eens:

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=5&t=4455

Echt een aanrader, maar lees je eerst maar lekker in en kijk dan of het wat is voor je,
ik zou hem niet meer willen missen !!

Groetjes, Frido :-)} :bye:
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu!

Bericht door Redhead »

Ook de door mij ontwikkelde display moet via het contactslot worden aangesloten.
(Mijn display heeft geen leer-momenten en regelt ook niet het motormanagement.

http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=36&t=5144

mvg Martin.
Wils

Re: Gi Pro: Over installatie, ervaringen etc.....

Bericht door Wils »

Frank schreef:Ik heb het ding even bekeken gisteren bij Xavier, maar hij is zo groot als een lucifersdoosje... vind het een beetje teveel van het goed om dat op een subtiele manier weg te werken... :? :?
Bij rockanje motors zag ik vorige week die gearindicator liggen ....maar die zijn mooi klein van formaat.... dit was een gewone werd mij verteld.... zou dan alleen die andere uitvoering zo groot zijn...= :shock:
Ik zal eens gaan informeren komend weekend...... anders voel ik wel wat voor zo.n apperaatje.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Redhead
DL650 berijder
Berichten: 550
Lid geworden op: ma 25-05-2009, 08:46
Mijn motor is een: Suzuki V-strom VX800
Woonplaats: gem renkum
Contacteer:

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door Redhead »

Wat is groot, en wat is klein. :)

10mm display in een doosje van 34x23x16mm is de afmeting die ik in elkaar zet. :mrgreen:
www.mopama.eu

Stukken kleiner dus.

gr. Martin
Laatst gewijzigd door Frank op do 08-07-2010, 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!!!)
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door CaptainCaveman »

ik heb een v strom 1000 uit jaar 2002. Motorzaak JVS uit Afferden krijgt het niet voor elkaar om een gearindicator bij mijn motor te plaatsen. Werkt niet en het zou steeds aan het verkeerd meegeleverde kabbeltje liggen. Nu heb ik via internet van de GIPRO S02 RD gehoord en deze zou wel op mijn motor functioneren. Wie heeft er ervaring mee en is het moeilijk om deze zelf te installeren. Ik word een beetje moe van JVS. Alvast bedankt.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door Martien_1000 »

Ik heb ook een S02. Deze werkt perfect en is eenvoudig aan te sluiten.
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door CaptainCaveman »

Martien, hoe eenvoudig is eenvoudig?
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door Martien_1000 »

Onder het zadel 1 stekker losmaken en de 2 stekkers van de Gipro in de vrijgekomen delen steken.
12V op de accu aansluiten en het werkt al.
Soms moeten de versnellingen ingelezen worden, maar ook dat is snel gebeurd.
Hierna kun je er voor kiezen om ATRE in te schakelen.

Het goed en netjes bevestigen van de Gipro en het wegwerken van de bekabeling is wel iets meer werk.
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door CaptainCaveman »

en inderdaad.
ik heb de gipro s02 geplaatst en was niet moeilijk. eerst wel goed nadenken waar je deze wilt plaatsen en kabels netjes wegwerken. ik heb de gipro dus onder de windscherm, boven de klokken geplaatst. duidelijk en netjes. werkt prima deze gipro. stroom trouwens zo aangesloten dat deze uit is als ik motor uitzet.
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
CaptainCaveman
Berichten: 41
Lid geworden op: di 13-07-2010, 14:02
Mijn motor is een: Suzuki V-strom 1000Adventure model 2015

Re: GIPRO versnellingsindicator niet rechtstreeks op de accu

Bericht door CaptainCaveman »

foto van gipro s02
heb het zelf bevestigd en steuntje gemaakt voor de gipro. staat mooi, overzichtelijk en werkt perfect

Afbeelding
gipro 4, zumo 660, bellypan, mra varioscherm, hugger, hakbeschermers, nieuwe betere voorvering, voorspatbordverlenger, givi trekkerlights, stebel luchthoorn, knipperlichten in spiegels, beschermplaten lucht-en oliekoeler, handvatverwarmer
Plaats reactie