Gaan we zo beginnen .....Bozobin schreef:En als ik het zo bekijk is er nog een behoorlijk stukje profiel nooit gebruikt. In de bochten heeft dat bandje het nooit echt druk gehad.
Dunlop Trailmax TR91
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Dunlop Trailmax TR91
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Nee hoor, doe ik al jaren. Feitelijke constatering .Peterzeeland schreef:Gaan we zo beginnen .....Bozobin schreef:En als ik het zo bekijk is er nog een behoorlijk stukje profiel nooit gebruikt. In de bochten heeft dat bandje het nooit echt druk gehad.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Dat laatste centimetertje is uitwijkmogelijkheid, maar nog nooit nodig gehad
Met volle bepakking heb ik toch regelmatig de bok en zelfs carterbescherming aan de grond ( scherp bochie )
Kom nu ook al met de punten van de schoen op de grond, da's genoeg
Dan trek ik de voet wel in, maar de oeps is er geweest
Met volle bepakking heb ik toch regelmatig de bok en zelfs carterbescherming aan de grond ( scherp bochie )
Kom nu ook al met de punten van de schoen op de grond, da's genoeg
Dan trek ik de voet wel in, maar de oeps is er geweest
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
-
- DL1000 berijder
- Berichten: 475
- Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
- Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
- Woonplaats: België - Hasselt
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ik probeer me je zithouding even voor ogen te halen. Met je voeten aan de grond en dan nog zo'n schaamrand op de band. Ik raak ook af en toe (eerder zelden) met de steuntjes de grond maar mijn voet heeft nog nooit de grond geraakt tijdens het rijden.Tulipan schreef:Dat laatste centimetertje is uitwijkmogelijkheid, maar nog nooit nodig gehad
Met volle bepakking heb ik toch regelmatig de bok en zelfs carterbescherming aan de grond ( scherp bochie )
Kom nu ook al met de punten van de schoen op de grond, da's genoeg
Dan trek ik de voet wel in, maar de oeps is er geweest
Bij elke cursus motorbeheersing wordt de nadruk gelegd op de houding van de voeten. Steeds met de bal van je voet op het stepjes. Zeker niet met de hiel en je voet naar beneden laten slepen want vroeg op laat raak je met je voet een bult waardoor je voet onder je stepje inslaat, met alle gevolgen van dien!
Honi soit qui mal y pense!!
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Nuuuuhhhh,
Gewoon het voetje onder de schakelpookie.
En dan raakt de buitenkant van de laars weleens de grond.
En inderdaad door het vele schakelen blijft het voetje te vaak daar en niet " de bal van de voet "
Maar moet dat dan....steppies aan de grond, ben je dan stoerder of zo ???
Ik vind het heerlijk om zonder te leunen of te verzitten een bocht in te duiken.
En als er dan nog een centimeter overblijft op de band... so what.
Ik heb in mijn leven zo vaak de grenzen opgezocht dat je na verloop van tijd dat wel gezien hebt
Toen ik nog een Audi had is ie ook maar 1 x op z'n top geweest, leuk dat die het kan, maar daar haal ik
mijn bevrediging niet uit
Maar goed; zelfs met mijn ( belabberde ) rijstijl geeft de band voldoende vertrouwen
Gewoon het voetje onder de schakelpookie.
En dan raakt de buitenkant van de laars weleens de grond.
En inderdaad door het vele schakelen blijft het voetje te vaak daar en niet " de bal van de voet "
Maar moet dat dan....steppies aan de grond, ben je dan stoerder of zo ???
Ik vind het heerlijk om zonder te leunen of te verzitten een bocht in te duiken.
En als er dan nog een centimeter overblijft op de band... so what.
Ik heb in mijn leven zo vaak de grenzen opgezocht dat je na verloop van tijd dat wel gezien hebt
Toen ik nog een Audi had is ie ook maar 1 x op z'n top geweest, leuk dat die het kan, maar daar haal ik
mijn bevrediging niet uit
Maar goed; zelfs met mijn ( belabberde ) rijstijl geeft de band voldoende vertrouwen
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Okee, vergissing mijnerzijds, ik had echt het idee dat je bij iedere normale band gewoon het hele profiel kon gebruiken.Tulipan schreef:Maar moet dat dan....steppies aan de grond, ben je dan stoerder of zo ???
Ik vind het heerlijk om zonder te leunen of te verzitten een bocht in te duiken.
En als er dan nog een centimeter overblijft op de band... so what.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Nee hoor kerel, gewoon rijden zoals het aanvoelt doe ik ook.
Dan weet je zeker dat je je eigen grenzen niet overschrijdt
En dat profiel zit er inderdaad om te gebruiken, maar niet ten koste van alles
Dan weet je zeker dat je je eigen grenzen niet overschrijdt
En dat profiel zit er inderdaad om te gebruiken, maar niet ten koste van alles
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Re: Dunlop Trailmax TR91
Misschien heb ik het gemist maar heeft er al iemand zo'n setje versleten en indien ja, na hoeveel kilometer?
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Rustig, rustig we zijn bezig
10.000 km and counting
10.000 km and counting
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Dunlop Trailmax TR91
Daar hoef je dus ook niet voor naar Tenerife. Vanuit utrecht naar Arnhem ligt de A12 op een groot aantal plekken helemaal open (opgeruwd voor een nieuwe toplaag).Leville schreef:Redelijk ruwe asfalt zeker, in Tenerife?
Man, wat rijdt dat klote. Zelfs op de TR91.
Daar schrok ik toch wel van. Het rijdt zeker niet fijn. De motor probeert steeds zijn weg te vinden (wat dus niet lukt met al de lengte, dwars en diagonaal krassen).
Denk ook niet dat t bevordelijk is voor de banden. Benieuwd wanneer t klaar is (bedekt met nieuwe laag) zodat t met de levensduur van de band ook goed komt (en t risico op een glijer kleiner is.....).
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Re: Dunlop Trailmax TR91
Duurt te lang voordat jullie er 1 verslijten en heb hem zelf laten steken
Morgen wordt hij ineens uitvoerig getest in Luxemburg, een kleine 600km, ben eens benieuwd
Morgen wordt hij ineens uitvoerig getest in Luxemburg, een kleine 600km, ben eens benieuwd
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4224
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Laat even weten hoe het gegaan is met de banden.
Ik heb ze inmiddels ook ongeveer 1000km en ben heel positief..
Ik heb ze inmiddels ook ongeveer 1000km en ben heel positief..
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ik was dus een erg tevreden BW gebruiker en moet zeggen dat de eerste indruk die de Dunlop nalaat erg goed is.
S'morgens als we vertrokken in Bastogne sneeuwde het dus gisteren, gelukkig niet lang want bij 0.5 graden en sneeuw moet ik geen tekening maken peins ik.
Heb de Dunlop op geen enkel foutje kunnen betrappen en was een vlotte rit. 1 bepaald stukkie ging het er weer erg sportief aan toe en deze band geeft dus een enorm vertrouwen en dacht dat het niet kon, maar ging weer net ietsje beter dan de BW. Hoop nu alleen dat hij toch een aanvaardbaar aantal km meegaat, want je voelt dat deze band zachter is en hij kleeft aan de weg. Dus voorlopig na 585km niets dan lof.
S'morgens als we vertrokken in Bastogne sneeuwde het dus gisteren, gelukkig niet lang want bij 0.5 graden en sneeuw moet ik geen tekening maken peins ik.
Heb de Dunlop op geen enkel foutje kunnen betrappen en was een vlotte rit. 1 bepaald stukkie ging het er weer erg sportief aan toe en deze band geeft dus een enorm vertrouwen en dacht dat het niet kon, maar ging weer net ietsje beter dan de BW. Hoop nu alleen dat hij toch een aanvaardbaar aantal km meegaat, want je voelt dat deze band zachter is en hij kleeft aan de weg. Dus voorlopig na 585km niets dan lof.
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Grappig dat iedereen het over " kleven / gummy " heeft, maar da's wel de beste omschrijving.
Ik ben eens wat op de voetzetting gaan letten en kijken of het platter kon
Dat gaat me links nooit lukken, daar schuurt de zijstandaard verbreding over de grond.
ook niet met veer op stand 5 en solo Maar ik wil m' n plaatje niet missen.
Zoekt iemand nog een extra laatste centimeter links, ik heb nog wat over, en ga ik nooit gebruiken
He Bozobin, even terugkomend op dat laatste centimetertje van de band....Bozobin schreef:Okee, vergissing mijnerzijds, ik had echt het idee dat je bij iedere normale band gewoon het hele profiel kon gebruiken.Tulipan schreef:Maar moet dat dan....steppies aan de grond, ben je dan stoerder of zo ???
Ik vind het heerlijk om zonder te leunen of te verzitten een bocht in te duiken.
En als er dan nog een centimeter overblijft op de band... so what.
Ik ben eens wat op de voetzetting gaan letten en kijken of het platter kon
Dat gaat me links nooit lukken, daar schuurt de zijstandaard verbreding over de grond.
ook niet met veer op stand 5 en solo Maar ik wil m' n plaatje niet missen.
Zoekt iemand nog een extra laatste centimeter links, ik heb nog wat over, en ga ik nooit gebruiken
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Dat is nou precies de reden dat ik dat soort dingen en ook een middenbok er niet op wil hebben. Het zijn vaste punten die je achterband van het asfalt kunnen tillen en dat wil je niet meemaken, juist niet op dat moment.
Ik rijd er ook niet speciaal op om altijd alles aan de grond te rijden, maar ik vind het wel erg prettig om uit ervaring te weten dat ik nog steeds over heb zolang er niks aan de grond loopt.
Voetstepjes kunnen schrapen EN inklappen en zullen dus nooit je achterband van de grond tillen.
Waarom dit alles ? Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Ik rijd er ook niet speciaal op om altijd alles aan de grond te rijden, maar ik vind het wel erg prettig om uit ervaring te weten dat ik nog steeds over heb zolang er niks aan de grond loopt.
Voetstepjes kunnen schrapen EN inklappen en zullen dus nooit je achterband van de grond tillen.
Waarom dit alles ? Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Herovina
- DL1000 berijder
- Berichten: 26
- Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Ravenstein
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ze liggen eronder.
Plakken goed in de bocht en hoge snelheid rechtuit ook stabiel
Superbandje..., maar daar is al genoeg over gezegd
Plakken goed in de bocht en hoge snelheid rechtuit ook stabiel
Superbandje..., maar daar is al genoeg over gezegd
- Herovina
- DL1000 berijder
- Berichten: 26
- Lid geworden op: ma 11-07-2011, 23:44
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Ravenstein
Re: Dunlop Trailmax TR91
Inderdaad.....
Ik ben ook benieuwd naar de levensduur.
Ik ben ook benieuwd naar de levensduur.
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4224
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ik ook.. heb ze nu 2500 km.. nog geen sporen van slijtage..
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Dr zitten nog van die nieuw pieletjes aan !
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4224
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Heb je goed gezien...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Die motten dr af hoor !!!
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Dunlop Trailmax TR91
Kan niet wachten tot mijn trailattacks op zijn.
vandaag kwam ik erachter dat het ergens geregend had, omdat ik over een teerlijntje reed in een bocht...
stapje opzij...
Naja, denk overigens dat je van geen enkele band dan nog wonderen mag verwachten.
vandaag kwam ik erachter dat het ergens geregend had, omdat ik over een teerlijntje reed in een bocht...
stapje opzij...
Naja, denk overigens dat je van geen enkele band dan nog wonderen mag verwachten.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4224
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Gaat ook wel gebeuren.. wees maar niet bang..Bozobin schreef:Die motten dr af hoor !!!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Re: Dunlop Trailmax TR91
Gewoon iets rustiger de bocht ingaan lijkt mij een veel betere (en ook veiliger) optie.Bozobin schreef:Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Re: Dunlop Trailmax TR91
Same here... Helaas slijten die dingen nogal traag heb ik gemerkt...Peterzeeland schreef:Kan niet wachten tot mijn trailattacks op zijn.
vandaag kwam ik erachter dat het ergens geregend had, omdat ik over een teerlijntje reed in een bocht...
stapje opzij...
Naja, denk overigens dat je van geen enkele band dan nog wonderen mag verwachten.
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Jij bent zeker nog nooit een goed knijpende bocht tegengekomen ?Robert_vd_B schreef:Gewoon iets rustiger de bocht ingaan lijkt mij een veel betere (en ook veiliger) optie.Bozobin schreef:Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Nog nooit een oeps gehad van een bocht die toch wat scherper blijkt dan jij dacht ?
Nog nooit een andere weggebruiker tegengekomen die in een bocht iets anders doet dan jij verwacht ?
Het gaat mij juist om het vergroten van de veiligheid door kennis en ervaring en die ook weten te gebruiken op het moment dat het nodig is.
En dat zul je toch echt moeten oefenen.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Re: Dunlop Trailmax TR91
Volledig eens met Bozobin.
Bocht wat verkeerd ingeschat, paniek in het kopje, de remmen in en de bocht uit, (see it and also done that ), terwijl je eigenlijk op het moment van het schokje in het kopje gewoon wat dieper moet duwen en dan merkt dat het eigenlijk een "makkie" was en wordt ook steeds makkelijker
Bocht wat verkeerd ingeschat, paniek in het kopje, de remmen in en de bocht uit, (see it and also done that ), terwijl je eigenlijk op het moment van het schokje in het kopje gewoon wat dieper moet duwen en dan merkt dat het eigenlijk een "makkie" was en wordt ook steeds makkelijker
- Ebrostrom
- DL650 berijder
- Berichten: 2854
- Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
- Woonplaats: Maasbree
Re: Dunlop Trailmax TR91
Hoop t nooit tegen te hoeven komen en hanteer daarom in NLD toch altijd eerst 1 keer de bocht rustig doorrijden. Daarna weet je hoe hij loopt en kan het wat harder. Vandaag voor het eerst die vervelende bocht A20-A13 genomen. Erg scherp voor snelweg bocht en dan ook nog met knik erin.Bozobin schreef:Jij bent zeker nog nooit een goed knijpende bocht tegengekomen ?Robert_vd_B schreef:Gewoon iets rustiger de bocht ingaan lijkt mij een veel betere (en ook veiliger) optie.Bozobin schreef:Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Nog nooit een oeps gehad van een bocht die toch wat scherper blijkt dan jij dacht ?
Nog nooit een andere weggebruiker tegengekomen die in een bocht iets anders doet dan jij verwacht ?
Het gaat mij juist om het vergroten van de veiligheid door kennis en ervaring en die ook weten te gebruiken op het moment dat het nodig is.
En dat zul je toch echt moeten oefenen.
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Gaat een beetje lastig worden niet
Hoe doe je dat op onbekende wegen ??
Deze route doe ik met mijn ogen dicht, maar ik vraag me af hoe en wanneer jij dan boven zou komen ,
want er zitten een paar instinkers ( begin en eerste helft deel 3, om niet te vervelen )tussen
waar je dat extra rubber wel eens nodig kunt hebben
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oVIlY4Dm9gs[/youtube]
klik verder voor deel 2 en 3 ( de mooiste)
Hoe doe je dat op onbekende wegen ??
Deze route doe ik met mijn ogen dicht, maar ik vraag me af hoe en wanneer jij dan boven zou komen ,
want er zitten een paar instinkers ( begin en eerste helft deel 3, om niet te vervelen )tussen
waar je dat extra rubber wel eens nodig kunt hebben
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oVIlY4Dm9gs[/youtube]
klik verder voor deel 2 en 3 ( de mooiste)
Laatst gewijzigd door Tulipan op di 08-05-2012, 01:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Op YouTube Full Screen van je filmpje zitten genieten Edy
Maar aan je spiegels te zien wel wat gedateerd
Maar aan je spiegels te zien wel wat gedateerd
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- Iron Horse
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Berichten: 7572
- Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
- Mijn motor is een: Geen meer.
- Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)
Re: Dunlop Trailmax TR91
19 mei 2011 of daar ergens in de buurt, zie link info Youtube.
Groeten, Rob.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Weet ik Rob. Maar hij heeft intussen nieuwe spiegels .....
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ben ik niet, ik zat toen in delage landen
Hij heeft de echte basisuitvoering zonder opsmuk, zo gek als ik het gemaakt heb is geen enkele hier
Aad, heb deel 2 en 3 nu ook weer even afgekeken, en deel 3 blijft mooi, even naar 2200 mtr voor
een koppie leut. Volgende week weer om foto´s te maken van de Tajinaste die in bloei staat daarboven.
En hier een video van wat Bozobin bedoelt, in de eerste twee minuten 2 x over de middenstreep
Wel een heeeeerlijke knalweg ( bergop dan ) Let even op het onderschrift op youtube...65jr
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zh5Lrf4x ... re=related[/youtube]
Hij heeft de echte basisuitvoering zonder opsmuk, zo gek als ik het gemaakt heb is geen enkele hier
Aad, heb deel 2 en 3 nu ook weer even afgekeken, en deel 3 blijft mooi, even naar 2200 mtr voor
een koppie leut. Volgende week weer om foto´s te maken van de Tajinaste die in bloei staat daarboven.
En hier een video van wat Bozobin bedoelt, in de eerste twee minuten 2 x over de middenstreep
Wel een heeeeerlijke knalweg ( bergop dan ) Let even op het onderschrift op youtube...65jr
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Zh5Lrf4x ... re=related[/youtube]
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4882
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Dunlop Trailmax TR91
Back on topic.
Iemand al enig idee over de levensduur van de TR91?
In km's.
Ik ben aan een nieuwe achterband toe.
Mijn huidige Anakee2 voldoen zeer goed en ook zeer lang, maar een mens wil wel eens wat anders proberen.
Maar niet als ze het niet lang volhouden. Stop het geld liever in de tank.
De vorige waren Battlewings. Maar de Anakees bevallen beter. De berichten over de TR91's zijn goed.
Ze kosten bij Motoport nagenoeg hetzelfde.
Iemand km's?
Iemand al enig idee over de levensduur van de TR91?
In km's.
Ik ben aan een nieuwe achterband toe.
Mijn huidige Anakee2 voldoen zeer goed en ook zeer lang, maar een mens wil wel eens wat anders proberen.
Maar niet als ze het niet lang volhouden. Stop het geld liever in de tank.
De vorige waren Battlewings. Maar de Anakees bevallen beter. De berichten over de TR91's zijn goed.
Ze kosten bij Motoport nagenoeg hetzelfde.
Iemand km's?
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
en hoe doen ze het in het onverharde in vergelijking met de annakee 2?
- Peterzeeland
- KLV1000 berijder
- Berichten: 848
- Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
- Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
- Woonplaats: Vlissingen-ZL
Re: Dunlop Trailmax TR91
Lijkt me duidelijk dat Anakees het beter doen op onverhard....? Zou me anders echt verbazen
Die Jan die wordt vast achtervolgd door een jonkie
Die Jan die wordt vast achtervolgd door een jonkie
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Re: Dunlop Trailmax TR91
Roerend mee eens.Ebrostrom schreef:Hoop t nooit tegen te hoeven komen en hanteer daarom in NLD toch altijd eerst 1 keer de bocht rustig doorrijden. Daarna weet je hoe hij loopt en kan het wat harder. Vandaag voor het eerst die vervelende bocht A20-A13 genomen. Erg scherp voor snelweg bocht en dan ook nog met knik erin.Bozobin schreef:Jij bent zeker nog nooit een goed knijpende bocht tegengekomen ?Robert_vd_B schreef:Gewoon iets rustiger de bocht ingaan lijkt mij een veel betere (en ook veiliger) optie.Bozobin schreef:Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Nog nooit een oeps gehad van een bocht die toch wat scherper blijkt dan jij dacht ?
Nog nooit een andere weggebruiker tegengekomen die in een bocht iets anders doet dan jij verwacht ?
Het gaat mij juist om het vergroten van de veiligheid door kennis en ervaring en die ook weten te gebruiken op het moment dat het nodig is.
En dat zul je toch echt moeten oefenen.
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ja hoor, regelmatig, maar nog nooit op een dusdanige manier dat het tot schrikreacties heeft geleid. Toch een kwestie van ietsje rustiger de bocht in. Mij instructeur riep altijd al: "Als een ouwe lul de bocht in en als een jonge god er weer uit". Tot op heden heb ik mij daaraan gehouden en het werkt prima.Bozobin schreef:Jij bent zeker nog nooit een goed knijpende bocht tegengekomen ?Robert_vd_B schreef:Gewoon iets rustiger de bocht ingaan lijkt mij een veel betere (en ook veiliger) optie.Bozobin schreef:Hoeveel zijn er niet die de bocht uitvliegen omdat ze niet platter durven en het idee hebben dat dit ook niet kan ?
Het is heel erg prettig om te WETEN dat je bijna altijd een stukje door kunt drukken om die bocht net WEL te halen.
Nog nooit een oeps gehad van een bocht die toch wat scherper blijkt dan jij dacht ?
Nog nooit een andere weggebruiker tegengekomen die in een bocht iets anders doet dan jij verwacht ?
Het gaat mij juist om het vergroten van de veiligheid door kennis en ervaring en die ook weten te gebruiken op het moment dat het nodig is.
En dat zul je toch echt moeten oefenen.
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Slow in Fast out, is een bekend gezegde in de motorsport. En ook op de weg is het handiger om de bocht, zeker als je hem niet goed kunt doorkijken, wat rustiger in te gaan. Maar iedereen z'n ding, ik doe ook maar wat
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Re: Dunlop Trailmax TR91
Nou even een update uit het mooie Massa Italie en hier helemaal gekomen zonder tolwegen kan ik denk ik met recht zeggen Wat een superbanden ik knal over de berpassen heen als een heet mes in een pakje boter.
Alle elementen onderweg gehad regen natte sneeuw sneeuw en nu zon!
Ja ze slijten wel sneller dan bijvoorbeeld de battelwing maar plakken dan ook echt aan de weg en houden zich goed ondanks de 2 volle zijkoffers plus topkoffer.
Tja rest mij toch nog even te melden dat die v strom 650 toch een geweldige motorfiets is!
En ook mijn meisje is erg tevreden over haar Versys!
Alle elementen onderweg gehad regen natte sneeuw sneeuw en nu zon!
Ja ze slijten wel sneller dan bijvoorbeeld de battelwing maar plakken dan ook echt aan de weg en houden zich goed ondanks de 2 volle zijkoffers plus topkoffer.
Tja rest mij toch nog even te melden dat die v strom 650 toch een geweldige motorfiets is!
En ook mijn meisje is erg tevreden over haar Versys!
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2980
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Re: Dunlop Trailmax TR91
Fotootje met volle bepakking ??
Maar inderdaad, jij hebt dezelfde ervaring als ik ( en dan hed ik nog m´n schatje achterop )
Bochten, kuilen, bergen, afdalingen, regen, volle bepakking en geen zijstapjes
Zal vandeweek even het profiel meten ivm slijtage
Maar inderdaad, jij hebt dezelfde ervaring als ik ( en dan hed ik nog m´n schatje achterop )
Bochten, kuilen, bergen, afdalingen, regen, volle bepakking en geen zijstapjes
Zal vandeweek even het profiel meten ivm slijtage
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- RedStrom
- DL650 berijder
- Berichten: 4882
- Lid geworden op: di 22-06-2010, 23:19
- Mijn motor is een: DL650 L2 met 183.000+ km
Re: Dunlop Trailmax TR91
Huidige banden hebben 2,4 (V) en 1,4 (A) profiel.
Dat zijn Anakees2 en die zitten er 21500 km op. Ze zijn er 9 april 2011 op gekomen ter vervanging van Battlewings.
Bij de 48k beurt half maart had de achterband wellicht al gemoeten, maar nu bij 53k gaat het gebeuren.
21.5k is best veel. En het zal wel weer reacties uitlokken over rijstijl etc. Ik rij als een slak. Daarom ook maar geen foto's.
Conclusie is gewoon dat de Anakees2 lang meegaan.
Ze bevallen ook erg goed.
Maar om te proberen gaan er vrijdag toch maar TR91's op.
Reacties van iedereen zijn goed, duurzaamheid is niet echt bekend, maar zal wel meevallen.
Wellicht is het wel de laatste set die ik er op doe.
Vrijdag meteen even een T-shirt scoren door een proefritje L2 te doen. Wie weet.
Ik zet dit ook nog even aangepast in het Anakee topic zodat er wat info is over hoe lang ze mee kunnen. Geen dubbele posting dus.
Dat zijn Anakees2 en die zitten er 21500 km op. Ze zijn er 9 april 2011 op gekomen ter vervanging van Battlewings.
Bij de 48k beurt half maart had de achterband wellicht al gemoeten, maar nu bij 53k gaat het gebeuren.
21.5k is best veel. En het zal wel weer reacties uitlokken over rijstijl etc. Ik rij als een slak. Daarom ook maar geen foto's.
Conclusie is gewoon dat de Anakees2 lang meegaan.
Ze bevallen ook erg goed.
Maar om te proberen gaan er vrijdag toch maar TR91's op.
Reacties van iedereen zijn goed, duurzaamheid is niet echt bekend, maar zal wel meevallen.
Wellicht is het wel de laatste set die ik er op doe.
Vrijdag meteen even een T-shirt scoren door een proefritje L2 te doen. Wie weet.
Ik zet dit ook nog even aangepast in het Anakee topic zodat er wat info is over hoe lang ze mee kunnen. Geen dubbele posting dus.
Eerst rijden, dan oordelen.
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
DL650 2006 (2010-2015), DL1000 2014 (2015-2021), Tenere 700 2021 (2022-2024) , DL650 2011 (2023-...)
Re: Dunlop Trailmax TR91
Die Duitse test gaf aan dat Trailmax'en het goed doen bij nat weer. Volgens mij hebben die Duitsers gelijk. Vandaag 210 km gereden in hevige regen, slagregen, wolkbreuken, gietende regen en al wat er tussen zit. Voeg daarbij hevig onweer en druk, onoplettend vakantieverkeer en je hebt een ideale regentest bij normale temperatuur. De test vond plaats aan snelheden van 0 tot 100 km/u. Het parcours bestond hoofdzakelijk uit snelweg en verkeerswisselaars. Betonnen snelweg, asvalt snelweg, afgeschraapte snelweg en vooral beschadigde snelweg. Daarnaast was er ook een 20-tal kilometer secundaire weg en kleinere slingerende straten. Riooldeksels waren omni-present. Witte wegmarkeringen en teer ook. En als kers op de taart waren er een paar wegoverstromingen die onverwacht opdoken uit het waas van regen, opspattend water en voorliggers. Niet meer te ontwijken en vol er door aan 40-70 km/u.
Het was ronduit gevaarlijk en de TR91's deden het geweldig. Het is te zeggen, ik kon mijn aandacht volop richten op de wegsituatie en aangepast proberen rijden. Ze hebben een keer kort naar grip gezocht. Dat was op een dikke teerribbel in langsrichting, die betonnen rijvakken scheidde. Het was bovendien nat en ik accelereerde om in te voegen.
Kortom: danku Dunlop!
Het was ronduit gevaarlijk en de TR91's deden het geweldig. Het is te zeggen, ik kon mijn aandacht volop richten op de wegsituatie en aangepast proberen rijden. Ze hebben een keer kort naar grip gezocht. Dat was op een dikke teerribbel in langsrichting, die betonnen rijvakken scheidde. Het was bovendien nat en ik accelereerde om in te voegen.
Kortom: danku Dunlop!
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Na zulke goeie berichten heb ik de TR91 intussen ook besteld. De TW zitten er nu 16.000 km onder en het beste is er wel van af
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- Framomile
- DL1000 berijder
- Berichten: 926
- Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
- Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
- Woonplaats: Purmerend
Re: Dunlop Trailmax TR91
Aad900 schreef:Na zulke goeie berichten heb ik de TR91 intussen ook besteld. De TW zitten er nu 16.000 km onder en het beste is er wel van af
Je gaat er geen spijt van krijgen!!
Gr Franc
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Anders klop ik wel bij je aan Franc
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
- Frank
- V-Strom 1050 berijder
- Berichten: 4224
- Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
- Woonplaats: Hengelo (OV)
- Contacteer:
Re: Dunlop Trailmax TR91
Ik heb ze ook Aad... rijdt perfect! Gisteren even uitgeprobeerd met 120 over de dijkjes langs de Lek, geen centje pijn!
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
- Aad900
- DL650 berijder
- Berichten: 3468
- Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
- Woonplaats: Rotterdam
Re: Dunlop Trailmax TR91
Oh dat is een hele geruststelling Frank, want ik rijd daar eigenlijk zo'n beetje elke week, dus daar moeten ze dan wel geschikt voor zijn
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart