Dan heb je meteen een kans om op een prachtige zwarte TDM900A GT te rijden, mijn nieuwe trots
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Afbeelding](http://piloot.smugmug.com/photos/101829231-M.jpg)
Inderdaad, ben van de Sprint af en rij weer allroad. Het is toch geen DL1000 of 650 geworden. De 1000 had mij het meest aangesproken, maar het verbruik vind ik veels te onacceptabel. De TDM rijdt net zo zuinig als de Sprint, oftewel tussen de 1:18 en 1:24 bij zo goed als alle rijstijlen. Daarbij superremmen van de R1, een zeer goed ABS, een ongelooflijk soepele versnellingsbak, een ruit die mij beter bevalt dan de V-strom ruit (te hoog), iets meer beenruimte en vermogen dat tussen de 650 en 1000 V-strom in zit. Heb 'm nu een week of drie en ben samen met de Markinator (Sprint ST) en Be-Outside (DL1000 zuipschuit) naar de Picos de Europa geweest in Noord West Spanje. Heb er nu iets van 4000 km op staan en hij bevalt zeer goed moet ik zeggen.
Foto's van deze "Por Que 2006" volgen nog (en ook nog van het internationale V-strom treffen in Duitsland, ik loop nogal achter), maar mooi zijn ze zeker.
![Afbeelding](http://piloot.smugmug.com/photos/101830368-L.jpg)
Vooralsnog dus de vraag, wie heeft er zin om mee te gaan naar der Intermot 2006 op zondag?