Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jomme Dox »

Vorige zaterdag (06 maart) ben ik naar Aalsmeer getrokken omdat het opendeur dag was bij de firma Restyle. Dat is van bij mij thuis toch een goeie 200 km rijden - en 200 terug.

En dit voor een motorjas, die ik op hun website had gevonden. het model staat me heel erg aan, en het model is in Belgie niet te verkrijgen.

Vooreerst vertellen dat ik heel goed ben ontvangen in de winkel, en dat er nog een aantal klanten waren, die blijkbaar ook verrast waren dat een Belg zover kwam om een jas te kopen. Het was gezelligheid troef.

Maarrrrrrr :

Ik was naar daar gereden omdat ze adverteerden met grote maten. Ikzelf heb nu een 4XL en een 5Xl van jas. Die 4XL is aan vervanging toe (de reden van mijn trip) - en die past net (eigenlijk niet meer). Die 5XL is enkel een zomerjas.
Ik pas dus een 5XL - veels te klein - Ik pas een 6XL - veels te klein, en ja hoor, ik pas een 7XL (!) - en ook die kreeg ik niet dicht.

Advies van de verkoper : een motorjas moet strak zitten. Daar ben ik mee akkoord, maar niet als ik voor een ganse motortrip mijn adem dan moet inhouden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Men kon een jas op maat maken, dan moest ik 50 euro opleggen. (de prijs voor de jas was normaal 350 euro.)

Maar ik heb zo een slecht gevoel nu : als een 7XL al niet past - dan klopt er toch iets niet met hun maten ?

Verder had ik een opmerking over de zwakke bepantsering in de schouderstukken, en de man beweerde dat dit de nieuwste trend was. Het waren soepele schouderstukken, die mijn inziens niet bestand zijn tegen een valpartij. Mortorkledij primeert bij mij op veiligheid, temeer daar de fabrikant zegt dat ze die jassen hebben gemaakt in samenspraak met diverse instanties ???

Daarom mijn vraag : heeft iemand ervaringen met dit bedrijf, hetzij positief, hetzij negatief ? Dan kan ik nog oordelen of ik een jas op maat laat maken....

Tnx.

Jomme
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Bonelli

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Bonelli »

Jomme schreef:Vorige zaterdag (06 maart) ben ik naar Aalsmeer getrokken omdat het opendeur dag was bij de firma Restyle. Dat is van bij mij thuis toch een goeie 200 km rijden - en 200 terug.

Hoi Jomme,

Laat je niet lokken door het verhaaltje dat zij afgelopen zaterdag een speciale open dag hadden, dat hebben ze namelijk elke week. Ze hebben advertenties op Marktplaats staan en die passen ze elke week aan met een "speciale open dag op zaterdag voor particulieren" !!!!!!
Jokapo

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jokapo »

ik heb er een kleine 1,5 jaar geleden een leren politie lookalike broek gekocht.

de runners van de ritsen onderin zijn allebei al vervangen. 1 rits is eigenlijk al aan vervanging toe. de waterdichte laag de erin zit is voor mijn gevoel niet geheel waterdicht. ik heb al een flap over de bovenste rits laten plaatsen omdat ik daar tijdens regenbuien zeik en zeik nat werd wat er nogal lullig uitzag.

MAW hun prijzen zijn redelijk aantrekkelijk alleen de volgende keer betaal ik liever wat meer voor een stuk beter kwaliteit, want het is het allemaal eigenlijk net niet.
E-strommer

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door E-strommer »

Jomme schreef: Advies van de verkoper : een motorjas moet strak zitten.
Hey Jomme,

Ik denk er anders over zover mijn ervaring dat is, een jas moet goed zitten maar strak is niet goed!! Als het koud is heeft het geen isolatie meer van je eigen lichaamswarmte om je heen, je jas geeft dan direct de kou van buiten door naar je lichaam. En je kan geen dan ook geen extra warme kleding onder je pak aan doen.

Elwin :-)}
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jomme Dox »

Jokapo schreef: want het is het allemaal eigenlijk net niet.
Dat was ook mijn eerste indruk....
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Graafie68

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Graafie68 »

jomme, ik weet niet wat je precies voor jas zoekt ( leer of textiel )
maar in het west land zit de firma MAXIMAAT te POELDIJK.
daar verkoopt men goede kleding voor redelijke prijzen.
daat hangen jassen broeken met maten alla 4 persoons tenten oftewel daar kan je in parkeren.

www.maximaat.nl
Jokapo

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jokapo »

ga anders een kijken bij MJK in oudenbosch is er nog eentje van hier ook mooie spul wat lekker zit

http://www.mjk.nl
Erik Hofstee

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Erik Hofstee »

Jomme schreef:Vorige zaterdag (06 maart) ben ik naar Aalsmeer getrokken omdat het opendeur dag was bij de firma Restyle. Dat is van bij mij thuis toch een goeie 200 km rijden - en 200 terug.

En dit voor een motorjas, die ik op hun website had gevonden. het model staat me heel erg aan, en het model is in Belgie niet te verkrijgen.

Vooreerst vertellen dat ik heel goed ben ontvangen in de winkel, en dat er nog een aantal klanten waren, die blijkbaar ook verrast waren dat een Belg zover kwam om een jas te kopen. Het was gezelligheid troef.

Maarrrrrrr :

Ik was naar daar gereden omdat ze adverteerden met grote maten. Ikzelf heb nu een 4XL en een 5Xl van jas. Die 4XL is aan vervanging toe (de reden van mijn trip) - en die past net (eigenlijk niet meer). Die 5XL is enkel een zomerjas.
Ik pas dus een 5XL - veels te klein - Ik pas een 6XL - veels te klein, en ja hoor, ik pas een 7XL (!) - en ook die kreeg ik niet dicht.

Advies van de verkoper : een motorjas moet strak zitten. Daar ben ik mee akkoord, maar niet als ik voor een ganse motortrip mijn adem dan moet inhouden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Men kon een jas op maat maken, dan moest ik 50 euro opleggen. (de prijs voor de jas was normaal 350 euro.)

Maar ik heb zo een slecht gevoel nu : als een 7XL al niet past - dan klopt er toch iets niet met hun maten ?

Verder had ik een opmerking over de zwakke bepantsering in de schouderstukken, en de man beweerde dat dit de nieuwste trend was. Het waren soepele schouderstukken, die mijn inziens niet bestand zijn tegen een valpartij. Mortorkledij primeert bij mij op veiligheid, temeer daar de fabrikant zegt dat ze die jassen hebben gemaakt in samenspraak met diverse instanties ???

Daarom mijn vraag : heeft iemand ervaringen met dit bedrijf, hetzij positief, hetzij negatief ? Dan kan ik nog oordelen of ik een jas op maat laat maken....

Tnx.

Jomme
Misschien kun je Richa eens proberen, die hebben ook enorm grote maten.
http://www.richa.be/


groeten
Erik
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jomme Dox »

Het is dus een nieuwe Richa geworden....

Bedankt voor de tips, jongens...

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Verkoop aan particulieren 12-3-2012

Bericht door Iron Horse »

Ik ken de club niet en maak er ook geen reclame voor. Maar misschien is het interessant indien je tijd en gelegenheid hebt om erheen te gaan. Deze groothandel zet z'n deuren alleen morgen tussen 12 en 4 open voor particulieren en zegt tot 70% korting op bepaalde zaken te geven. Niet geschoten is sowieso mis, dus ik zet de link er maar even op. Als ik tijd heb ga ik zeker even kijken.

http://www.restyle.ws/products.php?catid=86
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Verkoop aan particulieren 12-3-2012

Bericht door Iron Horse »

Was er niet echt van onder de indruk. Wel veel spullen. Maar bijvoorbeeld geen pashokje(s). Verder weer de veel te veel toegepaste flauwe kul in de vorm van; Van € 549 voor € 229. En dat dan op alles. Heel erg ongeloofwaardig en prijzen die verder gewoon gemiddeld zijn. Jammer om zo reclame te maken. Komt in die vorm veel te vaak voor. Van de week ook in Beekbergen zogenaamde motorkledingdumpdag. Kom je daar, is het van hetzelfde laken en pak, met gewone doorsnee prijzen maar ook weer de poppenkast VAN VOOR. Sommigen denken dat we kennelijk op ons achterhoofd gevallen zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Petrad1
DL650 berijder
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 11-03-2011, 19:25
Mijn motor is een: V-Strom DL 650 Adventure - 2009
Woonplaats: Den Haag

Re: Verkoop aan particulieren 12-3-2012

Bericht door Petrad1 »

Een ruime keuze maar ook hele mooie praatjes!!!!!!! Een gladde verkoper!!!! Artikelen blijken toch niet geheel te voldoen qua bijvoorbeeld waterdichtheid. Zelf ondervonden...... Heb voor zo'n slordige € 400,00 aan kleding bij hem gekocht en als iets dan niet blijkt te voldoen, kost het veel moeite om contact met hem te krijgen. MIJN ADVIES: JE HOEFT NIET EENS TE GAAN KIJKEN!!!!!
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Verkoop aan particulieren 12-3-2012

Bericht door Soesko »

Ik ken het merk niet en op basis van de foto's die ik zie heb ik niet de indruk dat het nu A-kwaliteit materiaal is. Persoonlijk geef ik liever wat meer geld uit voor merkspullen van bijvoorbeeld Rukka, Alpinestars etc.
Gebruikersavatar
Jomme Dox
DL1000 berijder
Berichten: 607
Lid geworden op: ma 11-05-2009, 20:46
Mijn motor is een: Yamaha Tenere 1200ZE
Woonplaats: Dicht bij Mechelen (Belgisch Vlaanderen)

Re: Verkoop aan particulieren 12-3-2012

Bericht door Jomme Dox »

Ben er ne keer geweest.

Wel vriendelijk onthaal, maar voor mij liet de kwaliteit wat te wensen over. Ik heb er dan ook niks gekocht.

J.
Als ik met jou een appel wissel, heb ik nog steeds 1 appel.
Wissel ik een idee met jou, dan heb ik 2 ideeen.
(George B Shaw)
Japiejo

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Japiejo »

Vandaag ook bij Restyle geweest (zit bij mij om de hoek), hier een aantal jacks en broeken gepast. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangst, toen wij zonder iets aan te schaffen de winkel verlieten kon er helaas geen "tot ziens " meer af. :cry:

De kleding ziet er op het eerste gezicht leuk uit maar heeft in mijn ogen wel een hoog "zwarte markt" gehalte.

Na het bezoek aan restyle bij Motoport geweest, hier een Difi combi gepast en tjaa......dit zit toch een stuk mooier.

Ook nog bij Hein Gericke een combi gepast en ook hier was de pasvorm en draagcomfort een stuk prettiger.

Maar evengoed, ben je in de buurt van Aalsmeer rij er gewoon eens langs.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Iron Horse »

Zoals hieruit blijkt zoek ik ook niet altijd even goed. Blijkt dit onderwerp al aan de orde te zijn terwijl ik er ook een draadje aan wijde, al was het in een iets andere context. Ik denk dat de meningen over het algemeen wel gelijkluidend zijn. Ziet er in eerste instantie aardig uit tot je wat verder kijkt en dan ziet dat het er toch niet helemaal zo mooi uit is als het wordt voorgedaan. Inderdaad een rijk "Zwarte markt" gehalte. Ik kreeg er geen "goed" gevoel bij. Maar misschien zijn er wel mensen die er de koop van hun leven hebben gedaan. Maar die hebben dan waarschijnlijk ook niet verder gekeken dan hun neus lang is.

Wat mij betreft kunnen de 2 topics worden samengevoegd tot eentje. Zie deze. Of kan die van mij gesloten worden.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4206
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Frank »

Iron Horse schreef:Wat mij betreft kunnen de 2 topics worden samengevoegd tot eentje. Zie deze. Of kan die van mij gesloten worden.
U vraagt, wij draaien... nu samengevoegd... :)
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Olaf D

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Olaf D »

Grappig dat ik sinds 2 weken nu een complete politie lookalike broek en jas heb gekocht. Na gepast te hebben zit het dan ook als gegoten. Natuurlijk een beetje strak omdat het leer altijd wat ruimer gaat zitten als het soepel wordt. Moet er wel bijzeggen dat ik de duurste kwaliteit heb genomen. Het zit heerlijk, ziet er goed uit en krijg alleen maar goede reacties. Het zit behagelijk warm. Is winddicht. Ik heb allebei de voeringen ( waterdichte en de iso/termo) er maar uit gehaald. Met andere woorden, ik ben erg in mijn sas met mijn nieuwe outfit van Recycle. Ik vind trouwens dat je er erg leuk geholpen word. En ze hebben een veel ruimer aanbod dan motorport of Goedhart.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Iron Horse »

Altijd goed te lezen wanneer iemand er goede ervaringen heeft. Het is niet de bedoeling om iets of iemand af te branden, maar je ervaart soms zaken anders dan de ander. Ik had er in ieder geval geen prettig gevoel bij.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Eric66
EX- V-Strom berijder
Berichten: 188
Lid geworden op: vr 13-05-2011, 08:58
Mijn motor is een: Triumph Tiger Explorer
Woonplaats: Westland

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Eric66 »

Ik heb goede ervaringen met maximaat uit Poeldijk.
voor wie bijzondere maten zoekt een bezoek waard.
V-Strom, The great compromiser !!
Jan1966
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 30-08-2004, 16:15
Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Woonplaats: gemeente Hollands Kroon

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jan1966 »

Dit oude draadje even nieuw leven inblazen.

Omdat ik een nieuwe motorbroek zocht, en een tevreden collega en deeltijd motorrij-instructeur mij naar Restyle verwees, op hemelvaartsdag een bezoek aan de Restyle vestiging in Aalsmeer gebracht.
De opmerking hierboven van "een hoog zwarte markt gehalte" en "een gladde verkoper" kan ik wel onderschrijven.

Ik heb toch een nieuwe broek gekocht, die echter niet in mijn maat aanwezig was. Sinds gisteren heb ik de broek in mijn bezit (Instructor III black)

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen met deze broek.

Gr. Jan
Suzuki Vstrom 1000 (2014), Honda Varadero 1000 (2002), Suzuki Vstrom 650 (2004),Honda Africa Twin 750 (1996), Suzuki GS 850, Kawasaki EX500 (1991), Kawasaki ZZR1100 (1990), Honda CBR600 (1990), BMW K100 (1984), Suzuki GT500 (1976)
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door TT-Strom »

Ik ben er 1 keer geweest, maar nooit weer. In eerste instantie lijkt hij (in Aalsmeer) erg vriendelijk, als het echter niet naar zijn zin verloopt wordt zijn toonzetting al snel anders.

Ik geef mijn geld liever ergens anders uit.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Gerry
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 16-05-2018, 08:44
Mijn motor is een: XT 600 e
Woonplaats: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Gerry »

Ik woon er om de hoek .. en vind het ook niks,,
Als je binnen komt , dan is net net de winkel van sinkel.. ik vond het een bende,, beetje ,,zwarte markt idee,,
Geen merk waar je wel is van heb gehoord .. en zo goedkoop is het allemaal niet.
.................
Aan de ander kant, ze zitten er al snel een jaar of 10/15 dus ze zullen ook wel iets goeds doen..
Beter Laat Dan Niet @ Gerry Afbeelding
Gebruikersavatar
Drewman
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 26-01-2020, 22:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 2019 A

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Drewman »

Ik heb wel een positieve ervaringen, goedkoop een volledig woon werk pak kunnen halen, Inc nieuw systeem helm tev 300 en leren winter handschoenen. In totaal 800 uitgegeven. Het was vrij rustig dus de 2 heren namen de tijd zodat ik een goed pak kon vinden.

Alles is 3 laags (winter voering/watervoering) is uitneembaar. De pak zelf is goed wind waterdicht.

Nou liet de jas op een paar plekken de naden los. (+- 4 maanden in gebruik) hierover gebeld en medewerker heeft aangegeven even langs te komen om ernaar te kijken.

Jas mocht ik achterlaten en na 2 weken hebben zij alles verstevigd en mocht het ergens nog los laten ben ik vrij om te komen.

Naar mijn idee krijg je wel waard voor je geld. Het is geen A merk, maar de service is goed en de jas doet wat het moet doen. De jas is wind / waterdicht (en hopelijk mocht het nooit nodig zijn) voorzien van allerlei beschermende onderdelen.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Bruur
Berichten: 156
Lid geworden op: vr 06-04-2012, 10:50
Mijn motor is een: V-strom 650 2019
Woonplaats: Lelystad

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Bruur »

Heb er een pak gehaald zowel jas als broek regelmatig het stiksel los gelaten. Broek zelfs omgeruild na meerdere reparaties. Elke keer de kleding 2 weken kwijt. Ik zal er niet snel weer iets halen. Andere merken heb je ook voor de zelfde prijs.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

Groeten Ronald.
Gebruikersavatar
Drewman
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 26-01-2020, 22:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 2019 A

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Drewman »

Ik moet nog zomerkleding hebben, goede doorwaaiers weet niet hoe warm de motorpak is dat ik nu heb. vermoed wel dat ze snel te warm worden.
twijfel nu om die daar ook te halen nu, aangezien ik idd veel stiksels zie loslaten.
ritsen heb ik nog geen probleem.

gelukkig binnenkort motorbeurs, ga daar wel goed kijken naar e.e.a. moet zowiezo een motorheus hebben en een topkoffer :D (als ze niks hebben op de motorbeurs word het de zwarte alu topkoffer van givi)
Ceescees
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 17-06-2019, 17:27

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Ceescees »

restyle ?

waardeloos !
voor 500 euro 4 jaar geleden een leren jack in geel gekocht : wat een ellende !

als je toch je geld wilt weggooien : doneer het aan het ronald mc donald fonds, het kwf, artsen zonder grenzen, de kringloopwinkel, etc etc

restyle ? een dikke NUL
Jan1966
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 30-08-2004, 16:15
Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Woonplaats: gemeente Hollands Kroon

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jan1966 »

Bij mijn Instructor III broek (hun topmodel aldus Restyle) heeft inmiddels ook stiksel losgelaten. De gesp, waarmee de broek van boven aangesnoerd kan worden, is losgegaan.

Al met al ben ook ik niet tevreden over de kwaliteit (en het draagcomfort) van deze broek.

Ik koop NIET meer bij Restyle.

Gr. Jan
Suzuki Vstrom 1000 (2014), Honda Varadero 1000 (2002), Suzuki Vstrom 650 (2004),Honda Africa Twin 750 (1996), Suzuki GS 850, Kawasaki EX500 (1991), Kawasaki ZZR1100 (1990), Honda CBR600 (1990), BMW K100 (1984), Suzuki GT500 (1976)
Jan1966
Berichten: 143
Lid geworden op: ma 30-08-2004, 16:15
Mijn motor is een: Suzuki Vstrom DL 1000 (2014)
Woonplaats: gemeente Hollands Kroon

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Jan1966 »

Als je op de website het gastenboek bekijkt dan kan het niet anders dan dat dit een perfecte zaak is met alleen maar tevreden klanten.

N.a.v. mijn ervaringen heb ik een mindere recensie geschreven. Deze is dus mooi niet geplaatst in het gastenboek. Wat een oplichters.

Gr. Jan
Suzuki Vstrom 1000 (2014), Honda Varadero 1000 (2002), Suzuki Vstrom 650 (2004),Honda Africa Twin 750 (1996), Suzuki GS 850, Kawasaki EX500 (1991), Kawasaki ZZR1100 (1990), Honda CBR600 (1990), BMW K100 (1984), Suzuki GT500 (1976)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Iron Horse »

Dat is algemeen bekend van gastenboeken, die zijn bijna nooit objectief maar gecensureerd.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Bruur
Berichten: 156
Lid geworden op: vr 06-04-2012, 10:50
Mijn motor is een: V-strom 650 2019
Woonplaats: Lelystad

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Bruur »

Mijn reactie is er ook nooit geplaatst.
Groeten Ronald.
Gebruikersavatar
Drewman
Berichten: 123
Lid geworden op: zo 26-01-2020, 22:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 2019 A

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Drewman »

Inmiddels laat mijn broek precies bij de kruis stiksels los. Zal binnenkort contact opnemen. Ik heb de broek +- 8 maanden. Ik ben al eens terug geweest voor de motor jas. Moet zeggen dat ik altijd tot nu toe wordt geholpen. Vermoedelijk ben ik het wel weer 2 weken kwijt.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk

Ceescees
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 17-06-2019, 17:27

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Ceescees »

niet laten repareren door dat prachtige bedrijf, over 2 maanden sta je er weer....

met het komende warme zomerweer gewoon de boel zo laten, kan het daar beneden lekker doorwaaien ! :-)}
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door Eikie »

Goedkoop is duurkoop !

Koop wat fatsoenlijks van een gerenommeerd merk.
Goede kwaliteit, service en garantie hoort daarbij.

In de praktijk kopen mensen tot wel twee keer een goedkoop pak en geven daarna de centen uit aan een nieuw degelijk Goretex pak waar ze jaren plezier van hebben. Kijk maar eens goed om je heen (of in de spiegel 🤫) Het is echt zo.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
J-K
Berichten: 316
Lid geworden op: za 14-06-2014, 12:48
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017 geel.

Re: Iemand ervaring met het bedrijf RESTYLE uit Aalsmeer ?

Bericht door J-K »

Kan dit alleen maar bevestigen.
Neem bv Revit of Ruka dan betaal je wat maar de kwaliteit is er ook naar.
Plaats reactie