Continental RoadAttack 3

ja, die twee stukjes rubber...
Plaats reactie
Motoropa
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 10-04-2019, 17:57
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL1000

Continental RoadAttack 3

Bericht door Motoropa »

Met deze Conti's heb ik intussen op mijn ouwe DL1000 (die met het gelaste carter...) alweer een dikke 7000km gereden, waarin ook een CRE circuit-dag en een driedaagse bergen- en bochtentraining in de Eiffel zijn begrepen. Veel meer gereden bij droog weer dan bij regen, want op het nat ben ik een schijtlaars. Nat was het ook op de TT-baan, maar ik heb me in alle natte kilometers nooit eerder zo op mijn gemak gevoeld. En op het droog zijn mijn voetsteunen nooit sneller afgesleten, de resten van de slijtboutjes krijg ik er echt niet meer uit.
Zo'n CRE-dag in Assen kan ik trouwens iedereen aanbevelen, je rijdt dan op je eigen motor het grootste deel van de dag op het zogeheten 'Junior TT-circuit', alle denkbare bochten, linksom en rechtsom, krijgt aanwijzingen van ervaren bochtentemmers, je haalt nauwelijks ergens de 100 km/u, en wie wil mag 's middags ook nog twee keer een kwartier op het échte TT-circuit. Beter, sneller en grondiger kun je met je eigen fiets niet vertrouwd raken. Denk ik.
IMG_4860.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afspraak is afspraak, maar wie A gezegd heeft is niet verplicht ook B te zeggen.
Gebruikersavatar
Turbodesk
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 17-10-2021, 22:54

Re: Continental RoadAttack 3

Bericht door Turbodesk »

Ik heb zelf de Continental trail attack 3 en ben daar ook erg tevreden over.
Plaats reactie