met de 1e 2 warme dagen van '26 achter de rug, van cc 0800 tot 1600 op de dienstfiets valt mij wat op aan de 800
uiteraard rijd ik veel langzaam, niet continue van A naar B, maar in verhouding tot mij eigen 650 uit '09 dat dat ding zo ontzettend warm is
pittige stralingswarmte rechts vanwege de uitlaat die toch wel dicht bij de voetsteun zit en ook regelmatig hoog 90, begin 100 (fan kickt in bij 105 geloof ik)
ik heb met mijn eigen wel eens een drukke stad doorkruist, maar die beduidend "cooler"
komt dit door het ontbreken van een oliekoeler? is dit iets dat 800 rijders kunnen beamen?

