zoals meniggeen weet rijdt ik buiten prive, ook zakelijk een Vstrom, een "gewone" 800.
een aantal motor sleutel boeren de vraag gesteld; "wat is nou een goeie "in between" band, omdat ik tijdens de dienst nog wel eens gras meeneem, stukje gravel (repac), in ieder geval meer dan verwacht onverhard."
alleen, ik krijg telkens een antwoord wat er op neerkomt dat voordelen niet opwegen tegen de nadelen.... en daar leg ik me dan weer bij neer uit onwetendheid. tot ik weer geconfronteerd word met het groen en bruin in deze mooie gemeente... ipv van alleen maar grijs.
wat is jullie visie hier op?
ps. ondertussen heb ik er al spijt van dat ik toch niet voor de DE ben gegaan, maar dit schip is voorlopig weggevaren.

