Voetsteun verlagers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gombal
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 04-01-2023, 23:15
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2011)
Woonplaats: Noord Beveland

Voetsteun verlagers

Bericht door Gombal »

Een tijdje terug al voetsteunverlagers besteld, kwam ze op een site in Engeland tegen.
Later zag ik ze pas ook bij Cosmo staan, die waren ook een stuk goedkoper maar aldoende leert men :D
Gisteren nadat ik mijn remblokken gedaan had deze ook meteen gemonteerd.
Ook dit was redelijk simpel, remlichtschakelaar was even een uitdaging daar de bedrading niet meewerkte, zat strak gemonteerd dus na wat rotzooien onder het zadel ging dat toch zoals ik het wilde.

Na de rit vandaag zeer tevreden, had anders na een langer stuk last van mijn knieën, nu absoluut niet meer. Dat een paar centimeter lager zoveel verschil maakt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten,

Arjen


Afbeelding
Gebruikersavatar
Bob
Berichten: 281
Lid geworden op: za 20-08-2016, 18:41
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2004)
Woonplaats: Lelystad

Re: Voetsteun verlagers

Bericht door Bob »

Wat een verschil hé. Ik heb zelf gekozen voor andere voetsteuntjes van SW-motech die zo te monteren zijn dat ze ook een cm of 2 lager vallen. Ze zijn ook nog eens een stuk breder, dat scheelt enorm als je erop wilt staan, en ik heb het idee dat ze meer vibraties opvangen. Wat mij betreft een aanrader.
IMG20220915203352.jpg
\
IMG20220915195818.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Gombal
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 04-01-2023, 23:15
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2011)
Woonplaats: Noord Beveland

Re: Voetsteun verlagers

Bericht door Gombal »

Is idd een verschil, had ik ook niet verwacht. Goed om te weten dat mocht ik nog steeds last krijgen dat je ook op die manier kan spelen met andere voetsteunen om de hoogte nog verder te beïnvloeden!
Groeten,

Arjen


Afbeelding
Gebruikersavatar
Peerke
Berichten: 214
Lid geworden op: wo 18-04-2018, 17:43
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A 2017 Geel (Champion Yellow)
Woonplaats: Leidschendam, NL
Contacteer:

Re: Voetsteun verlagers

Bericht door Peerke »

Ik heb deze https://sw-motech.com/bike/SUZUKI/DL650 ... 182765.htm op mijn motor gezet. Erg fijne voetsteunen die je heel precies af kunt stellen, niet alleen de hoogte maar ook de hoek waaronder ze staan. Ook zijn de rubbers simpel te verwijderen voor off-road gebruik. Wel prijzig, maar ik vind het ze wel waard.

Groeten,
Peerke 🍐
Don't worry about life; you're not going to survive it anyway
Plaats reactie