koffers
koffers
Ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken naar een VStrom Black Rhino.
Bij thuiskomst vroeg ik me iets af wat ik me niet meer kon herinneren en wat ik niet uit de folder en plaatjes kan halen.
Volgens mij heeft de VStrom BR 1 uitlaat.
Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
Bij thuiskomst vroeg ik me iets af wat ik me niet meer kon herinneren en wat ik niet uit de folder en plaatjes kan halen.
Volgens mij heeft de VStrom BR 1 uitlaat.
Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5101
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
Re: koffers
Klopt helemaal..........dat heb je goed gezien.........3bert schreef:Ik ben gisteren voor het eerst wezen kijken naar een VStrom Black Rhino.
Bij thuiskomst vroeg ik me iets af wat ik me niet meer kon herinneren en wat ik niet uit de folder en plaatjes kan halen.
Volgens mij heeft de VStrom BR 1 uitlaat.
Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
ennnnnn.....al verliefd
Greetings, Heleen. Smiling all the way
Mijn hart is er groot genoeg voor, maar of mijn portemonee das is...
En er 'valt wel wat te regelen' met mijn inruil (CBR600F) maar die staat in de berging achter de Thundercat van mijn vrouw...
En dat was nog best puzzelen en sleuren voordat die twee erin stonden.
Dus mijn motor voorrijden om 'wat te regelen' moet maar op een later tijdstip
Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
In jouw avatar zie ik toch 2 pijpen of is dat omdat het een 1000 is?
En er 'valt wel wat te regelen' met mijn inruil (CBR600F) maar die staat in de berging achter de Thundercat van mijn vrouw...
En dat was nog best puzzelen en sleuren voordat die twee erin stonden.
Dus mijn motor voorrijden om 'wat te regelen' moet maar op een later tijdstip
Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
In jouw avatar zie ik toch 2 pijpen of is dat omdat het een 1000 is?
Laatst gewijzigd door 3bert op zo 05-02-2006, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5101
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
Zeker eens gaan doen dat proefrijden......maar pas op3bert schreef:Mijn hart is er groot genoeg voor, maar of mijn portemonee das is...
En er 'valt wel wat te regelen' met mijn inruil (CBR600F) maar die staat in de berging achter de Thundercat van mijn vrouw...
En dat was nog best puzzelen en sleuren voordat die twee erin stonden.
Dus mijn moter voorrijden om 'wat te regelen' moet maar op een later tijdstip
Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
In jouw avatar zie ik toch 2 pijpen of is dat omdat het een 1000 is?
Klopt 'n 1000.........geen koffers nodig als je alleen er op zit.....blijf je lekker slank van!!
Greetings, Heleen. Smiling all the way
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Ik heb zelf ook de overstap gemaakt van 4 cilinder naar 2. Misschien is het de leeftijd, maar ik vind het geen verkeerde stap. Het rijdt eigenlijk veel beter dan een 4 cilinder omdat de krachtverdeling over een veel groter gebied optimaal wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot de 4 cilinder die pas lekker gaat rijden als je op toeren bent, pak hem beet vanaf 7/8 duizend. Dan doet de Strom dat toch lekkerder. Maar daarover verschillen de meningen tussen 4 en 2 cilinderrijders.3bert schreef: Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Maar je moet er wel even aan wennen dat je "steeds"een schop onder je GAT krijgt, zodra je aan de gashandel draait.Iron Horse schreef:Ik heb zelf ook de overstap gemaakt van 4 cilinder naar 2. Misschien is het de leeftijd, maar ik vind het geen verkeerde stap. Het rijdt eigenlijk veel beter dan een 4 cilinder omdat de krachtverdeling over een veel groter gebied optimaal wordt gebruikt. Dit in tegenstelling tot de 4 cilinder die pas lekker gaat rijden als je op toeren bent, pak hem beet vanaf 7/8 duizend. Dan doet de Strom dat toch lekkerder. Maar daarover verschillen de meningen tussen 4 en 2 cilinderrijders.3bert schreef: Ik weet ook niet of ik spijt ga krijgen van de overstap van 4cilinders naar 2 cilinders...moet toch nog eens gaan proefrijden.
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7556
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Hoi Toon,
Daar was ik snel aan gewend hoor, maar desalniettemin geen overbodige luxe het te melden.....
Groetjes, Rob
Daar was ik snel aan gewend hoor, maar desalniettemin geen overbodige luxe het te melden.....
Groetjes, Rob
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Ik moet nog steeds wennen aan het 'oppakken' bij een bepaald toerental van mijn CBR. Wat wel leuk is om in een te hoge versnelling vanuit een te lage snelheid het gas erop te zetten. Daar heeft de CBR geen moeite mee. Maar oppassen bij het toerental waarop die schop komt, het is net of er een turbootje aan gaat en het voorwiel wil stijgen.
Voorts is het misschien toch mijn leeftijd?
Opvallend die reactie (ik ben 38 )
Voorts is het misschien toch mijn leeftijd?
Opvallend die reactie (ik ben 38 )
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5101
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
Tja dat is dus duidelijk je zit in de gemiddelde V-Stromrijd(st)ers leeftijd
Kijk maar eens HIER
Kijk maar eens HIER
Greetings, Heleen. Smiling all the way
Re: koffers
Klopt aan de zijde van de uitlaat is de koffer een paar cm smaller.3bert schreef:Klopt het dan de koffer aan de zijde van de uitlaat minder breedt/diep is (vanwege de uitlaat), tov de andere zijde? Of hoe zit dat...
- Stroompje
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Berichten: 5101
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
- Woonplaats: Lunteren.
Foei.....heleen tochbiker schreef:Ook stroompje off topic..........Stroompje schreef:Tja dat is dus duidelijk je zit in de gemiddelde V-Stromrijd(st)ers leeftijd
Kijk maar eens HIER
/Back on topic
Greetings, Heleen. Smiling all the way