Zoek contactgeschakeld aansluitpunt.
Geplaatst: ma 14-08-2006, 12:24
Hi !
Ik ben bezig om mijn Pro-Oiler op de V-strom te zetten. Nu ben ik op zoek naar een contact-geschakeld 12v aansluitpunt.
In een vorig topic stond dat er een stekkertje "klaar" ligt. Dat is eigenlijk bedoeld voor een handvatverwarming (maar dat zien we dan wel weer).
Nou, ik heb het stekkertje gevonden, maar het is al in gebruik Ik heb geen idee waarvoor. Het zit tegen de radiator, en de aansluiting verdwijnt ook weer achter de radiator. Kijk maar...
Hoe zit dat ? Zijn die misschien voor de ventilatoren ? Maar wat dan als ik een handvatverwarming erop ga zetten ?
Nu heb ik onder het zadel nog wat andere stekkertjes gevonden. Heeft IEMAND een idee waar die voor zijn ?
Hier staat steeds rond de 5v op, dus dat zal wel voor het herprogrammeren van de injectie zijn ?
Die koelvinnen, dat is de ECU neem ik aan ? Of heet dat niet zo ?
Achter bij het kontje nog twee raadseltjes:
Het linker stekkertje bestaat uit 4 polen. Het dopje dat erop moet heeft twee kortgesloten pinnetjes. Als je het dopje eraf haalt doet de benzinepomp het niet ! Waarom loopt de stroom van de benzinepomp achter mijn zadel langs ?
Het recht stekkertje is maar 1 pool: 12v continu-stroom. Maar dat snap ik wel: dat is voor als je van je topkoffer een koelkast wilt maken !
Zijn er hier techneuten die dit gewoon weten ? En de hamvraag: waar kan ik ergens een contactgeschakelde 12v+ vandaan halen, in de buurt van de accu ?
Alvast bedankt !
Ik ben bezig om mijn Pro-Oiler op de V-strom te zetten. Nu ben ik op zoek naar een contact-geschakeld 12v aansluitpunt.
In een vorig topic stond dat er een stekkertje "klaar" ligt. Dat is eigenlijk bedoeld voor een handvatverwarming (maar dat zien we dan wel weer).
Nou, ik heb het stekkertje gevonden, maar het is al in gebruik Ik heb geen idee waarvoor. Het zit tegen de radiator, en de aansluiting verdwijnt ook weer achter de radiator. Kijk maar...
Hoe zit dat ? Zijn die misschien voor de ventilatoren ? Maar wat dan als ik een handvatverwarming erop ga zetten ?
Nu heb ik onder het zadel nog wat andere stekkertjes gevonden. Heeft IEMAND een idee waar die voor zijn ?
Hier staat steeds rond de 5v op, dus dat zal wel voor het herprogrammeren van de injectie zijn ?
Die koelvinnen, dat is de ECU neem ik aan ? Of heet dat niet zo ?
Achter bij het kontje nog twee raadseltjes:
Het linker stekkertje bestaat uit 4 polen. Het dopje dat erop moet heeft twee kortgesloten pinnetjes. Als je het dopje eraf haalt doet de benzinepomp het niet ! Waarom loopt de stroom van de benzinepomp achter mijn zadel langs ?
Het recht stekkertje is maar 1 pool: 12v continu-stroom. Maar dat snap ik wel: dat is voor als je van je topkoffer een koelkast wilt maken !
Zijn er hier techneuten die dit gewoon weten ? En de hamvraag: waar kan ik ergens een contactgeschakelde 12v+ vandaan halen, in de buurt van de accu ?
Alvast bedankt !