4 September 2005: 4e V-Strom Tourrit (Zeeland)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!

Ga je mee op 4 september?

Ja! (even je naam doorgeven)
11
32%
Nee... :-(
7
21%
Misschien...
16
47%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Vynka

4 September 2005: 4e V-Strom Tourrit (Zeeland)

Bericht door Vynka »

Hey allen!

*** Update 27 Augustus ***
Ik heb een printbare versie beschikbaar van de route (in pdf formaat) voor diegenen die hem willen hebben. <<klik hier>>

*** Einde update ***




Waar gaan we heen ?
Het wordt een rondje Zeeland waarbij we gaan beginnen in de buurt van Stellendam en een rondje rijden van 175 Km.

De geschatte duur van de rit zal rond de 4 tot 5 uur liggen met 1 lunchpauze in het Kaaiennest in Wolphaartsdijk (rond 13:00 voor de belgen die willen aanhaken op dat punt). Ongeveer 80 km in de route komen we nog bij een tank station maar misschien is aftanken aan de N57 wel een optie).

Wanneer gaat het gebeuren ?
4 September 2005. Verzamelen rond 10:30. Start tijd 11:00.

Waar verzamelen we dan?
We verzamelen op de parkeerplaats bij de Haringvliet Expo. (rij de N57 af en afslag Stellendam havens volgen. Dan recht oversteken na onder de weg door te zijn gegaan en dan op de parkeer plaats aanschuiven). Dit zal ook ons eindpunt zijn dus makkelijk om op te plannen.

Wie gaan er mee en wat doen we met de organisatie?
Iedere Strom rijder en misschien ook wat KLV rijders gaan natuurlijk mee. Als je een maatje meeneemt prima, probeer zoveel mogelijk op de Strom of de KLV te komen.

Misschien dat we door de hoeveelheid aanmeldingen net als de vorige rit de groep splitsen in misschien dit keer 3 groepen. Mocht dat nodig zijn dan komt er nog een oproep voor een aantal extra begeleiders.

Geef je op door een persoonlijk bericht te sturen om te laten weten wat je doet en met hoeveel personen je komt (ivm de lunch regeling die voor eigen rekening is).

Ik hoop dat we op die dag mogen genieten van heerlijk weer en wellicht achteraf nog even ergens aan het strand te kunnen plaatsnemen.

Groeten van Bandit en Vynka.
Laatst gewijzigd door Vynka op zo 28-08-2005, 20:31, 11 keer totaal gewijzigd.
Vynka

Lijst van participanten

Bericht door Vynka »

Ik zal proberen om hier een lijst van participanten te plaatsten zodat eventueel onderlinge rij afspraken kunnen worden gemaakt.

Deze lijst zal ik dus weer op nieuw opbouwen zodat we een zuivere nieuwe lijst krijgen.
Bij deze dus de vraag om je opnieuw aan te melden...

1 Vynka (2 Pers.) (Spijkenisse)
2 Bandit (Hellevoetsluis)
3 Simon (Almere)
4 Henk (Zwolle)
5 Sumie (op een KLV) (Delft)
6 suzuki DL rijder Ben (Inclusief 1 a 2) (Gouda)
7 Ninjawil (ook op een KLV)
8 Crazy Chris (mischien met n 2e persoon) (Rotterdam)
9 Hans Hummel (Den Helder)
10 Yellowstrom (2 Pers.?) (Neerpelt)
11 LeChef (Voorburg)
12 Stefan Peeters (Lewedorp)
13 Brunkes en co (totaal 4) (Belgie-Limburg)
14 Evert (Eada uit Veenendaal)
...
Laatst gewijzigd door Vynka op do 01-09-2005, 11:14, 21 keer totaal gewijzigd.
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

De echte V-Strommers zitten dan natuurlijk in Deutschland bij de internationale V-Strom meeting :lol: :wink: :? :roll:
V-dad

Bericht door V-dad »

Zaterdag 11 juni VRO3 in Lelystad, zondag V-strom 4 in Zeeland. Misschien wat veel in 1 weekend!? :(
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Gauw ff naar beneden geroepen of er gewerkt moet worden...........ennnnn ..........vrij :!: :!:

:arrow: dus zet ons er maar bij, Stroom2 en Stroompje..............dit mogen wij natuurlijk niet missen :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Bandit

Bericht door Bandit »

Stroompje schreef:Gauw ff naar beneden geroepen of er gewerkt moet worden...........ennnnn ..........vrij :!: :!:

:arrow: dus zet ons er maar bij, Stroom2 en Stroompje..............dit mogen wij natuurlijk niet missen :lol: :lol:
Ik verwachte ook niet anders, anders neemt hij maar een snipperdag (op zondag) :wink:

8)
Biker

Bericht door Biker »

Stroompje schreef:Ik verwachte ook niet anders, anders neemt hij maar een snipperdag (op zondag) :wink:

8)
Ik ben wel benieuwd wat voor werk hij dan doet..
Biker

Bericht door Biker »

Leuk initatief!! Schrijf mij samen met mijn vriendin ook maar in. Wij komen dus met zijn 2un op 1 strom naar Zeeland :lol:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Mmmm dat worden heel wat stromige kilometers op een zondag.......140 heen en 175 tourrit en dan weer 140 terug...... volgens Mappy.....(en dat x 2 :P )
:arrow: Dat wordt vroeg naar bed en vroeg op :roll: :roll: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

count me in !!!!!!
Be-Outside

Bericht door Be-Outside »

crazychris schreef:count me in !!!!!!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: Ik dacht dat jij je had aangemeld voor de rit naar Duitsland :shock: :?:
The V

Bericht door The V »

Helaas! Het zit ook niet mee!

Heb wat anders te doen; een vrijgezellenweekend van mijn beste vriend! Heb ik dat?!
Juke

Bericht door Juke »

Heb misschien ingevuld.

21 mei ben ik al verwikkeld in n zeeland rit met mn eigen MC
Crazychris

Bericht door Crazychris »

owwww
valt t gelijk met duitsland ???
dan kan je me van de lijst afhalen
Yippy

Bericht door Yippy »

Neen.
Op de 11e juni rijden wij mee met de VMTC Motary (Putten - Ermelo over ongeveer 450 km + aan/afrijden 2*90 km). Ik heb dan wel genoeg kms gehad die week (+normaal 800 km/w).

Een weekie later of zo : Graag !
Brunkes

Bericht door Brunkes »

Is er daar in de buurt van het vertrekpunt ergens een motorhotelletje of een ander onderkomen voor geïnteresserden die van ver moeten komen? :?

Groetjes. Brunkes :?
Bandit

Bericht door Bandit »

Er zijn zeker wel mogelijkheden, ik zal van dit weekend even een onderzoekje doen welke het beste (en voordeligste) in aanmerking komen.

8)
Stephan Peeters

Bericht door Stephan Peeters »

noteer mij ook maar met 3 personen de eerste v-strom rit voor mij ik kom uit zeeland dus word thuiswedstrijd

Stephan
LeChef

Bericht door LeChef »

Hallo,

Staat in mijn agenda genoteerd voor de 12e juni......

Tot dan,

Gabby 8)

PS. verkeersvestjes nodig?
Bandit

Organisatie probleem

Bericht door Bandit »

Helaas zal ik moeten laten afweten. Vorige week vrijdag een ongeluk gehad, samen met hilda op de buddy. Op de N57 ,terhoogte van de rotonde terhoogte van Stellendam vond een auto mobilist het nodig om zonder het aangeven van richting , van rijbaan te wisselen. Dit gebeurde zo dicht voor mijn motor dat ik een zeer heftige rem beweging moest maken, waarbij vermoedelijk de voorrem blokkeerde. Dit resulteerde in een valpartij bij een snelheid van ca. 60 km, ruimschoots voldoende om een behoorlijke klap te maken.
Het gevolg.....
hilda een gebroken onderbeen, enkele gekneusde ribben en de nodige schaafwonden en kneuzingen op handen , benen en voeten.
ik zelf 5 gebroken ribben (links) een breuk in mijn rechter hand en een scheur in mijn nekwervel.
Dus wat ons betreft voor het moment geen enkele motor ideen.
de strom staat bij de motor dienst in rotterdam voor een inspectie en wat daar uit gaat komen en wat de schade is durf ik nog niet te zeggen
\
ik zal julie op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen

Toon.
8)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7556
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

He Toon,

Dat is geen best bericht. Heel veel sterkte met het herstel. Ik (her)ken het wel van een eigen ernstig skiongeval, maar ieders geval is toch weer iets aparts.

Keep us informed!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Henk

Bericht door Henk »

Hoi Toon en Hilda,

Ook vanuit de Zwolse kant veel beterschap toegewenst en een voorspoedig herstel.
Echt balen joh, zo zie je maar wat al een snelheid van ongeveer 60 km kan doen.


in ieder geval nogmaals succes.

groeten,

Henk en Lianne
Strommie

Bericht door Strommie »

Toon en Hilda,

Wat een ellende allemaal :?
Ik hoop dat jullie beide spoedig- en goed herstellen: de/een motor komt vér op de 2e plaats :wink:

Groet, Rinus
Blackstream

Bericht door Blackstream »

Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allebei. Op z`n verkeerssituatie ben jij bijna kansloos. Zelfs de ijscool finse bloed begint te koken als je over zulke idiote stunts van hoort/leest. Tot spoedig herstel :!:

Alex
Biker

Bericht door Biker »

:cry: :cry: Dat is niet zo mooi hopelijk herstelt alles weer goed en hou je er niets aan over. En die blikbestuurder, had hij iets in de gaten of is hij met de noorderzon verdwenen :?:
Tuke

Bericht door Tuke »

Toon en Hilda,

:(
Da's naar om te lezen. ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap!

Stephan
The V

Bericht door The V »

Dat zijn geen prettige berichten! Sterkte!
Yippy

Bericht door Yippy »

Sterkte voor beiden, en, zo snel mogelijk weer opstappen, anders durf je straks niet meer !
vstrompower

De hollandse of de Duitse rit ???

Bericht door vstrompower »

Ik heb een jaar op de DL1000 rondgereden en nu op de DL650, en ik kan alleen maar zeggen dat beide fietsen zich op hun best voelen in een bochtenrijke omgeving, en waar heb je die bochten ?? Antwoord > niet in Nederland, maar in Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk en ga zo maar door... Als ik vanuit IJmuiden naar mijn vriendin in Zeewolde rij heb ik welgeteld 4 bochten met standaard een aantlal van die rijdende chicanes voor me die de snelheid zodanig laag houden dat de lol er weer snel vanaf is...

Waarom schrijf ik dit ? Omdat ik me net bij het organiserend komite heb aangemeld als deelnemer voor de Duitse rit op 12 Juni in de Harz, en ik het dramatisch vind dat er max. 5 Nederlandse V-strom rijders zullen zijn.... ik schaam me dan toch wel een beetje omdat Duitsland onz zoveel moois heeft te bieden... Kan jij de duitse bochten aan !!!

Misschien is het mogelijk om de Hollandse rit met een week te verzetten opdat een ieder die in dubio verkeerd, een eenvoudiger beslissing kan nemen... dus dames en heren er zijn nog kamers beschikbaar in het V-strom hotel, het schijnt dat er een life band aanwezig is (Het Fischer chore onder leiding van James Last), en de biertap is reeds aangesloten !!!

Dus kom op nou en neem snel een juiste beslissing... opdat wij ons niet zo alleen voelen.... 11 man zou helemaal top zijn, dan neem ik een bal mee opdat we ook ons mannetje op het voetbalveld kunnen staan...

Bel mij even of een van de anderen >>> vstrom power kees. 06-41508400
Crazychris

Bericht door Crazychris »

getverdemme !!!!
heel veel beterschap vanuit rotterdam toegewenst !!!
pokke automobilisten !!!!
Bubba

Bericht door Bubba »

Toon & Hilda,

Wat een ellende, ik hoop dat jullie snel weer hersteld zullen zijn.

Sterkte,

Jan
Vynka

Annuleren en door naar Dutsland?

Bericht door Vynka »

Toon en Hilda,

We voelen met jullie mee en hopen dat een lego-doos rijder julie er niet van weerhoudt om later toch weer op de motor te kruipen. We kunnen ons voorstellen dat het er voorlopig even niet in zit maar het is zoals Yippy zegt. Get back in the saddle en enjoy.
Gelukkig hebben jullie nog een andere motivator die zijn vader vast het vuur aan de schenen gaat leggen om weer in het zadel te kruipen. :wink:

Veel sterkte met het herstel en we komen een keertje langs na de vakantie om bij te kletsen.

Rosanne en Dave


voor de anderen: Over de tourrit hou ik jullie nog op de hoogte omdat ik momenteel overweeg om deze te annuleren ook vanwege de duitsland bijeenkomst. Een week uitstellen is misschien een optie, maar ik hou jullie op de hoogte.
vstrompower

Vstrom rit in Nederland.

Bericht door vstrompower »

Dat van het verplaatsen van de Hollandse rit zou een goed idee zijn.. Ik hoop dat je dan toch ook nog wat meer mensen een beetje enthisouast kunt maken voor de meeting in Duitsland... ik heb zelf even een item neergezet in de rubriek onderdelen Suzuki op marktplaats om wat v-stromers te interesseren..

vstrompower kees.
Moose

Re: Annuleren en door naar Dutsland?

Bericht door Moose »

Vynka schreef: voor de anderen: Over de tourrit hou ik jullie nog op de hoogte omdat ik momenteel overweeg om deze te annuleren ook vanwege de duitsland bijeenkomst.
Hoi Dave,

Houd dit misschien in dat jullie overwegen ook naar het treffen in Duitsland te gaan :?:

Groet,
Vic
Vynka

Bericht door Vynka »

Nou naar Duitsland niet, want er zijn ook Airraces op de 12e boven de Erasmusbrug die ik eigenlijk niet wil missen.

Het wordt dus denk ik annuleren/uitstellen van de tour tot nader bericht.
Jullie horen het definitief na de 23e. Nu eerst maar even genieten van Glen Nevis, Skye, Applecross, Ullapool, Inverness, Edinburgh en Newcastle....

Greets.
Real Biker

Re: Organisatie probleem

Bericht door Real Biker »

bandit schreef:Helaas zal ik moeten laten afweten. Vorige week vrijdag een ongeluk gehad, samen met hilda op de buddy.

Toon/Hilda,

Veel sterkte en beterschap.
We zijn wel geschrokken toen we dit bericht voor ogen kregen.

Met meelevende groet, :(
Peter
Biker

Bericht door Biker »

Het wordt dus denk ik annuleren/uitstellen van de tour tot nader bericht.

Greets.[/quote]

Mooi is dat, daar heb ik andere dingen voor aan de kant gezet om op 12 juni naar Zeeland te gaan!!! :cry: :cry: [/quote]
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:? :? :? :?
Oeps ...........Toon en Hilda,
daar ben ik stil van..........Wij wensen jullie een voorspoedig herstel toe :!: :!:

Wij zijn net terug uit Schotland waar we met 35 motoren samen zo'n 105000 km gereden hebben en ook daar zijn er een paar kleine ongelukken gebeurd.....( :arrow: daar is de reddings heli ook gebruikt)....
:arrow: is het altijd weer schrikken :!: :!:

HEEL VEEL STERKTE :!:
Barry & Heleen.

P.S. we wachten rustig af of de rit doorgaat op de 12e of verplaatst wordt.......
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Crazychris

Bericht door Crazychris »

ik meld me bij deze gelijk aan voor deze rit
vind t financieel een beetje te gek dat harz gebeuren

ongeveer € 325,00
voor n weekendje

dacht ut nieeeeeeeee
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Vynka schreef: Het wordt dus denk ik annuleren/uitstellen van de tour tot nader bericht.
Jullie horen het definitief na de 23e. Nu eerst maar even genieten van Glen Nevis, Skye, Applecross, Ullapool, Inverness, Edinburgh en Newcastle....
Hi Dave,

het is nu ruim de 23e geweest........ wat wordt het........... :?:

Bij uitstel, hopelijk geen afstel :!: :(
Gaat de rit gewoon door...............dan moeten we toch de rit toch echt nog meer promoten :!: :!: :lol:

Heleen.
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Brunkes

Bericht door Brunkes »

Ik hoop maar dat die rit door gaat want dan kan ik eindelijk ook eens mee. Bij de vorige ritten moest ik steeds werken en voor de rest van de zomer ben ofwel op verlof in 't buitenland ofwel moet ik werken dus ... please ... laat ze door gaan ... :cry:

Groetjes. Brunkes
Biker

Bericht door Biker »

Door alle onzekerheid kun je mij van de lijst schrappen en kom ik niet naar Zeeland. Ik heb inmiddels andere plannen gemaakt voor dat weekend, dus de volgende keer beter!
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

De rit is dus verzet naar 4 september!!!!
Zie 1e bericht in dit topic>>>>>>>
Real Biker

Re: 12 juni 2005: 4e V-Strom Tourrit !!!

Bericht door Real Biker »

Voor de duidelijkheid. :!:
Vynka schreef:Hey allen!

*** Update 29 Mei ***
Nou ik heb nu dan maar de kogel door de kerk geschoten.

Aangezien er vanuit diverse hoeken is aangegeven dat het beter uitkomt om de rit uit te stellen is het maar beter om dat ook te doen. Ik wil hem tot begin September uitstellen omdat het voor de meesten dan beter te plannen is. Dus geen afstel :!: :!: :!:

De nieuwe datum wordt nu 4 September dus plak die maar vast in de agenda, ondertussen kan ik dan de promotie en de Poll iets beter opzetten. Ook heeft Toon misschien dan de mogelijkheid om mee te rijden al is het maar achterop :wink:

In ieder geval excuses voor de late melding. :oops:
*** Einde update ***


Waar gaan we heen ?
Het wordt een rondje Zeeland waarbij we gaan beginnen in de buurt van Stellendam en een rondje rijden van 175 Km.

De geschatte duur van de rit zal rond de 4 tot 5 uur liggen met 1 lunchpauze in het Kaaiennest in Wolphaartsdijk (rond 13:00 voor de belgen die willen aanhaken op dat punt). Ongeveer 80 km in de route komen we nog bij een tank station maar misschien is aftanken aan de N57 wel een optie).

Wanneer gaat het gebeuren ?
4 September 2005. Verzamelen rond 10:30. Start tijd 11:00.

Waar verzamelen we dan?
We verzamelen in de Haringvliet Expo. (rij de N57 af en afslag Stellendam havens volgen. Dan recht oversteken na onder de weg door te zijn gegaan en dan op de parkeer plaats aanschuiven). Dit zal ook ons eindpunt zijn dus makkelijk om op te plannen.

Wie gaan er mee en wat doen we met de organisatie?
Iedere Strom rijder gaat natuurlijk mee. Als je een maatje meeneemt prima, probeer zoveel mogelijk op de Strom te komen.

Misschien dat we door de hoeveelheid aanmeldingen net als de vorige rit de groep splitsen in misschien dit keer 3 groepen. Mocht dat nodig zijn dan komt er nog een oproep voor een aantal extra begeleiders.

Geef je op door mij een persoonlijk bericht te sturen om te laten weten wat je doet en met hoeveel personen je komt (ivm de lunch regeling die voor eigen rekening is).

Ik hoop dat we op die dag mogen genieten van heerlijk weer en wellicht achteraf nog even ergens aan het strand te kunnen plaatsnemen.

Groeten van Dave.
Bandit

Bericht door Bandit »

Ha, jongelui.
4 september lijkt mij een prima idee dave.

Zet mij maar op de lijst :lol:
Ik hoop dat met een week of twee de fiets weer in de garage staat :)

GRoetjes Toon
8)
Crazychris

Bericht door Crazychris »

kijk das t beteren nieuws
ben blij dat t al weer n beetje betere gaat !!!
Vynka

HIEP HOI

Bericht door Vynka »

Hey Toon
Heb je nog niet persoonlijk gesproken (bel je wel even), maar ik ben blij dat je weer een poging gaat ondernemen en nu heb je de kans om gelukkig weer mee te doen in het motorgedruis.

Blij dat het beter gaat met je. :D

Spreek je.
Laatst gewijzigd door Vynka op vr 03-06-2005, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hi Dave,

Nog ff mischien.......'t duurt nog een paar maanden......maar als het even kan........tuurkijk :!: :!:
Je hoort het wel......
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Henk

Bericht door Henk »

Hee strommers,

4 sept is voor mij accoord, allen vind ik dat wel wat lang duren.
Vorig jaar hebben we 3 meetings gehad en daar zitten we nog lang niet aan.
Is het een idee om toch misschien een rit voor die tijd te organiseren bijv. wel op 12 juni a.s omdat vele toch al hiermee rekening hadden gehouden.

mijnsinziens moet dit nog wel lukken, bijv een rit omgeving Arnhem of veluwe of weerribben

Ik denk zelf dat de veluwe wel een centrale plek is waar toch meerdere rijders aanwezig kunnen zijn.

Wie wil dit evt met mij orgasniseren, heb wel weinig tijd ivm met de
pasgeboorene maar toch.

laat horen,

Henk
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Nou....... een beschuit met muisjes rit...... :arrow: zou leuk zijn.....:wink:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Plaats reactie