Dl1000 2003 navi houder vraag

Van Garmin tot TomTom, en alles daar tussenin
Plaats reactie
Spdfrk
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11-05-2026, 20:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Adventure (2009)

Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Spdfrk »

Hoi hoi

Zijn er voor een dl1000 uit 2003
Ook navigatiehouders voor boven je km teller
Op de dl1000 zit het oude type scherm
(met schroeven Aan de zijkant)
En dus niet met de bevestigings aan de voorkant

Ik hoop dat iemand kan helpen 😇
Davey.kanning
Berichten: 31
Lid geworden op: di 03-06-2025, 17:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2003)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Davey.kanning »

ik kan je wel helpen :D .

ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad en heel lang moeten zoeken, er was een bedrijf die deze verkocht maar deze is er inmiddels niet meer.

Ik heb uiteindelijk een beugel gekocht bij de bekende chinese website (paar euro) en deze een beetje aangepast zodat dit mooi aansloot in de kuip.
ik zal strak eens proberen om goede foto's te maken van hoe het zit.

een andere optie om dit boven de tellers te zetten heb ik in al mijn zoektijd niet gevonden
Spdfrk
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11-05-2026, 20:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Adventure (2009)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Spdfrk »

Ok super! Ik ben benieuwd
Speedking2.0
Berichten: 130
Lid geworden op: zo 29-09-2024, 19:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Speedking2.0 »

Ik heb van www.gps.nl een houder. Ik kan geen betere foto's maken, hier moet je het mee doen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Alles op persoonlijke titel. DL1000, The one and only.
Spdfrk
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11-05-2026, 20:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Adventure (2009)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Spdfrk »

Thanks maar deze heeft voor bevestiging het 2003 model
Heeft zij bevestiging
Davey.kanning
Berichten: 31
Lid geworden op: di 03-06-2025, 17:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2003)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Davey.kanning »

Even foto's gemaakt van mijn constructie.
ik heb de beugel gebruikt voor de nieuwere modellen en deze iets aangepast, het deel met rood heb ik weggehaald, het overige deel met de gaatjes heb ik met de hand iets bijgebogen waardoor deze mooi in de kuip paste, deze zijn dan gewoon vastgezet met de schroefjes van de ruit. geen extra gaten o.i.d.
navi beugelsssss.PNG
dan ziet het er zo uit:
scherm voorzijde.jpg
scherm close.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Davey.kanning op do 28-05-2026, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Davey.kanning
Berichten: 31
Lid geworden op: di 03-06-2025, 17:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2003)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Davey.kanning »

en nog 2 foto's voor de duidelijkheid,

hopelijk helpt dit je een beetje, als je nog vragen hebt dan laat maar weten :duim:
scherm links.jpg
scherm rechts.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Spdfrk
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11-05-2026, 20:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Adventure (2009)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Spdfrk »

Ziet er super goed uit!😃

Heb je toevallig nog een link vd beugels?
Davey.kanning
Berichten: 31
Lid geworden op: di 03-06-2025, 17:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2003)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Davey.kanning »

Ik heb toendertijd deze besteld.

ik heb overigens wel het tussenstuk iets langer gemaakt (stukje buis met 2 boutjes erin)
Ik weet niet waar je vandaan komt, anders kan ik je misschien wel met e.e.a. helpen

https://nl.aliexpress.com/item/10050074 ... pt=glo2nld
Spdfrk
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 11-05-2026, 20:47
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 Adventure (2009)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Spdfrk »

Bedankt voor alle hulp! Ik ga het bestellen als ik nog vragen heb stuur ik je even een berichtje goed!
Dascher
Berichten: 146
Lid geworden op: di 09-04-2019, 05:57
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 650 2021
Woonplaats: Gaanderen

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Dascher »

Ik had dezelfde maar vond hem veel te slap, trilde te veel daar heb jij geen last van?
Davey.kanning
Berichten: 31
Lid geworden op: di 03-06-2025, 17:56
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2003)

Re: Dl1000 2003 navi houder vraag

Bericht door Davey.kanning »

Als ik 120 rijdt dan kan ik nog altijd de routebeschrijving zien in google maps, het scherm trilt dan wel iets dus tekst erop lezen is dan inderdaad wat lastiger.

maarja, als ik harder rijdt dan heb ik toch geen tijd om teksten te lezen :-)}
Plaats reactie