Spoed: uitlaat demonteren?!

alles over geluid...
Gesloten
loona35

Spoed: uitlaat demonteren?!

Bericht door loona35 »

Ik heb een vraagje waar ik met wat haast een oplossing voor zoek. Misschien heeft iemand er ervaring mee?

Ik wil de uitlaat van mijn V-Strom uit 2007 demonteren. Hij bestaat eigenlijk uit drie delen volgens mij, 2 stukken aan de 2 cilinders vast en dan daarin weer een stuk geschoven. Het stuk van de voorste cilinder is vrij eenvoudig eruit te schuiven, maar die van de achterste cilinder moet een soort draai maken volgens mij. Hij wil er maar niet uit.

Moet ik hiervoor de achterbrug loshalen? Of anders gesteld: hoe kan ik de uitlaat uit de pijp die in de achterste cilinder halen, zonder de pijp van die achterste cilinder te demonteren?
Gebruikersavatar
John007
DL650 berijder
Berichten: 930
Lid geworden op: wo 30-09-2009, 21:56
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL GT 650 A K7
Woonplaats: Friesland

Re: Spoed: uitlaat demonteren?!

Bericht door John007 »

Het is een beschrijving om een akrapovic uitlaat te monteren maar ik denk dat je er wel wat mee kunt.

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exh ... 672cd341d/

Succes
Laatst gewijzigd door Frank op di 05-07-2011, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast... (NB: Plaats EXTERNE links tussen de [url] en [/url] code!)
DL 650 A Grand touring K7, blauw, Givi valbeugels, kloontje, Stebel Nautilus, MRA varioscreen, Garmin Zumo 660, Gipro SO 4, handvatverw., Wilbers progressieve voorveren, Hyperpro achterveer, Bags Connection Engage XL en Extenda Fenda.
loona35

Re: Spoed: uitlaat demonteren?!

Bericht door loona35 »

Thanks! Op Motor-forum kwam dezelfde link. Zeer bruikbaar! Probleem is opgelost.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5025
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Re: Spoed: uitlaat demonteren?!

Bericht door Sparkle Black Peter »

loona35 schreef:Thanks! Op Motor-forum kwam dezelfde link. Zeer bruikbaar! Probleem is opgelost.
Dan sluit ik bij deze het topic.
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gesloten