Het bedradingsschema.

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Het bedradingsschema.

Bericht door Iron Horse »

N.a.v. een vraagje van een van de forumleden heb ik een kopie van het bedradingsschema op de image server gezet. Omdat dit mogelijk ook voor anderen interessant kan zijn wanneer je iets wilt opzoeken of aansluiten, bij deze ook hier beschikbaar.

Het komt uit het service manual PDF en ik heb er een uitvergroting van gemaakt want anders zijn de details niet leesbaar. Je moet dus flink met de schuifbalken aan de gang. Bijgaand het schema.

Als je op het onderstaande plaatje klikt kom je bij het opgeslagen plaatje op de image server, maar die is dan nog steeds verkleind. Klik je ook daar weer op dat plaatje dan krijg je de originele grootte te zien. Door met je rechtermuisknop op de dan geopende tekening te klikken kun je hem "opslaan als" op je eigen pc.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Bandit

Bericht door Bandit »

Superrrrr, Rob.
Staat nu in een "goed bewaarde DIR op een CD - rom" :D

Groetjes Toon. 8)
Titoturbo

Bericht door Titoturbo »

Hoi Rob,

Is het plaatje nog beschikbaar? Het blijft klein bij mij...
:roll:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hij staat er nog steeds op in origineel formaat. Maar ik heb hem voor de zekerheid even naar je toegemaild. Dit is trouwens het schema van de 650. Ik heb geloof ik ook die van de 1000. Zit waarschijnlijk heel weinig verschil in, maar je weet maar nooit.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie