prijs valbeugel

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

prijs valbeugel

Bericht door Joske »

Hello!

Heb op het "marktplaats" gedeelte van de site een zoekopdrachtje gezet mbt een beugel

Wil graag een beugel monteren en daar dan weer 2x lampjes tzt

Wat is een beetje een normale prijs?
Ik kan er nu één NIEUW voor 92 krijgen, is al een leuke prijs toch?
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: prijs valbeugel

Bericht door Wullebolle »

Als ik ooit mijn Givi valbeugel moet gebruiken waar ie echt voor dient dan hoop ik dat ie stevig genoeg is voor zijn 110€.
De 92 lijkt niet verkeerd. Welk merk?
:bye:
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: prijs valbeugel

Bericht door Joske »

Ja, leek me een nette prijs. Is incl verzending. Maar... wellicht heeft iemand er een goedkoper :D . Merk? Er staat bij "originele"
Treg

Re: prijs valbeugel

Bericht door Treg »

Ik zoek er ook nog één, linkje?
Why

Re: prijs valbeugel

Bericht door Why »

Volgens Suzuki.nl zouden ze 119 moeten kosten. Bij de dealer kreeg ik een prijs door van 97. Dus 92 klinkt goed als ze nieuw zijn tenminste.
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: prijs valbeugel

Bericht door Joske »

hallo, ik bel er ff achteraan...als ze meerdere hebben laat ik het hier uiteraard weten!
Knight Rider

Re: prijs valbeugel

Bericht door Knight Rider »

Half december zou ik mijn nieuwe v-strom 2012 moeten hebben :D , ben ondertussen ook al naar accessoires aan het rondzien op andere sites dan die van suzuki (veel te kostelijk) :mrgreen: .
Nu lees ik hier dat je op de site van suzuki.nl een valbeugel voor 119€ kunt kopen, maar als ik ga kijken aldaar http://www.suzuki.nl/motoren?waxtrapp=kujptHsHcPvCrScH kost die daar 159.95€.
Of zit er stof in mijn ogen :lol:
Wel heb ik op de site http://www.rad.eu/nl/c/p/1113-givi-valbeugel-tn532.htm de valbaar gevonden voor de v-strom 2012 aan 116.95€.
Wat linken (uitgezonderd die van suzuki :D )waar ik accessoires, (zoals topcase en alle toebehoren hiervoor) zou kunen kopen zijn heel welkom.
Silverstorm
DL650 berijder
Berichten: 649
Lid geworden op: za 10-01-2009, 19:06
Mijn motor is een: Suzuki DL 650A L2
Woonplaats: Houthalen

Re: prijs valbeugel

Bericht door Silverstorm »

De valbeugel voor het vorig model staat ook 119 euro geprijsd trouwens op des suzuki site dus toch een beetje stof in je ogen :lol:
Jij hebt gekeken bij de L2 en die kost idd een pak meer maar ik zou ook gaan voor de givibeugel als ik jou was.
Kijk hier maar eens
VALBEUGEL
Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Why

Re: prijs valbeugel

Bericht door Why »

Sorry mijn fout, ik bedoelde inderdaad het oude model. Had het er even bij moeten zetten, maar kan nog niet wennen aan die nieuwe denk ik :schater:
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: prijs valbeugel

Bericht door Joske »

Voor degene met het model zoals ik, bouwjaar 2006: ik zal vragen of die winkel er meer heeft. Nieuwprijs incl alle bevestingsmiddelen 85,_. Ben benieuwd
Plaats reactie