01-07-2007 toerrit Veldhoven

Met wie is waar wat te doen?
Forumregels
  1. Om ritten fantastisch, leuk en vooral veilig te maken, gezien vaak een wisselend ervaringsniveau, is het wenselijk, voor de veiligheid en om de groep bij elkaar te houden, om je aan de volgende regeltjes te houden.
  2. Heb genoeg benzine in de tank om de rit uit te rijden zonder te tanken, en zorg dat je motor in goede staat is.
  3. De voorrijder heeft altijd gelijk; hij bepaalt de route, de stops, het tanken, etc.
  4. Voorrijder: zorg dat je weet wat je in je groep hebt, vraag daar naar.
  5. Eerste forumrit, meldt het bij je voorrijder.
  6. Minder ervaren voor in de groep, meer ervaren achterin.
  7. Tijdens een pauze/lunch kun je van groep wisselen indien gewenst (door jezelf of door de groep).
  8. Rij alsof alleen de voorrijder de route weet en we zonder navigatie rijden.
    1. Hou de persoon achter je in de gaten; zie je hem/haar niet dan stop je op de eerst volgende afslag!
    2. Afslag is waar je normaal je knippers aandoet, rotonde included dus.
    3. Rij je rechtdoor, dan hoef je niet te stoppen (behalve op een rotonde).
    4. Jouw voorligger let ook zo op jou.
  9. Stunten doe je maar in je eigen tijd.
  10. Inhalen binnen de groep in principe niet. Tenzij je bijvoorbeeld wilt filmen, maar maak dat van tevoren aan je groep duidelijk.
  11. Rij nooit naast iemand of in de dode hoek; als je zijn/haar ogen in zijn/haar spiegels kan zien, dan ziet hij/zij jou ook.
  12. Rij zoveel mogelijk in baksteenformatie; dat geeft meer zicht en remweg; de eerste ''steen'' rijdt linksvoor.
  13. Oh ja, en de voorrijder heeft altijd gelijk!!!
Plaats reactie
Biker

01-07-2007 toerrit Veldhoven

Bericht door Biker »

De datum is weer geprikt! Op zondag 01-07-2007 organiseren wij met onze club "MTC Sint Joris" weer onze jaarlijkse motorrit die ook afgelopen jaar weer door diverse V-Strommers is bezocht!!! De rit is ongeveer 180km en vertrekt en eindigt in Veldhoven. Halverwege de rit is een "pitstop" ingelast waar een kraam staat met o.a. soep, broodjes, diverse dranken en natuurlijk de traditie van ons: broodje haring. Na de rit is er de mogelijkheid om de lekkere Jumbo Motorspies van de BBQ te nuttigen zodat je met een gevulde maag de terugreis weer kunt aangaan. Zet de datum maar vast in de agenda zodat de V-Stroms elkaar weer ens zien!!
The V

Bericht door The V »

Was vorig jaar zeker een leuke rit! Als ik kan ben ik weer van de partij!
bjorri

Bericht door bjorri »

Dan ga ik naar http://www.cfbeachdance.nl bij Woodstock op het strand in bloemendaal.
Biker

Bericht door Biker »

bjorri schreef:Dan ga ik naar http://www.cfbeachdance.nl bij Woodstock op het strand in bloemendaal.
Tja je houdt van motorrijden of niet......
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

Bericht door Jambo »

Hallo Biker,

IJs en weder diende ben ik zeker van de partij. Zeker in 2006 was het gezellig met meerdere stroms. En een perfect gebied om te toeren natuurlijk. Komt de route ook op GPS (TTR)?

Groet,

Hans
Hakuna Matata
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Eindelijk weer eens een ritje in de buurt; als het effe kan, ben ik er bij!
Bhodi

Bericht door Bhodi »

1 juli is nog een beetje ver weg, tocjthe lekker in de buurt en als het past in de agenda ben ik erbij!

Grtz :bye:
Biker

Bericht door Biker »

Dipper schreef:Hallo Biker,

IJs en weder diende ben ik zeker van de partij. Zeker in 2006 was het gezellig met meerdere stroms. En een perfect gebied om te toeren natuurlijk. Komt de route ook op GPS (TTR)?

Groet,

Hans
Dat wordt dan misschien weer een prijsje erbij......
Biker

Bericht door Biker »

Hierbij de definitieve uitnodiging zoals ik die namens de club vertsuur:


Beste motormuizen,


Op zondag 1 juli 2007 organiseert “Motor Toer Club Sint Joris” voor de zevende keer een open toertocht. Wij nodigen u hierbij van harte uit.

De voorgaande edities van onze open rit waren een enorm succes en werd gereden door een groot aantal deelnemers. De route voor deze rit is wederom met grote zorg uitgezet en evenals andere jaren is er halverwege een post opgezet voor de versterking van de inwendige mens en een gezellig motorpraatje.

Na een dagje lekker rijden is er weer de mogelijkheid voor het nuttigen van de traditionele jumbo motorspies van de BBQ! Op het achterterrein van café-zaal Sint Joris is er vanaf 15.00 uur live music dus alle ingrediënten voor een gezellige dag zijn aanwezig!!

Inschrijven kan van 09.30 tot 12.00 uur in de zaal van café Sint Joris, Heuvel 7, Veldhoven (Zeelst). Inschrijfkosten zijn € 5,= inclusief consumptiebon voor koffie en soep op de post.

Graag zien wij jullie op zondag 1 juli voor een fantastische motordag!

MTC Sint Joris

Info: MTC.St.Joris@wanadoo.nl
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Mijn kinderen zijn op kamp dus...... Papa kan opstap :lol: Als er niets tussen komt, ben ik van de partij. Is lekker dichbij ook nog.

Tot 1 juli

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
The V

Bericht door The V »

Ik heb vandaag de uitnodigingsbrief al thuis gehad! ff in de agneda plannen!
Biker

Bericht door Biker »

The V schreef:Ik heb vandaag de uitnodigingsbrief al thuis gehad! ff in de agneda plannen!
Das mooi, tot dan!!
Jan

Werken of Vstromen ?

Bericht door Jan »

Hoi Motormuisjes,

Op 1 juli moet ik werken :twisted:
Het is natuurlijk veel leuker om een dorpke of twee verder te gaan brommeren.

Ik heb al verlof aangevraagd en waarschijnlijk gaat dat door;
dat wordt dus lekker toeren en mijn eerste motorspies naar binnen werken. :lol:

see You.
:-)}
Jan
Biker

Bericht door Biker »

Dipper schreef:Hallo Biker,

IJs en weder diende ben ik zeker van de partij. Zeker in 2006 was het gezellig met meerdere stroms. En een perfect gebied om te toeren natuurlijk. Komt de route ook op GPS (TTR)?

Groet,

Hans
Ik heb de route gemaakt in Mapsource CN versie 8
SIMO

1 juli

Bericht door SIMO »

biker schreef:
The V schreef:Ik heb vandaag de uitnodigingsbrief al thuis gehad! ff in de agneda plannen!
Das mooi, tot dan!!
Hallo allemaal,

Als niks tussen komt, zal ook aanwezig zijn.

Gr,
Simo
Biker

Bericht door Biker »

Nog 1 nachtje slapen.....
YellowStrom

Bericht door YellowStrom »

Helaas wordt het weer wel heel erg twijfelachtig, even kijken hoe het uitpakt.
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ik ben er klaar voor :o

Tot straks :P

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5040
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Ondanks de slechte voorspellingen, was het toch een prachtige dag geworden en ook de opkomst was groot. Afbeelding


De hele dag de zon :lol: op onze butsmutsen en de regen :evil: was in géén velden of wegen te zien. En over wegen gesproken. Het was een prachtig toertocht door pittoreske dorpjes, over kabbelend water en in een bosrijke omgeving. Afbeelding

Ook tijdens de tussenstop was er voor de hongerige motorrijder een heerlijke kop soep, broodje haring/kaas/ham of worst en vloeide de koffie rijkelijk.
Afbeelding
Ondanks de uitmuntend georganiseerde tocht (mijn complimenten aan de organisatie), kan de techniek je altijd in de steek laten :evil: . Maar ook hiervoor is een oplossing :lol: DE W.W. Afbeelding

Na de tocht even bijkomen en genieten van live muziek op een zonnig terras. Afbeelding

Al met al was het een zéér geslaagde dag. M.T.C ST. JORIS, HÉLEMAAL TOPPIE :!: :!: Afbeelding

O Ja! :!: , met een andere V-Strommer gereden die nog niet van "ons" forum had gehoord. Die hebben we dus even "bijgewerkt" :lol:

See You Later Alligator.

Peter
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Biker

Bericht door Biker »

Leuk verslag!! Fijn te horen dat je het naar je zin hebt gehad. We zullen dan ook weer onze uiterste best doen dit volgend jaar wederom te herhalen. Op zondag 6 juli 2008 is dan ook weer onze 8e open rit. Zet hem dus maar vast in de agenda!!!

Tja de weergoden waren ons goedgezind, beter konden we het niet hebben. Het was heerlijk weer om te rijden en we hebben inderdaad geen drup gezien. Na afloop van de rit was het inderdaad ook erg gezellig, de live music ging zelfs tot 22.00 uur door!

Bedankt voor het compliment!!
Plaats reactie