Gestolen Suzuki V-Strom 650 XT
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650 XT (2018)
Gestolen Suzuki V-Strom 650 XT
Hallo mede V-Strom liefhebbers,
Met een zwaar hart neem ik contact op met deze gemeenschap om jullie hulp en waakzaamheid te vragen. Mijn geliefde Suzuki V-Strom 650 XT is begin deze week gestolen, en ik hoop op jullie assistentie om uit te kijken naar verdachte doorverkopen of waarnemingen.
Details van het Incident:
Datum & Tijd van Diefstal: Dinsdag 13 November, rond 4:00 uur 's ochtends.
Beschrijving van de Gestolen Motor: V-Strom 650 XT (2018)
Kleur: Geel
Onderscheidende Kenmerken
Grote zwarte topkoffer van merk Suzuki
Quicklock draadloze oplader gemonteerd op het stuur
Kentekenplaat: 79-MK-JG
Ik vraag iedereen uit te kijken naar elke V-Strom die overeenkomt met deze beschrijving, vooral op online marktplaatsen of lokale doorverkopen. Als je iets tegenkomt dat verdacht lijkt of overeenkomt met de details van mijn motor, aarzel dan niet om direct contact met mij op te nemen via dit forum of per email: fabian.schreuder@outlook.com.
Ik heb de locale autoriteiten op de hoogte gesteld en zal de gemeenschap op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen in dit thread. Alle informatie, hoe klein het ook mag lijken, kan ongelooflijk nuttig zijn.
Bij voorbaat dank voor jullie steun en solidariteit. Ik ben dankbaar voor alle hulp die jullie kunnen bieden.
Rij veilig,
Fabian
Met een zwaar hart neem ik contact op met deze gemeenschap om jullie hulp en waakzaamheid te vragen. Mijn geliefde Suzuki V-Strom 650 XT is begin deze week gestolen, en ik hoop op jullie assistentie om uit te kijken naar verdachte doorverkopen of waarnemingen.
Details van het Incident:
Datum & Tijd van Diefstal: Dinsdag 13 November, rond 4:00 uur 's ochtends.
Beschrijving van de Gestolen Motor: V-Strom 650 XT (2018)
Kleur: Geel
Onderscheidende Kenmerken
Grote zwarte topkoffer van merk Suzuki
Quicklock draadloze oplader gemonteerd op het stuur
Kentekenplaat: 79-MK-JG
Ik vraag iedereen uit te kijken naar elke V-Strom die overeenkomt met deze beschrijving, vooral op online marktplaatsen of lokale doorverkopen. Als je iets tegenkomt dat verdacht lijkt of overeenkomt met de details van mijn motor, aarzel dan niet om direct contact met mij op te nemen via dit forum of per email: fabian.schreuder@outlook.com.
Ik heb de locale autoriteiten op de hoogte gesteld en zal de gemeenschap op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen in dit thread. Alle informatie, hoe klein het ook mag lijken, kan ongelooflijk nuttig zijn.
Bij voorbaat dank voor jullie steun en solidariteit. Ik ben dankbaar voor alle hulp die jullie kunnen bieden.
Rij veilig,
Fabian
Zelfs op de meest bewolkte dagen rijdt ze als een zonnetje! 
#BeeStrom
-
- DL650 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 L3 (2013)
Re: Gestolen Suzuki V-Strom 650 XT
Dat is flink balen Fabian.
Ik hoop dat je goed verzekerd bent.
Ik zal mijn ogen open houden en hoop voor je dat je geliefde Strom weer boven water komt.

Ik zal mijn ogen open houden en hoop voor je dat je geliefde Strom weer boven water komt.
Groeten,
Adri
Adri
-
- Mijn motor is een: V-strom DL650
Dat is zwaar kl... zeg.
Ik hoop van harte dat de fiets ongeschonden weer beven water komt. En anders sucses met de afhandeling.
Ik hoop van harte dat de fiets ongeschonden weer beven water komt. En anders sucses met de afhandeling.
V-Strom Bj.2010
-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: 2023 Suzuki DL800DE
Ik hoop voor je dat hij goed is verzekerd (minimaal WA+) en als dit zo is hoop ik voor je dat je hem nooit meer terugziet. Het is vaak één en al ellende als er een gestolen motor teruggevonden wordt. Contact gesloopt, stuurslot opengebroken en vaak is er als debielen mee gereden. Krassen rondom en weet ik het allemaal nog niet meer. Zorg even dat je dealer aangeeft wat de vervangingswaarde van je motor is en dan is het even 30 dagen uitzitten voor je en dan met de verzekering aan de slag om je geld terug te vangen en op zoek gaan naar een andere v-strom! Als je die lui van de verzekering aan de lijn hebt noteer dan even met wie je hebt gesproken op op welde datum en tijd, dan wel eens helpen als er dingen zijn toegezegd en later 'opeens' niet meer kunnen.
Succes ermee!!
Succes ermee!!
Honda CBR600F '91| Honda CBR900RR '97| Honda VTR 1000 SP1 '01| Honda CBR900RR '01| Kawasaki KLV 1000 '05| Kawasaki Z1000SX '18| Kawasaki Versys 1000 '19| Suzuki V-Strom 1050 '20| Suzuki V-Strom 1050 '21| Suzuki X-Strom 650 '04 | Kawasaki Z900 RS '22 | Suzuki DL800 DE '23 | Suzuki GSX-S1000GX '24
-
Bedankt voor julle mededogen! Ik heb de V-Strom helaas minimaal verzekerd... Het is een dure les, hopelijk kan mijn incident forumleden van dezelfde fout behoeden en overtuigen dat die 25 euro extra per maand het waard is.
#BeeStrom
-
- V-Strom 1050 berijder
- Mijn motor is een: 2023 Suzuki DL800DE
€25 per maand? Ik denk dat het met een €15 wel ophoudt hoor. Maar in dit geval hoop ik voor je dat de motor teruggevonden wordt!!
Honda CBR600F '91| Honda CBR900RR '97| Honda VTR 1000 SP1 '01| Honda CBR900RR '01| Kawasaki KLV 1000 '05| Kawasaki Z1000SX '18| Kawasaki Versys 1000 '19| Suzuki V-Strom 1050 '20| Suzuki V-Strom 1050 '21| Suzuki X-Strom 650 '04 | Kawasaki Z900 RS '22 | Suzuki DL800 DE '23 | Suzuki GSX-S1000GX '24
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
-
- Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A T Black Rhino -wrapped
Als je "Beperkt Casco" hebt als basisdekking, is diefstal toch ook verzekerd? ik betaal 12,70- p.m voor WA en Beperkt casco (KNMV)StartingOutStrom schreef: ↑ma 20-11-2023, 15:44 Bedankt voor julle mededogen! Ik heb de V-Strom helaas minimaal verzekerd... Het is een dure les, hopelijk kan mijn incident forumleden van dezelfde fout behoeden en overtuigen dat die 25 euro extra per maand het waard is.
-
- Forum-moderator - Ex DL650 berijder
- Mijn motor is een: Geen meer.
Maar zoals StartingOutStrom al schrijft heeft hij z'n V-Strom minimaal verzekerd. En minimaal is WA, dus zonder beperkt casco. Dan heeft het weinig zin om na te praten over "wat als", want het leed is intussen reeds geschied. Bij Univé was ik voor All Risk (22 schadevrije jaren) nog geen 10 euro per maand kwijt. Maar daar heeft de TS niks meer aan. Univé is wel heel erg goedkoop, ik weet ook niet hoe ze het doen. Daarvoor was ik dus duur verzekerd bij de ANWB voor 3 keer zo veel.

Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.
Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
-
- Forum-moderator - DL1000 berijder
- Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Ik heb je bericht ook geplaatst op twee FB V-Strom groepen. Uiteraard zonder je gegevens. Kunnen mij benaderen als ze iets gezien/gevonden hebben. Hopelijk komt ie terug 
Wellicht is een foto handig

Wellicht is een foto handig

HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
-
Bedankt voor jullie tips en hulp!
25 euro is wat mijn verzekering extra rekent voor diefstal, blijkbaar zeker niet de goedkoopste. Bij mijn volgende V-Strom zal ik alternatieven verkennen.
@Sparkle Black Peter, dank je voor het posten, dat stel ik zeer op prijs. Hierbij ook nog een foto.

25 euro is wat mijn verzekering extra rekent voor diefstal, blijkbaar zeker niet de goedkoopste. Bij mijn volgende V-Strom zal ik alternatieven verkennen.
@Sparkle Black Peter, dank je voor het posten, dat stel ik zeer op prijs. Hierbij ook nog een foto.

#BeeStrom
-
- EX- V-Strom berijder
- Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Blijven hopen. Het gan raar lopen.
Nadat ik mijn KTM in 2019 ingeruild had. Is hij bij de nieuwe eigenaar in 2020 gestolen. Anderhalve maand geleden kreeg de eigenaar een bericht dat hij houderschap belasting moest gaan betalen voor de KTM. De motor is gevonden. Waarschijnlijk 3 jaar ergens in een vochtige ruimte gestaan. Politie mag niks zeggen ov. Onderzoek. Contactslot is kapot. En ik had er een jekkill en hyde uitlaat op laten zetten. Daar hebben de ze electronica van los getrokken. Mogelijk omdat ze dachten dat het een gps tracker zou zijn. Dus 3 jaar nadat hij gestolen is. Heeft die man zijn motor terug.
Nadat ik mijn KTM in 2019 ingeruild had. Is hij bij de nieuwe eigenaar in 2020 gestolen. Anderhalve maand geleden kreeg de eigenaar een bericht dat hij houderschap belasting moest gaan betalen voor de KTM. De motor is gevonden. Waarschijnlijk 3 jaar ergens in een vochtige ruimte gestaan. Politie mag niks zeggen ov. Onderzoek. Contactslot is kapot. En ik had er een jekkill en hyde uitlaat op laten zetten. Daar hebben de ze electronica van los getrokken. Mogelijk omdat ze dachten dat het een gps tracker zou zijn. Dus 3 jaar nadat hij gestolen is. Heeft die man zijn motor terug.