Omgevallen V-strom bij Arrow-Rock op zaterdag 30 juni

alles over bescherming bij vallen en of steenslag e.d.
Diffie

Omgevallen V-strom bij Arrow-Rock op zaterdag 30 juni

Bericht door Diffie »

Bij het terugkomen op de motorparkeerplaats op het Arrow-Rock festival ('s avonds zo rond half 11) zag ik een grijze/zilveren DL (1000?) die omgevallen was omdat de zijstandaard in het (te zachte) asfalt was gezakt.
Doet best pijn als je de motor van iemand anders (zeker een V-strom) zo ziet liggen op zijn zijkant en je kan er niets aan doen. Durfde hem zeker niet op te tillen ivm evt. extra schade hierdoor. Heb nog even gewacht op de eigenaar om evt. te helpen, maar ben na een tijdje toch op huis aan gegaan.
Ben nu eigenlijk benieuwd of het een V-strommer is die hier ook aangemeld is.
Hoop voor de eigenaar dat de schade meevalt, maar ben eigenlijk bang dat de schade toch wel aanzienlijk zal zijn :( :(
Gelukkig had ik onder mijn eigen motor een extra steunplaatje gelegt.
De chopper die vlak naast mijn motor geparkeerd stond was ook al een stukje in het asfalt gezakt, en ben erg blij dat deze nog wel overeind is gebleven, moet er echt niet aandenken om na een grandioos Rock-concert je motor op zo'n manier terug te zien.
Vraag me af of de organisatie voor deze schade aansprakelijk gesteld kan worden?
Is toch eigenlijk absurd dat je je motor niet veilig op een door hun aangewezen motorparkeerplaats kan zetten?
Wens de eigenaar in ieder geval veel sterkte en geluk toe bij het evt. verhalen van deze schade.
Neem van mij aan dat het een heel dubbel gevoel geeft om zelf zonder problemen weg te kunnen rijden terwijl er een paar meter verder een zelfde type motor op 1 oor ligt :? :?
Plaats reactie