Erg tevreden over Way-point service Moordrecht
Erg tevreden over Way-point service Moordrecht
Ook ik wil even meedelen dat ik heel erg te spreken ben over Way-point.
Ik heb maandag een bestelling gedaan via de website van way-point.
de bestelling kwam woensdag binnen en helaas zat er een dode pixel in het midden van het scherm. meteen even gebeld, gewoon even langs de winkel gaan krijg je een nieuwe zumo aldus de meneer van de storingsdienst.
Ik naar Moordrecht!
klein zaakje maar erg druk! na eventjes wachten waren wij aan de beurt, geholpen door André. Het ruilen was natuurlijk geen punt, ik kreeg meteen een kop koffie aangeboden, en hij was erg enthousiast toen hij hoorde dat ik voor het eerst met een zumo de weg opging, (eigenlijk voor het eerst met de motor). Meteen werd er uitgebreid advies gegeven over het werken met onroute. Nog enkele vraagjes over de Interphone, alles getest, 2 verschillende kapjes gekocht voor de zumo, leuke toevoeging, rood motiefje en carbon motief. ik kreeg ze beide mee terwijl het geen pakketje was, wat wil je nog meer.
al met al 1,5 uur prima service gehad, en dat om alleen even een zumo te ruilen
een aanrader!
Ik heb maandag een bestelling gedaan via de website van way-point.
de bestelling kwam woensdag binnen en helaas zat er een dode pixel in het midden van het scherm. meteen even gebeld, gewoon even langs de winkel gaan krijg je een nieuwe zumo aldus de meneer van de storingsdienst.
Ik naar Moordrecht!
klein zaakje maar erg druk! na eventjes wachten waren wij aan de beurt, geholpen door André. Het ruilen was natuurlijk geen punt, ik kreeg meteen een kop koffie aangeboden, en hij was erg enthousiast toen hij hoorde dat ik voor het eerst met een zumo de weg opging, (eigenlijk voor het eerst met de motor). Meteen werd er uitgebreid advies gegeven over het werken met onroute. Nog enkele vraagjes over de Interphone, alles getest, 2 verschillende kapjes gekocht voor de zumo, leuke toevoeging, rood motiefje en carbon motief. ik kreeg ze beide mee terwijl het geen pakketje was, wat wil je nog meer.
al met al 1,5 uur prima service gehad, en dat om alleen even een zumo te ruilen
een aanrader!
Waypoint
Waypoint is idd een prima zaak om navigatiesystemen te kopen, niet alleen voor de motor trouwens. De service is prima en eventuele gebreken aan het toestel worden goed en snel verholpen. Via hun site kun je ook goed terecht op het forum, waar o.a. de GPS-specialisten van Waypoint al menig probleem heeft opgelost.
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
heb ook goede ervaringen met hun
Na heen en weer geruil via webwinkel, moest ik toch op de eerste dag vd vakantie vorig jaar langsgaan vanwege kapot kabeltje. Hadden ze toch niet op voorraad, maar ik mocht hun soldeerbout gebruiken voor reparatie. tof.
Enig nadeel van goede service: ze besteden ook veel tijd aan andere klanten.... maar dat overkomt jou ook als je aan de beurt bent
Na heen en weer geruil via webwinkel, moest ik toch op de eerste dag vd vakantie vorig jaar langsgaan vanwege kapot kabeltje. Hadden ze toch niet op voorraad, maar ik mocht hun soldeerbout gebruiken voor reparatie. tof.
Enig nadeel van goede service: ze besteden ook veel tijd aan andere klanten.... maar dat overkomt jou ook als je aan de beurt bent
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Nadeel... bij waypoint willen ze soms belachelijk veel geld verdienen aan je...
Wat ik bedoel? Nou... er was een steuntje afgebroken van mijn 2610 en ik had dus een nieuwe nodig. Het is slechts een plastic dingetje van enkele cm maar daar vroegen ze even 20 pleuro voor...
Gelukkig was ik zo slim om gelijkertijd contact te leggen met Garmin zelf en die stuurden mij het gewoon gratis toe...
Bij Waypoint zien ze mij dus niet meer... niet in Notter, niet in Moordrecht... never nooit niet...
Wat ik bedoel? Nou... er was een steuntje afgebroken van mijn 2610 en ik had dus een nieuwe nodig. Het is slechts een plastic dingetje van enkele cm maar daar vroegen ze even 20 pleuro voor...
Gelukkig was ik zo slim om gelijkertijd contact te leggen met Garmin zelf en die stuurden mij het gewoon gratis toe...
Bij Waypoint zien ze mij dus niet meer... niet in Notter, niet in Moordrecht... never nooit niet...
- RvGS
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 798
- Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
- Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
- Woonplaats: Dé Liemers
Remakil, ik vind dit erg kort door de bocht, denk dat er meer postieve ervaringen zijn met deze firma dan negatieve, heb je jouw ervaring/klacht ook aan Waypoint zelf aangedragen? . . . en btw in Vessem is nog een vestiging van WP .Remakil schreef:Nadeel . . . bij waypoint willen ze soms belachelijk veel geld verdienen aan je . . .
Bij Waypoint zien ze mij dus niet meer... niet in Notter, niet in Moordrecht... never nooit niet...
Groet, Robert |
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Toen ik mijn kapotte 2610 omruilde voor een andere 2610, kreeg ik geld terug omdat de nieuwe een 1Gb kaart had ipv 2Gb. Had ik never nooit aan gedacht, maar dat vind ik nou netjes!
Voor service die echt geleverd wordt, wil ik graag betalen.
Soms schrik je idd van onderdeel prijzen, maar is vaker de logistiek en handling dan de productiekosten. Dit geldt toch wel voor de hele motorbranche.
Voor service die echt geleverd wordt, wil ik graag betalen.
Soms schrik je idd van onderdeel prijzen, maar is vaker de logistiek en handling dan de productiekosten. Dit geldt toch wel voor de hele motorbranche.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Ik vind het kort door de bocht dat zij belachelijk veel geld vragen voor iets wat Garmin gratis opstuurt als service...BlackstromNL schreef: Remakil, ik vind dit erg kort door de bocht, denk dat er meer postieve ervaringen zijn met deze firma dan negatieve, heb je jouw ervaring/klacht ook aan Waypoint zelf aangedragen? . . . en btw in Vessem is nog een vestiging van WP .
Ze zullen vast een hoop nette info/service aan je geven als je daar een dure nav koopt, maar voor een simpele nalevering van een plastic onderdeeltje 20 euro vragen riekt mij naar snel rijk worden... gelukkig verstond Garmin Sales wel de kunst van service, hoefde zelfs de portokosten niet te betalen...
- Chopperbiker
- Berichten: 427
- Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
- Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
- Woonplaats: Schagen, Noord Holland
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag naar Moordrecht geweest voor de aanschaf van een Zumo 550.
M'n antireflectiescherm van m'n streetpilot 2610 begon helaas na drie jaar los te laten en reparatie van het schermpje blijkt niet mogelijk. Middels een nette coulance-regeling kon de 2610 probleemloos worden ingeruild op een andere 2610 of op een Zumo. Ben uiteindelijk toch gezwicht voor de Zumo550.
Uitstekende service, deskundig personeel en uiterst correcte afhandeling. Vanaf heden ben ik Waypoint-fan, een zaak om zeker nog eens terug te komen.
M'n antireflectiescherm van m'n streetpilot 2610 begon helaas na drie jaar los te laten en reparatie van het schermpje blijkt niet mogelijk. Middels een nette coulance-regeling kon de 2610 probleemloos worden ingeruild op een andere 2610 of op een Zumo. Ben uiteindelijk toch gezwicht voor de Zumo550.
Uitstekende service, deskundig personeel en uiterst correcte afhandeling. Vanaf heden ben ik Waypoint-fan, een zaak om zeker nog eens terug te komen.
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
misser
Ben ook best tevreden over Waypoint Moordrecht.
Maar het kan ook wel eens mis gaan.Ik bracht mijn Quist weg voor reparatie,na twee weken gebeld naar Moordrecht hoe het er voor stond.De dame die ik aan de lijn had vond dat ik beter even naar Notter kon bellen.Dit gedaan kreeg een monteur aan de lijn, deze zei als hij al zo lang onderweg is, dan zal hij wel naar Garmin zijn.Intussen de GPS geleend van mijn broer, er stond een vakantie voor de deur en dan heb ik er graag 1 bij mij.Na weer 2 weken naar Notter gebeld,en ja hoor hij was gerepareerd hij lag klaar in Moordrecht.Ik de woensdag er op de Quist opgehaald en er zaten geen kosten aan de reparatie.Dat vond ik mooi voor een apparaat van 2,5jaar oud.
Maar toen ik thuis kwam en eens goed op de reparatie bon gekeken bleek dat de Quist al na 4 dagen weer terug was in Moordrecht en dat is dan jammer,dat ze niet altijd iets verder kijken.
Maar als ik een andere GPS zou kopen dan komt hij toch weer daar vandaan
Maar het kan ook wel eens mis gaan.Ik bracht mijn Quist weg voor reparatie,na twee weken gebeld naar Moordrecht hoe het er voor stond.De dame die ik aan de lijn had vond dat ik beter even naar Notter kon bellen.Dit gedaan kreeg een monteur aan de lijn, deze zei als hij al zo lang onderweg is, dan zal hij wel naar Garmin zijn.Intussen de GPS geleend van mijn broer, er stond een vakantie voor de deur en dan heb ik er graag 1 bij mij.Na weer 2 weken naar Notter gebeld,en ja hoor hij was gerepareerd hij lag klaar in Moordrecht.Ik de woensdag er op de Quist opgehaald en er zaten geen kosten aan de reparatie.Dat vond ik mooi voor een apparaat van 2,5jaar oud.
Maar toen ik thuis kwam en eens goed op de reparatie bon gekeken bleek dat de Quist al na 4 dagen weer terug was in Moordrecht en dat is dan jammer,dat ze niet altijd iets verder kijken.
Maar als ik een andere GPS zou kopen dan komt hij toch weer daar vandaan