De volgende onderdelen zijn behandeld:
* De beschermplaat bij de voetrem.
* De complete boutensets.
* De beschermplaten aan de onderzijde van het motorblok, zowel links als rechts.
* De nokken van de kofferset.
Voor degenen die overwegen om dit ook te laten doen: let goed op de schroefdraad van de bouten. Door het poedercoaten wordt de laagdikte groter en daardoor kunnen de bouten soms lastig of helemaal niet meer passen. Ik raad daarom aan om na het coaten alle schroefdraad even na te lopen met een geschikte buitendraadtap, zodat alles weer soepel monteert.
Met name naar de beugels en nokken van de kofferset ben ik benieuwd hoe de coating zich houdt in de praktijk. Door het regelmatig monteren en demonteren van de koffers zullen deze onderdelen waarschijnlijk het meeste te verduren krijgen. Mocht daar na verloop van tijd slijtage ontstaan, dan laat ik ze over een paar jaar gewoon opnieuw behandelen.
Ik ben erg tevreden met het resultaat. De motor oogt nu een stuk strakker en de verschillende onderdelen vormen veel meer één geheel. Het enige wat nog op mijn wensenlijst staat, is een zwarte skidplate. Zodra die eronder zit, is wat mij betreft al het zichtbare plaatwerk helemaal naar wens afgewerkt. Foto’s volgen zodra alles definitief gemonteerd is.