Heeft iemand ervaring met gebruik barkbusters met VPS handkappen in combinatie met Kaoko cruise control?
Ik krijg van verschillende leveranciers de feedback dat dit (nog??) niet beschikbaar is.
Graag jullie ervaringen en feedback
Mvg
Vstrom 800 DE barkbusters i.c.m. Kaoko cruise control
- Emile
- DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1050 XT
- Contacteer:
Re: Vstrom 800 DE barkbusters i.c.m. Kaoko cruise control
Ik heb de Barkbusters op mijn 1050 gehad, maar kan mij niet voorstellen dat daar Kaoko bij kan. Naast dat het niet past waarschijnlijk, denk ik ook dat de gewichtsverdeling helemaal mis gaat... (Kaoke is een stuk lichter)
Mijn motorroutes, video's en andere nuttige info: http://www.bumabuma.nl/motor
Een kameraad van mij heeft barkbusters en Kaoko c.c. op een vstrom 1050.
Samengesteld met advies van Kaoko in Zuid Afrika. Absoluut geen probleem. Hier in Nederland geen consistent advies. Van: kan niet, bestaat niet, weet niet. Zelfde verhaal destijds voor de 1050. Maar Nederlandse distributeur in samenspraak met Kaoko Zuid Afrika zijn buitengewoon behulpzaam. Momenteel Work In Progress door hen.......
Samengesteld met advies van Kaoko in Zuid Afrika. Absoluut geen probleem. Hier in Nederland geen consistent advies. Van: kan niet, bestaat niet, weet niet. Zelfde verhaal destijds voor de 1050. Maar Nederlandse distributeur in samenspraak met Kaoko Zuid Afrika zijn buitengewoon behulpzaam. Momenteel Work In Progress door hen.......
- 1037cc
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1050
Kaoko en Barkbusters op een 1050 gaan wel degelijk samen. Ik spreek uit ervaring, zie foto. Het stuurgewicht is van de Kaoko set.
(Wel zaak om de juiste Kaoko te selecteren).
Nu de vraag: kan zo'n combi op een 800DE, zo ja welk type Kaoko?
(Wel zaak om de juiste Kaoko te selecteren).
Nu de vraag: kan zo'n combi op een 800DE, zo ja welk type Kaoko?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
++ 2021 Suzuki V-Strom 1050 ++