Ik heb maandag een bestelling gedaan via de website van way-point.
de bestelling kwam woensdag binnen en helaas zat er een dode pixel in het midden van het scherm. meteen even gebeld, gewoon even langs de winkel gaan krijg je een nieuwe zumo aldus de meneer van de storingsdienst.
Ik naar Moordrecht!
klein zaakje maar erg druk! na eventjes wachten waren wij aan de beurt, geholpen door André. Het ruilen was natuurlijk geen punt, ik kreeg meteen een kop koffie aangeboden, en hij was erg enthousiast toen hij hoorde dat ik voor het eerst met een zumo de weg opging, (eigenlijk voor het eerst met de motor). Meteen werd er uitgebreid advies gegeven over het werken met onroute. Nog enkele vraagjes over de Interphone, alles getest, 2 verschillende kapjes gekocht voor de zumo, leuke toevoeging, rood motiefje en carbon motief. ik kreeg ze beide mee terwijl het geen pakketje was, wat wil je nog meer.
al met al 1,5 uur prima service gehad, en dat om alleen even een zumo te ruilen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
een aanrader!