De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Van Gore-tex jassen tot kinky leren laarsjes...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Iron Horse »

Ik kwam het onderstaande tegen. Je blijft lachen, dat ze er zelf in geloven dat het bescherming zou geven. :schater: :schater: :schater:
Mochten de foto's niet direct verschijnen, dit is de directe link.

Afbeelding

Afbeelding

Motorcycle riding is a symbol of youthfulness as well as an exciting lifestyle. It is also a very popular means of transport for short and long distance travel in the capital city, divisional and district towns of Bangladesh. The number of registered Motorcycles increases daily in Bangladesh and to serve the growing number of riders, Bata Bangladesh has launched an exclusive sandal for Motorcyclists for the first time.

It is a sandal specifically designed and engineered for bickers. The built-in features are engineered for foot protection and comfort while riding a bike. The MotorSandal was developed by Bata Indonesia and Bata Bangladesh presently is buying components and assembling everything in their Dhamrai factory.

Bata Bangladesh organized a 'Meet the Press' event for the official launch of the ‘MotorSandal’ project in late February. Many Journalists from both press and electronic media attended the event. The company received coverage in more than 30 newspapers and on 7 TV channels.

The most important features of the MotorSandal are – Fiberglass reinforced plate in the sole, Gear shift protection, Thermo-plastic rubber exhaust heat resistance, Toe bumper and Fluorescent night vision in the back strap. Another interesting feature of this sandal is that it can also be used without the back strap as a slipper depending on the wish of the rider. Those with no motorcycle need not be worried, this sandal can be used comfortably in all day to day activities.

At the moment five styles of the ‘MotorSandal’ are available in selected Bata stores across the country at an affordable retail price of Taka 900.00. The ‘MotorSandal’ with its exclusive features has already created tremendous customer sensation and attention. Bata Bangladesh has set a target to sell 100,000 pairs of this ‘MotorSandal’ during 2008.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Peterzeeland »

:D :D :D bescherming tegen je schakelpedaal, jazeker wel!!!
mooi he!
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Stroompje »

Nou ja zeg...... Afbeelding.....'t moet toch niet gekker worden......
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Peterzeeland »

als je wel eens in derde wereldlanden bent geweest, dan weet je dat dit een superdeluxe-decadente verwennerij is voor de doorsnee scooterrijder, die naast zijn gezin ook nog de huisdieren meeneemt op zijn scooter.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Aad900 »

Lijkt me handig als je last van zweetvoetjes hebt :schater:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
MacB

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door MacB »

Ik wil er toch geen schuiver mee maken :shock:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Iron Horse »

Het is wel een idee om erg luchtige zomermotorlaarzen te maken die uiteraard niet waterdicht zijn, maar waar wel de wind doorheen kan waaien en tevens de juiste bescherming geven. Ik heb ze nog niet zo luchtig gezien. Dit terwijl er wel zulk soort luchtige en beschermende zomerjacks zijn. Daarvan heb ik er net een week geleden eentje gekocht. Nu alleen de zomer nog.

De uitvoering in het zwart/rood.

Afbeelding

Nee dat ben ik niet :mrgreen: en het is de zwarte uitvoering:

Afbeelding

En wat info over de luchtdoorlaatbare stof. Heel soepel spul, is letterlijk echt een verademing als je het vergelijkt met m'n all season textiele jas.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Ruke

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Ruke »

Hallo strommers,

Volgens mij is dat geen motorsandaal maar een motorschandaal! :lol:

grts,
Ruke
Nero

Re: De wind tussen je tenen voelen? De motorsandaal!

Bericht door Nero »

Hier een idee voor George Clooney : "Fluo MotorCrocs met airbag systeem".
Een al even gek idee als deze waanzinnige sandalen?
Hij kan misschien aan Brad Pit (op zijn "hairley sjopper") vragen of die dat even wil testen.
Succes gegarandeerd.
Plaats reactie