Ik ben niet de enige en verspreid over het forum is er veel te vinden, maar vooral oude berichten (en dus -types) of tegenstrijdige zaken. Ik wil vooral weten wat er mogelijk is zonder aanpassing van de rem/koppelings kabels.
Een dealer zegt: “Betreffend de bar-back risers wordt er door de fabrikant enkel de verhogers geadviseerd…”
Ik denk dat dit SW-Motech is, maar lees ook dat dit wel degelijk “Plug en Play” kan met 31mm (hoger) en 22 (naar achteren) SW Motech of “Net past” met 25/16mm risers van LSL RiseUp.
MVM geeft niet aan dat BarBack Risers niet kunnen (heb om 'BarBack risers' gevraagd maar nog niet expliciet doorgevraagd v.w.b. verlenging kabels)
Bij de 'vario' risers van de Griek, specifiek voor DL 650 2017+ staat dat de remleiding verlengd dient te worden...
Als ik alle kabels bij het stuur bekijk dan ziet het er al heel strak uit allemaal, maar ik begrijp ook dat e.e.a. wel losser/langer gemaakt kan worden als de tank eraf gaat (vandaar dat ik de installatie wil combineren met de aankomende 24K beurt)
Het lijkt er dus sterk op dat ik het beste met simpele SW-Motech verhogers (15mm of 20mm) ga, maar misschien dat iemand me weet te overtuigen dat BarBack (evt van LSL/anders) toch goed mogelijk is op mijn fiets? (Sparkle Black Peter?)