Intermot zondag a.s. (15e)

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
E-Strom

Intermot zondag a.s. (15e)

Bericht door E-Strom »

Wie gaat er met me mee naar de Intermot in Köln? Klein endje rijden maar, vroegah was het in München. Een gigantisch evenement met alle nieuwtjes op motorgebied en ongetwijfeld genoeg entertainment. Zie ook http://www.intermot.de" onclick="window.open(this.href);return false; .

Dan heb je meteen een kans om op een prachtige zwarte TDM900A GT te rijden, mijn nieuwe trots 8):

Afbeelding

Inderdaad, ben van de Sprint af en rij weer allroad. Het is toch geen DL1000 of 650 geworden. De 1000 had mij het meest aangesproken, maar het verbruik vind ik veels te onacceptabel. De TDM rijdt net zo zuinig als de Sprint, oftewel tussen de 1:18 en 1:24 bij zo goed als alle rijstijlen. Daarbij superremmen van de R1, een zeer goed ABS, een ongelooflijk soepele versnellingsbak, een ruit die mij beter bevalt dan de V-strom ruit (te hoog), iets meer beenruimte en vermogen dat tussen de 650 en 1000 V-strom in zit. Heb 'm nu een week of drie en ben samen met de Markinator (Sprint ST) en Be-Outside (DL1000 zuipschuit) naar de Picos de Europa geweest in Noord West Spanje. Heb er nu iets van 4000 km op staan en hij bevalt zeer goed moet ik zeggen.

Foto's van deze "Por Que 2006" volgen nog (en ook nog van het internationale V-strom treffen in Duitsland, ik loop nogal achter), maar mooi zijn ze zeker.
Afbeelding

Vooralsnog dus de vraag, wie heeft er zin om mee te gaan naar der Intermot 2006 op zondag?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7604
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hoi Emile,

ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Klink goed en ziet er ook goed uit. Vond je vorige aanschaf trouwens ook niet verkeerd.

Ten tweede je vraag. Ik denk niet dat ik er heen ga en mocht het wel zo zijn dan wordt het een ritje op en neer met de auto van de zaak. Toch iets gemakkelijker om even ca. 600 km op een dagje te rijden plus beursbezoek. Het is nogal kort dag en wordt wat moeilijk inplannen. Mocht ik wel gaan dan bel ik je nog wel, maar reken er niet op.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Sjek, ik merk het wel. Kaartjes kan je online kopen via http://www.intermot.de" onclick="window.open(this.href);return false; overigens (credit card). Scheelt weer in de rij staan en zo...

Previews van de intermot via motorfreaks:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/3959" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo zijn er de nieuwe BMW's te zien zoals de K1200R Sport, nieuwe Hornet 600, aangepaste Varadero, Triumph Tiger, het nieuwe toerschip van Kawa de GTR1400 en de nieuwe 650 modellen van BMW waar je ook hier over kan lezen: http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/3955" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door E-Strom op do 12-10-2006, 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

intermottje

Bericht door RvGS »

He das goei E-strom, maaaar ga met auto..had ik in sep al geplanned :lol:
Vertrek rond :?: maar wil om 09:00h in Koln zijn.
Groet, Robert |
E-Strom

Bericht door E-Strom »

9 uur daar :shock: pfff... da's wel heel vroeg. Nou zit ik een uurtje langer rijden dan jij, maar dat is iets te vroeg voor mij. Dan val ik om 11 uur 'sochtends denk ik ergens op een Tiger in slaap ofzo... Maar goed, maakt niet uit. Mijn nr: 06-17552925 , dan smsen we wel wat heen en weer als we daar zijn om te lunchen of meer. Ik schat dat ik daar tussen 11:00 en 12:00 zal zijn, vertrek Almere rond 09:00 ofzo.

Auto...tsss... mietjes... :roll:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Even voor de goede orde...ik ga Zaterdag :!:
Maar zal mijn V-strom shirt aandoen :lol:
Let wel op :idea: met gebruik van je mobile dat je eerst +31 gebruikt aangezien je over de grens gaat.....

je hebt een pb'tje
Groet, Robert |
E-Strom

Bericht door E-Strom »

Zaterdag? Ah, dat schiet niet echt op dan. Ik sta beschikbaar dan, misschien dat dat ad hoc uitkomt in plaats van zondag. Als er verder toch niemand gaat zou dat zo kunnen zijn, maar ik weet morgenavond laat pas of ik zaterdag wel of niet vrij ben. Als ik er zaterdag rondhang sms ik je. Wellicht tot dan...
The V

Bericht door The V »

Helaas! Had graag mee gewild... maar heb een minder leuke verplichting welke luister naar de naam WERK :cry:
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

intermottje

Bericht door RvGS »

Hé E-strom vroeg opstaan is goed voor de geest :lol:
Ik merkt het wel als je dan toch alsnog komt :?:
The V..suc6 met je hobby :frusty:

See you when you get there.....
Groet, Robert |
Plaats reactie