Thorwald Sponsorrit

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
vl1500lc

Thorwald Sponsorrit

Bericht door vl1500lc »

Graag vragen wij uw aandacht voor de sponsorrit welke wij, de Stichting Motorbeweging Moerdijk, organiseren voor een 43-jarig clublid van MTC Zevenbergen die helaas enkele weken geleden getroffen is door een herseninfarct.

Natuurlijk gebeuren er meer soortgelijke nare gebeurtenissen, maar Thorwald is een motorrijder in hart en nieren, bezit ook geen auto en wil er alles aan doen weer te kunnen rijden.

De Stichting Motorbeweging Moerdijk, een stichting voor en door motorrijders, heeft als doelstelling motorrijders die om welke reden dan ook niet meer normaal kunnen rijden op weg te helpen naar bijvoorbeeld een motor met de noodzakelijke aanpassingen. Dit in nauw overleg met de Stichting Mobiliteit Gehandicapten.

Juist slachtoffers van een herseninfarct moeten een hele lange weg gaan waarbij op voorhand succes niet altijd is verzekerd. De minimale tijd welke nodig is om ook maar te kijken wat de mogelijkheden zijn bedraagt een half jaar, een heel moeilijk half jaar. In dat eerste half jaar heeft hij alle steun en begeleiding nodig die er maar is en dat is het gene waar wij ons voor inzetten.

Een klein spaarpotje in geval aanpassingen mogelijk zijn is onmisbaar, vandaar onze sponsorrit.



Thorwald Sponsorrit
17 juni 2006
start vanaf 9.30 tot 12.00 bij Leven in de Brouwerij, centrum Zevenbergen
inschrijfgeld euro 5,-
organisatie Stichting Motorbeweging Moerdijk
info 06-22699101 of info@motorbeweging.nl
zie ook http://www.motorbeweging.nl

Bij voorbaat onze, maar ook Thorwald’s dank,
Laatst gewijzigd door vl1500lc op za 11-03-2006, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Rhino

Bericht door Rhino »

Beste mensen en vooral Thorwald,



In de periode van 30 september 2002 tot 18 maart 2003 ben ik getroffen door een 3 tal herseninfarcten.

Na ziekenhuisopname 2 maanden intern gerevalideerd in De Hoogstraat in Utrecht, daarna dagbehandeling.

Na 1 jaar mijn rijbewijs (auto) weer gehaald na rijproef, afgelopen jaar 13 september na rijproef ook het A tje weer terug.

Kan voor een groot deel alles weer doen zonder aanpassingen.

Dus Thorwald, blijven doorzetten, blijven oefenen, de “lijntjes” liggen er nog steeds, alleen het celletje werkt niet meer.

Als “ervaringsdeskundige” kan ik acupunctuur van harte aanbevelen. Hierdoor kreeg ik na half jaar rolstoel, mijn functies weer terug.

Ik besef dat ik een van de weinigen ben met veel geluk en de juiste mensen en goede therapeuten om mij heen.

Niets aantrekken van tijdlijnen, bij mij is na 3 jaar nog steeds herstel aanwezig.

Heel veel sterkte met revalidatie en denk aan 1 ding, oefenen, oefenen etc.



Rinus Struik
vl1500lc

Bericht door vl1500lc »

Indien je verhindert bent om de rit te rijden en je wilt toch een bijdrage leveren dmv een donatie?

Hierbij enige gegevens:
Rabobanknr: 1055.52.550 tnv St Motorbeweging ovv Thorwald

Thanks
vl1500lc

Flyer

Bericht door vl1500lc »

Afbeelding
Plaats reactie