Koelvloeistoflek DL1000
Geplaatst: di 21-05-2019, 13:30
Sinds afgelopen weekend ben ik de trotse eigenaar van een DL1000 uit 2005.
Nu zie ik 2 dagen na aankoop helaas onder de motor wat vloeistof liggen. Het is geen olie en ruikt wat chemisch dus denk dat het koelvloeistof is.
Na 1 dag de motor een halve meter verplaatst om te kijken of het lekken gestopt is maar helaas enkele nieuwe druppels op de grond een dag later (zie foto)
Voordat ik de zaak waar ik hem gekocht heb opbel (er zit nog garantie op) ben ik benieuwd wat jullie hiervan denken - wat zijn de logische plekken waar dit vandaan kan komen?
Er zit nog zat vloeistof in het reservoir en de motor wordt niet te heet dus geen acuut gevaar denk ik, maar natuurlijk wel fijn om even op te lossen.
Dank alvast voor het meedenken!
Nu zie ik 2 dagen na aankoop helaas onder de motor wat vloeistof liggen. Het is geen olie en ruikt wat chemisch dus denk dat het koelvloeistof is.
Na 1 dag de motor een halve meter verplaatst om te kijken of het lekken gestopt is maar helaas enkele nieuwe druppels op de grond een dag later (zie foto)
Voordat ik de zaak waar ik hem gekocht heb opbel (er zit nog garantie op) ben ik benieuwd wat jullie hiervan denken - wat zijn de logische plekken waar dit vandaan kan komen?
Er zit nog zat vloeistof in het reservoir en de motor wordt niet te heet dus geen acuut gevaar denk ik, maar natuurlijk wel fijn om even op te lossen.
Dank alvast voor het meedenken!