Zijn er voor een dl1000 uit 2003
Ook navigatiehouders voor boven je km teller
Op de dl1000 zit het oude type scherm
(met schroeven Aan de zijkant)
En dus niet met de bevestigings aan de voorkant
ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad en heel lang moeten zoeken, er was een bedrijf die deze verkocht maar deze is er inmiddels niet meer.
Ik heb uiteindelijk een beugel gekocht bij de bekende chinese website (paar euro) en deze een beetje aangepast zodat dit mooi aansloot in de kuip.
ik zal strak eens proberen om goede foto's te maken van hoe het zit.
een andere optie om dit boven de tellers te zetten heb ik in al mijn zoektijd niet gevonden
Even foto's gemaakt van mijn constructie.
ik heb de beugel gebruikt voor de nieuwere modellen en deze iets aangepast, het deel met rood heb ik weggehaald, het overige deel met de gaatjes heb ik met de hand iets bijgebogen waardoor deze mooi in de kuip paste, deze zijn dan gewoon vastgezet met de schroefjes van de ruit. geen extra gaten o.i.d.
navi beugelsssss.PNG
dan ziet het er zo uit:
scherm voorzijde.jpg
scherm close.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Davey.kanning op do 28-05-2026, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb overigens wel het tussenstuk iets langer gemaakt (stukje buis met 2 boutjes erin)
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders kan ik je misschien wel met e.e.a. helpen
Als ik 120 rijdt dan kan ik nog altijd de routebeschrijving zien in google maps, het scherm trilt dan wel iets dus tekst erop lezen is dan inderdaad wat lastiger.
maarja, als ik harder rijdt dan heb ik toch geen tijd om teksten te lezen